Dotychczasowe zmiany przedmiotów dla supportów
W patchu 9.5 zmieniono przedmioty związane z Reliktową Tarczą:
- Leczenie Reliktowej Tarczy: 15 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 5-30 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu.
- Leczenie Bransolety Targonu: 40 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 10-60 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu.
- Leczenie pozostałości po aspektach: 50 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 15-90 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu.
W aktualizacji 9.3 zmieniono także itemy związane z Ostrzem Złodziejki Czarów:
- Żeby aktywacja Daniny przyznała złoto, w odległości 2000 jednostek musi znajdować się sojuszniczy bohater. W przeciwnym razie Danina zwiększa jedynie obrażenia.
- Złoto Daniny: 10/20/20 szt. złota (Ostrze Złodziejki Czarów/Lodowy Kieł/Pozostałość po Obserwatorach) ⇒ 11/22/22 szt. złota (Ostrze Złodziejki Czarów/Lodowy Kieł/Pozostałość po Obserwatorach).
Zmodyfikowano również przedmioty powiązane ze Starożytną Monetą:
- Żeby aktywacja Przychylności przyznała złote monety, w odległości 2000 jednostek musi znajdować się sojuszniczy bohater. W przeciwnym razie Przychylność zapewnia jedynie monety many.
- Złoto Przychylności: 25/45/45 szt. złota (Starożytna Moneta/Medalion Nomada/Pozostałość po Wyniesionych) ⇒ 28/50/50 szt. złota (Starożytna Moneta/Medalion Nomada/Pozostałość po Wyniesionych).
Dalsze plany
Prezentowane powyżej zmiany nie były jednak ostateczne – wprowadzono je tymczasowo z zamiarem powrotu do nich, by pracować nad nimi dalej i znaleźć lepsze rozwiązania długoterminowe. Riot rzeczywiście do nich wrócił i zaczął się nimi zajmować wewnętrznie.
Jak stwierdził Meddler:
Ta praca wygląda obiecująco. Obecnie myślimy nad wprowadzeniem jej w przedsezonie.
Choć zmiany mogą być gotowe wcześniej, to nie zostaną wprowadzone przed przedsezonem – mogłoby to negatywnie wpłynąć na rozgrywkę profesjonalną (letnie rozgrywki, a później Mistrzostwa Świata), co przyznał Riot Captain.
Źródło
Przeciek Voyboya
Nie mamy jeszcze oficjalnych szczegółów na temat tych zmian, jednak warto tutaj przypomnieć informacje, które pojawiły się w przecieku Voyboya. Pamiętajmy jednak, że prezentowane poniżej zmiany nie muszą trafić do gry – pochodzą one z majowych testów Mordekaisera, udostępnionych przez Voyboya.
Meddler również odniósł się do tego przecieku:
Wycieki się zdarzają, system nie jest idealny, nie chcemy robić z tego wielkiej sprawy. Większość eksperymentalnych przedmiotów się nie pojawi i część z tych, które są widoczne w filmie, została odrzucona miesiące temu, ale po prostu ich nie usunięto z wewnętrznego systemu.
Link do przecieku ze szczegółowymi informacjami (i innymi leakami):
[Kolejny wyciek] Imię nowej postaci, nowe przedmioty i zmiany obecnych, nowy death recap
Zmienione przedmioty
Spellthief’s Adaptive Edge
- Zapewniałby +10 Adaptive Force.
- Pozostały opis bez różnic w stosunku do oryginalnego Spellthief’s Edge.
- Nie udało nam się zrobić screena w lepszej jakości.
Oryginalny Spellthief’s Edge:
Nowe przedmioty
W pewnym momencie gry Voyboy postanowił otworzyć sklep, w którym mogliśmy zobaczyć dwa nowe przedmioty: pierścień i łańcuchy.
SpellThief’s Ring
- Kosztowałby 400 złota.
- Przedmiot zapewnia podobne korzyści, co SpellThief’s Edge.
- Po zakupieniu moglibyśmy wybrać, jaką statystykę zapewniałby nam przedmiot:
- do wyboru: złoto co 10 sekund, dodatkowe AD lub AP, dodatkowe zdrowie.
- Pasywnie zapewniałby dodatkowe 13 obrażeń magicznych przeciwko budynkom lub bohaterom.
- Umiejętność bierna dodawałaby niewielką ilość złota (tu: 11) dzięki atakowaniu wyżej wymienionych do 3 razy co 30 sekund.
- Pasyw “Pacifist” zapewniałby… złoto dzięki zabijaniu minionków?
Gadgeteer’s Wrench
- Kosztowałby 800 złota.
- Przedmiot nie ma podanego opisu, co jest dość zastanawiające.
- Ikona przypomina łańcuchy Sylasa.
- [Teoria] Być może są z petrucytu? Jest to materiał, z którego zbudowano łańcuchy Sylasa czy kolosa Galio. Według lore był wykorzystywany głównie przez Demacian, którzy dzięki niemu mogli tępić magów, wyłączając im zdolności magiczne. W rzeczywistości materiał nie tłumił, a pochłaniał magię, co wykorzystał Sylas w swojej ucieczce z demaciańskiego więzienia.
- Jeżeli tak, mogłyby przykładowo zapewniać pasywnie odporność magiczną, umożliwiając zadanie obrażeń po iluś skillach użytych przez sojuszników lub wrogów, podobnie jak Spellbinder.
- Są to jednak tylko nasze teorie! Nie wiadomo, dla jakiej klasy postaci jest przeznaczony przedmiot.
Firey Potion
- Najpewniej służy wyłącznie w testach.
- Jest darmowy.
- Wypicie go zapewnia efekty Ignite’a danej postaci.
- Ikona to zmieniona wersja Pilfered Health Potion (zmieniono kolor na żółty).
The Lone Champion
- Najpewniej jest to przedmiot służący wyłącznie testom.
- Koszt: 1900 złota.
- Zapewnia +800 zdrowia i +10% redukcji cooldownu.
- Pasywnie zwiększa rozmiar postaci o 15% (jeżeli ma najwięcej HP w drużynie) i dodaje 15% CDR powyżej ustalonego limitu (40 lub 45%).
- Użyta ikona to ikona ulta Siona. Nie jest tajemnicą, że Riot używa obecnych grafik w grze, by łatwiej identyfikować przedmioty: wykonywanie grafik wymaga dużej ilości czasu, dlatego w ramach testów wykorzystuje się wszystko, co dostępne.