r.

Zmiany Tahma Kencha w 9.12: ma być słabszy na topie

Riot Repertoir zapowiedział zmiany Tahm Kencha w patch 9.12.

W patchu 9.9 Tahm Kench otrzymał dość duże zmiany:

Statystyki podstawowe

  • Zdrowie: 540 pkt. ⇒ 600 pkt.
  • Przyrost zdrowia: 102 pkt. ⇒ 100 pkt.
  • Prędkość ruchu: 335 jedn. ⇒ 345 jedn.

And Acquired Taste (pasyw)

  • Dodatkowe obrażenia 1,25/1,5/1,75% (zależnie od poziomu) maksymalnego zdrowia Tahma ⇒ 1,5% maksymalnego zdrowia Tahma na wszystkich poziomach.

Tongue Lash (Q)

  • Czas działania spowolnienia 1,5 sek. ⇒ 2 sek.
  • Czas odnowienia 5 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 8/7/6/5/4 sek.
  • Zasięg języka 800 jedn. ⇒ 900 jedn.
  • Spowolnienie: 30/40/50/60/70% ⇒ 50/55/60/65/70%

Devour (W)

  • Pożarcie sojusznika teraz spowalnia Tahma o 95% (tyle samo, co w przypadku pożarcia wrogich bohaterów).
  • Zwrot many: 50% kosztu, jeśli Tahm Kench pożre wrogiego bohatera.
  • Koszt: 60 pkt. many ⇒ 100 pkt. many.
  • Czas odnowienia: 28/25/22/19/16 sek. ⇒ 20 sek. na wszystkich poziomach.
  • Podstawowe obrażenia wyplucia zadawane stworom: 100/150/200/250/300 pkt. ⇒ 100/135/170/205/240 pkt.
  • Obrażenia zadawane wrogim bohaterom: 20/24/28/32/36% (+0,02% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 100/135/170/205/240 pkt. (5/7/9/11/13% maksymalnego zdrowia celu) (+0,02% za każde 100 pkt. mocy umiejętności),

Thick Skin (E)

  • Leczenie: 15/20/25/30/35% szarego zdrowia ⇒ 20/25/30/35/40% szarego zdrowia.
  • Wytrzymałość tarczy: 70/75/80/85/90% szarego zdrowia ⇒ 80/85/90/95/100% szarego zdrowia.
  • Nie kosztuje już 50 pkt. many. Jest darmowe.

Abyssal Voyage (R)

    • Zasięg: 4500/5500/6500 jedn. ⇒ 2500/5500/8500 jedn.
    • Czas odnowienia: 120/110/100 sek. ⇒ 140/130/120 sek.

Po tych zmianach Tahm stał się bardzo silny na topie. Riot stwierdził, że w związku z tym konieczna jest interwencja – dlatego planowane są dalsze modyfikacje:

Devour (W)

  • [Bugfix] Naprawiono błąd, przez który Tahm Kench mógł castować Tongue Lach i Devour razem przeciwko minionom i stworom bez kosztu many.
    • Teraz używanie Devour podcza Tongoue Lash w celu połknięcia miniona lub stwora poprawnie zużywa manę.
  • Czas blokady bohatera po animacji wyplucia: 1 ⇒ 0,25 sekundy.
  • [Nowość] Sojusznicy nie mogą się już uwalniać wcześniej z Devour, jeśli został na nich nałożony efekt utraty kontroli (stun, suppression, fear etc.).
  • Zasięg wyplucia sojuszniczego bohatera: 400 ⇒ 250.
  • Obrażenia: 100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/12% maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia celu).