League of Legends r.

Zmiany przedsezonowe na PBE – sprawdź szczegóły!

Zmiany przedsezonowe wróciły na PBE! Sprawdźcie, co przygotował Riot w następnym patchu 8.23.

Faza gry na linii będzie dłuższa!

Każda wieża teraz będzie posiadała 5 sekcji, czyli tzw. płyt.

Wszystkie płyty odpadają w 14 minucie.

Opancerzenie Wieży:

  • Każda płyta = 1000 HP Wieży
  • Pancerz i MR zapewnione przez opancerzenie wieży = 40 + 30 za każdą zniszczoną płytę
  • Złoto za zniszczenie wieży:: 160 lokalnego złota (rozdzielone pomiędzy pobliskich bohaterów)
  • Bulwark/Bastion :: + 25 Pancerza i MR za każdego pobliskiego championa po zniszczeniu pierwszej płyty

Wieże:

  • HP Zewnętrznej Wieży::  :: 3800 >>> 5000
  • Pancerz/MR Zewnętrznej :: 55 >>> 0 (zastąpione przez pancerz wieży)
  • Skalowanie Pancerza/MR Zewnętrznej Wieży co minutę :: 1 >>> 0 (zastąpione przez pancerz wież)
  • Skalowanie AD wszystkich wież za minutę :: 4 >>> 9
  • Maks AD Zewnętrznej Wieży :: 152 >>> 278
  • Maks AD Wewnętrznej Wieży/Wieży Inhibitora :: 250 >>> 305
  • Maks AD Wieży Nexusa :: 230 >>> 285
  • Złoto za zniszczenie pierwszej wieży :: 300 >>>150

Jeżeli nie wiecie o co chodzi z tymi “wenętrznymi wieżami” i etc., łapcie ściągawkę poniżej:


Ścieżki Run nie ustalają odgórnie bonusów do statystyk

Rzędy statystyk (wybieramy po 1 z każdego)

  • 1 rząd 1: 10 Adaptujących statystyk (6 AD lub 10 AP), 8% AS, 1-10% CDR (poziomy 1-18).
  • 2 rząd : 10 Adaptujących statystyk, 5 Pancerza, 6 MR, (Riot myśli co tutaj wstawić).
  • 3 rząd 3: 15-90 HP (poziomy 1-18), 5 Pancerza, 6 MR

Łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące comebacki

  • System nagród będzie teraz widoczny na tablicy wyników (TAB w grze), aby gracze mogli łatwiej wyznaczyć swój następny cel
  • Gold z mionów/potworów teraz jest częścią systemu nagród 
  • Maksymalna wypłata za killa celu z nagrodą to 1000 złota (700 z nagrody, 300 za same zabójstwo)
  • System nagród jest zredukowany dla postaci w przegrywającej drużynie, aby nie karać jednej postaci, która próbuje wycarrować swój zespół.
  • Nagrody za będą się skalować wyżej, kiedy postać z nagrodą będzie miała więcej zabójstw.
  • Wszystko będzie zależeć od danej gry – w niektórych, nagroda będzie składała się z 70% z zabójstw, a 30% ze złota z minionów/potworów, a w niektórych będzie to 100% z zabójstw.

Szybsze rozwiązywanie gier

Zmiany

Wszystkie miniony:

  • Obrażenia zadawane wieżom:: 60% >>> 50%
  • MS :: +25 w 20:00 >>> +25 do +100 pomiędzy 10:00-30:00

Miniony Melee:

  • Max HP (osiągalne w 37:00) :: 1200 >>> 1500
  • Max Pancerz (osiągalny w 37:00) :: 0 >>> 16
  • Max AD (osiągalne w 37:00) :: 12 >>> 80

Miniony Castery:

  • Max HP :: 425, osiągalny w 27:00 >>> 485, osiągalne w 37:00 (27:00 wartości niezmienione)
  • Max AD :: Skaluje się w nieskończoność (60.5 w 37:00) >>> 120.5 w 37:00 (nie skaluje się już w nieskończoność)

Miony Cannony:

  • Zmiana aby odradzać się co 2 fale:: 20 minut >>> 15 minut
  • Zmiana, aby odradzać się co każdą falę:: 35 minut >>> 25 minut
  • Maks HP :: Skaluje się w nieskończoność (2300 w 37:00) >>> 3200 w 37:00 (nie skaluje się już w nieskończoność)
  • Obrażenia zadane przez wieże :: 14% maks HP (8 strzałów aby umrzeć) >>> 14% z zewnętrznych, 11% z wewnętrznych, 8% z inhiba/nexusa (8/10/12 strzałów aby zabić)

Super miniony:

  • Bazowe  AD :: 306 >>> 225
  • Bazowy AS :: 0.694 >>> 0.850
  • Aura :: Nie daje już pobliskim minionom bonusu w wyskokości +70% obrazeń

Baron buff:

  • Ochrona minionów przed obrażeniami od bohaterów :: 75% redukcji obrażeń od postaci dla minionów melee, 50% dla miniotów casterów >>> 65% dla minonów melee i casterów
  • Ochrona przed obrażeniami z wież:: usunięte

Przewaga w pushowaniu:

  • Usunięta. Miniony nie uzyskują już bonusu, który zależy od średniego poziomu Twojej drużyny vs średniego poziomu drużyny przeciwnej

Czas odrodzenia epickich potworów

  • Smoki Żywiołów:: 6 minut >>> 5 minut
  • Elder Dragon :: 8 minut >>> 6 minut
  • Baron :: 7 minut >>> 6 minut