Riot Repertoir zapowiedział zmiany Tahm Kencha w patch 9.12.
W patchu 9.9 Tahm Kench otrzymał dość duże zmiany:
Statystyki podstawowe
- Zdrowie: 540 pkt. ⇒ 600 pkt.
- Przyrost zdrowia: 102 pkt. ⇒ 100 pkt.
- Prędkość ruchu: 335 jedn. ⇒ 345 jedn.
And Acquired Taste (pasyw)
- Dodatkowe obrażenia 1,25/1,5/1,75% (zależnie od poziomu) maksymalnego zdrowia Tahma ⇒ 1,5% maksymalnego zdrowia Tahma na wszystkich poziomach.
Tongue Lash (Q)
- Czas działania spowolnienia 1,5 sek. ⇒ 2 sek.
- Czas odnowienia 5 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 8/7/6/5/4 sek.
- Zasięg języka 800 jedn. ⇒ 900 jedn.
- Spowolnienie: 30/40/50/60/70% ⇒ 50/55/60/65/70%
Devour (W)
- Pożarcie sojusznika teraz spowalnia Tahma o 95% (tyle samo, co w przypadku pożarcia wrogich bohaterów).
- Zwrot many: 50% kosztu, jeśli Tahm Kench pożre wrogiego bohatera.
- Koszt: 60 pkt. many ⇒ 100 pkt. many.
- Czas odnowienia: 28/25/22/19/16 sek. ⇒ 20 sek. na wszystkich poziomach.
- Podstawowe obrażenia wyplucia zadawane stworom: 100/150/200/250/300 pkt. ⇒ 100/135/170/205/240 pkt.
- Obrażenia zadawane wrogim bohaterom: 20/24/28/32/36% (+0,02% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 100/135/170/205/240 pkt. (5/7/9/11/13% maksymalnego zdrowia celu) (+0,02% za każde 100 pkt. mocy umiejętności),
Thick Skin (E)
- Leczenie: 15/20/25/30/35% szarego zdrowia ⇒ 20/25/30/35/40% szarego zdrowia.
- Wytrzymałość tarczy: 70/75/80/85/90% szarego zdrowia ⇒ 80/85/90/95/100% szarego zdrowia.
- Nie kosztuje już 50 pkt. many. Jest darmowe.
Abyssal Voyage (R)
- Zasięg: 4500/5500/6500 jedn. ⇒ 2500/5500/8500 jedn.
- Czas odnowienia: 120/110/100 sek. ⇒ 140/130/120 sek.
Po tych zmianach Tahm stał się bardzo silny na topie. Riot stwierdził, że w związku z tym konieczna jest interwencja – dlatego planowane są dalsze modyfikacje:
Devour (W)
- [Bugfix] Naprawiono błąd, przez który Tahm Kench mógł castować Tongue Lach i Devour razem przeciwko minionom i stworom bez kosztu many.
- Teraz używanie Devour podcza Tongoue Lash w celu połknięcia miniona lub stwora poprawnie zużywa manę.
- Czas blokady bohatera po animacji wyplucia: 1 ⇒ 0,25 sekundy.
- [Nowość] Sojusznicy nie mogą się już uwalniać wcześniej z Devour, jeśli został na nich nałożony efekt utraty kontroli (stun, suppression, fear etc.).
- Zasięg wyplucia sojuszniczego bohatera: 400 ⇒ 250.
- Obrażenia: 100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/12% maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia celu).