Środek sezonu coraz bliżej, a co za tym idzie - aktualizacja tanków. Mamy już pierwsze szczegóły na temat zmian przedmiotów!
Zmiany odporności na magię na poziom
Zmiany przedmiotów mają zapewnić nieco większą wytrzymałość bohaterów bez przyrostu MR, m.in. z powodu usunięcia aury Locket of the Iron Solari.
Postacie, które w ogóle nie mają przyrostu MR na poziom, otrzymają 0,5 MR na poziom.
Zmiany przedmiotów
Guardian Angel (eksperymentalnie)
- Koszt: 2400 sztuk złota
- Przepis: Pickaxe, Long Sword, Cloth Armor
- +40 AD
- +30 pancerza
- Unikalna umiejętność bierna:
- po śmierci otrzymujesz 50% twojego bazowego zdrowia i 30% maksymalnego zasobu many po 4 sekundach (300 sekund czasu odnowienia)
Banshee’s Veil (eksperymentalnie)
- Koszt: 2900 sztuk złota
- Przepis: Fiendish Codex, Negatron Cloak, Amplifying Tome
- +60 AP
- +60 odporności na magię
- +10% czasu odnowienia
- Unikalna umiejętność bierna:
- Tworzy tarczę, która zablokuje następną umiejętność przeciwnika. Tarcza odnawia się po braku otrzymania obrażeń od wroga za 44-8 sekund (zależne od poziomu)
Abyssal Scepter (eksperymentalnie)
- Koszt: 2800 sztuk złota
- Przepis: Spectre’s Cowl, Negatron Cloak
- +300 zdrowia
- +70 odporności na magię
- +100% regeneracji zdrowia
- +10% czasu odnowienia
- Unikalna umiejętność bierna:
- Pobliscy przeciwnicy otrzymują dodatkowe 10% obrażeń magicznych
Doran’s Shield
- Koszt: 400 sztuk złota
- +80 zdrowia
- Bierna:
- Odnawia 6 punktów zdrowia co 5 sekund
- Podstawowe ataki zadają dodatkowe 5 AD minionom za jedno uderzenie
- Unikalna umiejętność bierna:
- Dostajesz dodatkowe 20 punktów zdrowia przez 10 sekund po otrzymaniu obrażeń od przeciwnego bohatera
Sunfire Cape
- Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
- Pancerz zwiększono z 50 do 60
- Obrażenia, które podpalają przeciwnika zmieniono z 25+1/poziom do 7+2/poziom
- Obrażenia przeciwko minionom i stworom zwiększono z 50% do 100%
Cinderhulk
- Teraz zadaje również 100% dodatkowych obrażeń przeciwko minionom
Dead Man’s Plate
- Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
- Pancerz zwiększono z 50 do 60
- Podstawowe ataki nie zadają dodatkowych obrażeń, jeżeli nie są w nastakowane
- Podstawowe ataki, kiedy nie są w pełni naładowane redukują zasób staków o 15
- Ilość maksymalnie generowanych staków zwiększono z 12.5 do 20
Randuin’s Omen
- Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
- Usunięto redukcję obrażeń krytycznych
- Koszt zmniejszono do 2600 sztuk złota
- Czas trwania spowolnienia zmniejszono z 4 do 2
- Spowolnienie zwiększono z 35% do 55%
Warmog’s Armor
Próg maksymalnie posiadanego zdrowia zmniejszono z 3000 do 2750
Regenerację Warmog’s Heart zwiększono z 3%/sekundę do 5%/sekundę
Now only goes on a 2sec cooldown when damaged by minions and monsters (still 8 from champions/turrets)
Spirit Visage
- Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
- Odporność na magię zwiększono z 55 do 65
Nowe przedmioty
- Koszt: 2800 sztuk złota
- Przepis: Spectre’s Cowl, Negatron Cloak
- +300 zdrowia
- +70 odporności na magię
- +100% bazowej regeneracji zdrowia
- +10% czasu odnowienia
- Unikalna umiejętność bierna:
- Otrzymywanie magicznych obrażeń od umiejętności lub efektu redukuje wszystkie kolejne kolejne obrażenia magiczne otrzymane z tej umiejętności lub efektu o 15% na 5 sekund
Gargoyle Stoneplate
- Koszt: 2500 sztuk złota
- Przepis: Chain Vest, Negatron Cloak
- +40 pancerza
- +40 odporności na magię
- Unikalna umiejętność bierna: Stone Skin
- Jeżeli w pobliżu jest trzech lub więcej przeciwników, zyskujesz 40 pancerza i odporności na magię
- Unikalna umiejętność aktywna: Metallicize
- Zwiększa zdrowie i bohatera o 40% i redukuje obrażenia o 60% przez 4 sekundy (90 sekund czasu odnowienia). Jeśli Stone Skin jest aktywny, wzrost zdrowia następuje do 100%