League of Legends r.

Lista zmian przedmiotów w środkowosezonowej aktualizacji tanków

Środek sezonu coraz bliżej, a co za tym idzie - aktualizacja tanków. Mamy już pierwsze szczegóły na temat zmian przedmiotów!

Zmiany odporności na magię na poziom

Zmiany przedmiotów mają zapewnić nieco większą wytrzymałość bohaterów bez przyrostu MR, m.in. z powodu usunięcia aury Locket of the Iron Solari.

Postacie, które w ogóle nie mają przyrostu MR na poziom, otrzymają 0,5 MR na poziom.

Zmiany przedmiotów

 

Guardian Angel (eksperymentalnie)

  • Koszt: 2400 sztuk złota
  • Przepis: Pickaxe, Long Sword, Cloth Armor
  • +40 AD
  • +30 pancerza
  • Unikalna umiejętność bierna:
    • po śmierci otrzymujesz 50% twojego bazowego zdrowia i 30% maksymalnego zasobu many po 4 sekundach (300 sekund czasu odnowienia)

Banshee’s Veil (eksperymentalnie)

  • Koszt: 2900 sztuk złota
  • Przepis: Fiendish Codex, Negatron Cloak, Amplifying Tome
  • +60 AP
  • +60 odporności na magię
  • +10% czasu odnowienia
  • Unikalna umiejętność bierna:
  • Tworzy tarczę, która zablokuje następną umiejętność przeciwnika. Tarcza odnawia się po braku otrzymania obrażeń od wroga za 44-8 sekund (zależne od poziomu)

Abyssal Scepter (eksperymentalnie)

  • Koszt: 2800 sztuk złota
  • Przepis: Spectre’s Cowl, Negatron Cloak
  • +300 zdrowia
  • +70 odporności na magię
  • +100% regeneracji zdrowia
  • +10% czasu odnowienia
  • Unikalna umiejętność bierna:
  • Pobliscy przeciwnicy otrzymują dodatkowe 10% obrażeń magicznych

Doran’s Shield

  • Koszt: 400 sztuk złota
  • +80 zdrowia
  • Bierna:
    • Odnawia 6 punktów zdrowia co 5 sekund
    • Podstawowe ataki zadają dodatkowe 5 AD minionom za jedno uderzenie
  • Unikalna umiejętność bierna:
    • Dostajesz dodatkowe 20 punktów zdrowia przez 10 sekund po otrzymaniu obrażeń od przeciwnego bohatera

Sunfire Cape

  • Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
  • Pancerz zwiększono z 50 do 60
  • Obrażenia, które podpalają przeciwnika zmieniono z 25+1/poziom do 7+2/poziom
  • Obrażenia przeciwko minionom i stworom zwiększono z 50% do 100%

Cinderhulk

  • Teraz zadaje również 100% dodatkowych obrażeń przeciwko minionom

Dead Man’s Plate

  • Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
  • Pancerz zwiększono z 50 do 60
  • Podstawowe ataki nie zadają dodatkowych obrażeń, jeżeli nie są w nastakowane
  • Podstawowe ataki, kiedy nie są w pełni naładowane redukują zasób staków o 15
  • Ilość maksymalnie generowanych staków zwiększono z 12.5 do 20

Randuin’s Omen

  • Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
  • Usunięto redukcję obrażeń krytycznych
  • Koszt zmniejszono do 2600 sztuk złota
  • Czas trwania spowolnienia zmniejszono z  4 do 2
  • Spowolnienie zwiększono z 35% do 55%

Warmog’s Armor

Próg maksymalnie posiadanego zdrowia zmniejszono z 3000 do 2750

Regenerację Warmog’s Heart zwiększono z 3%/sekundę do 5%/sekundę

Now only goes on a 2sec cooldown when damaged by minions and monsters (still 8 from champions/turrets)

Spirit Visage

  • Zdrowie zmniejszono z 500 do 425
  • Odporność na magię zwiększono z 55 do 65

Nowe przedmioty


Adaptive Helm

  • Koszt: 2800 sztuk złota
  • Przepis: Spectre’s Cowl, Negatron Cloak
  • +300 zdrowia
  • +70 odporności na magię
  • +100% bazowej regeneracji zdrowia
  • +10% czasu odnowienia
  • Unikalna umiejętność bierna:
    • Otrzymywanie magicznych obrażeń od umiejętności lub efektu redukuje wszystkie kolejne kolejne obrażenia magiczne otrzymane z tej umiejętności lub efektu o 15% na 5 sekund

Gargoyle Stoneplate

  • Koszt: 2500 sztuk złota
  • Przepis: Chain Vest, Negatron Cloak
  • +40 pancerza
  • +40 odporności na magię
  • Unikalna umiejętność bierna: Stone Skin
    • Jeżeli w pobliżu jest trzech lub więcej przeciwników, zyskujesz 40 pancerza i odporności na magię
  • Unikalna umiejętność aktywna: Metallicize
  • Zwiększa zdrowie i bohatera o 40% i redukuje obrażenia o 60% przez 4 sekundy (90 sekund czasu odnowienia). Jeśli Stone Skin jest aktywny, wzrost zdrowia następuje do 100%