League of Legends r.

Zmiany statystyk bazowych i run

Riot ma pewne plany co do zmiany run i statystyk bazowych bohaterów.

Zmiany statystyk bazowych i run

Riot ma zamiar stopniowo wprowadzać zmiany dotyczące bazowych statystyk bohaterów i run. Poniżej zamieszczam wypowiedź Meddlera:

Dalej pracujemy nad bazowymi statystykami i zmianami umiejętności, które będą towarzyszyć innym zmianom presezonowym, które będą pojawiać się na PBE jeszcze w tym tygodniu. Doszedłem do wniosku, że na dobre wyjdzie rozmawianie na temat tego, czemu wszelkie te zmiany mają służyć. W szczególności nie mamy zamiaru dawać wszystkim bohaterom tych samych buffów i statystyk bazowych. Próbujemy dać każdemu championowi coś, co pomoże mu sobie poradzić po zmianach run. W zależności od tego jak te zmiany na nich wpłyną, bohater może mieć coś dodane lub zabrane ze swoich bazowych statystyk, tak aby umieścić go w miejscu, w którym wcześniej był. Na przykład bohaterom zadającym magiczne obrażenia, na korzyść jest to, że MR z run zostaje usunięty więc zyskują dodatkową siłę bez żadnych nerfów/buffów. Niektóre championy mogą potrzebować bardziej wyspecjalizowanych zmian, a niektórym będzie wystarczyło troszkę armoru. Oczywiście, część bohaterów skorzysta bardziej niż inni z nowego systemu run.

Korekty, które wejdą w 7.22 będą “rundą pierwszą”. Dzięki nim ustalimy, co jest potrzebne żeby zacząć prawdziwe dopracowanie i tuning, który wejdzie w przyszłości gdy zobaczymy jak zmieni się balans bohaterów zamiast próbować przewidywać scenariusz. Jak w każdym presezonie, kilku bohaterów może mieć problemy, a inni radzić sobie bardzo dobrze. Najprawdopodobniej będziemy w kółko dostosowywać bazowe staty, aż będą one takie, jak powinny.

Co sądzicie o takich zmianach? Czy jest to Waszym zdaniem potrzebne?