League of Legends r.

Zmiany Smoka!

Najbliższy rework dotyczy nie tylko magów! Również smok nie uchronił się przed boską ręką Riot. Co się zmieni? Zobaczcie!

Smok od teraz przestał być… Sam. Riot zaserwował nam prawdziwą smoczą rodzinkę! Smoki spawnują się losowo, a ich elementalne buffy stackują się aż do trzech razy. Co dają? Sprawdźcie!

Smok po zmianach… A raczej smoki

SMOK OGNIA

Zwiększa skuteczność w zabijaniu bohaterów. Ułatwia pojedynki jeden na jeden oraz rozgrywanie walk drużynowych.

  • Zwiększa AP/AD o 8%/16%/24%, +50% jeśli aktywny jest buff Starszego Smoka.

SMOK ZIEMI

Zwiększa obrażenia zadawane przez wieże oraz potężne potwory. Ułatwia zdobywanie celów.

  • Pozwala zadać 10%/20%/30% dodatkoweg true damage wieżom oraz epickim stworom, +50% jeśli aktywny jest buff Starszego Smoka.

SMOK WODY

Zwiększa regenerację zdrowia i many. Ułatwia nękanie przeciwników i prowadzenie oblężeń.

  • Co 18/12/6 sekund jednostka ma przywrócone 10% brakującej many i zdrowia, 15% jeśli aktywny jest buff Starszego Smoka.

SMOK POWIETRZA

Zwiększa prędkość ruchu poza walką. Umożliwia Wam łatwiejsze wymanewrowanie przeciwników na mapie.

  • Zwiększa prędkość ruchu o 15/30/45 jednostek poza walką, +50% jeśli aktywny jest buff Starszego Smoka.

SMOKI TE SPAWNIĄ SIĘ LOSOWO. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SPAWNU DWÓCH TAKICH SAMYCH SMOKÓW POD RZĄD.

STARSZY SMOK

Po 35 minutach gry, każdy kolejny pojawiający się smok będzie Starszym Smokiem. Starszy Smok jest znacznie trudniejszy do pokonania od swoich reprezentujących żywioły odpowiedników, ale zlikwidowanie go przyznaje umiejętnościom i atakom potężny efekt spalania w czasie, jak również wzmocnienie, które jest tym mocniejsze, im więcej ładunków każdego z żywiołów posiadacie.

  • Podczas zadawania obrażeń celom niebędącym wieżami, jednostka zadaje przez 3 sekundy true damage równy 45 + 45 za każdy buff elementalnego smoka. Poza tym wzmacnia siłę buffów elementalnych smoków. Trwa 90 sekund.

Oprócz tego na temat smoka i buffów przez niego gwarantowanych wypowiedział się także Riot Meddler.

Obecny system pięciu buffów za smoka został zmieniony na cztery różne buffy, zależnie od żywiołu zabitego smoka. Różne smoki pojawiają się losowo, a ich buffy mogą się stackować (możemy mieć np. dwa buffy smoka powietrza, co da nam więcej movement speedu). Po 35 minutach pojawia się smoczy starzec, który jest trudniejszy do ubicia, ale dodaje swój własny buff oraz ulepsza elementalne. Smok został zmieniony z kilku powodów – przede wszystkim gry nie będą teraz identyczne, smok jest bardziej interesującym celem, a i same strategie drużyn będą się różniły – jedne teamcompy będą potrzebowały smoka wody bardziej, inne będą wolały poświęcić go na rzecz smoka ziemi. Ogólnie rzecz biorąc, smok powinien być teraz o wiele bardziej pożądany, a efekty, jakie dzięki niemu zdobywamy, o wiele bardziej widoczne (np. true damage w wieże).

Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:

Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!

Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]