League of Legends r.

Zmiany przedmiotów AD – kiedy wejdą na serwer live?

Na PBE pojawiły się kolejne zmiany przedmiotów. Czy wyjdą w patchu 7.8? Z czym są związane?

Mowa tutaj o zmianach z PBE z 10 kwietnia (klik!):

Executioner’s Calling

  • Cena zmieniona z 800 do 1000

Infinity Edge

  • Cena zmniejszona z 3600 do 3400

Phantom Dancer

  • Cena zwiększona z 2550 do 2600

Zeal

  • Cena zmniejszona z 1300 do 1200

The Bloodthrister

  • Zwiększono AD z 75 do 80

The Black Cleaver

  • Zmniejszono penetracją pancerza na ładunek z 5 do 4%

Sunfire Cape

  • Obrażenia obszarowe zmienione na 7+2 na poziom z 11 + 1 na poziom
  • Bonusowe obrażenia w potwory zwiększone z 100 do 200%

Statikk Shiv

  • Naładowane ataki będą zadawać 60-160 zamiast 50-120 obrażeń
  • Bonusowe obrażenia w miniony zmniejszone z 120 do 65%

Runaan’s Hurricane

  • Zmieniono ścieżkę rozwoju
  • Przelicznik dodatkowych pocisków zwiększony z 25 do 40% AD
  • Usunięto bazowe obrażenia fizyczne

Ravenous Hydra

  • Zwiększono AD z 75 do 80

Rapid Firecannon

  • Zmieniono obrażenia z 50-160 do 50-120
  • Nowy efekt – ładunki zbierają się 25% szybciej

Randuin’s Omen

  • Redukcja AS zwiększona z 15 do 20%

Mortal Reminder

  • Koszt zmniejszony z 2700 do 2600
  • Penetracja pancerza zmieniona z 45 do 30%

Lord Dominik’s Regards

  • Koszt zmieniony z 2700 do 2600
  • Giant Slayer – dostajemy 20% zamiast 15% dodatkowych obrażeń
  • Penetracja pancerza zmieniona z 45 do 35%

Last Whisper

  • Penetracja pancerza zmniejszona z 45 do 35%

Kircheis Shard

  • Zwiększono cenę z 750 do 800
  • Zwiększono obrażenia z 40 do 50

Death’s Dance

  • Zwiększono AD z 75 do 80
  • 30 % zamiast 15% obrażeń będzie rozłożone na okres 3 sekund

Benshee’s Veil 

  • Odporność na magię zmieniona na 60 z 45
  • AP zmienione z 60 na 70
  • Koszt zmieniony z 2900 na 2700
  • Czas odświeżenia zmieniony z 44-8 na 40 sekund

Adaptive Helm

  • Zmniejszono koszt z 2800 na 2650
  • Zmniejszono odporność na magie z 70 do 55
  • Unikalny pasyw zwiększono z 15 do 20 %
  • Czas trwania unikalnego pasywu zmniejszony z 5 do 3 sekund

Zgodnie ze słowami Meddlera, nie zobaczymy tych przedmiotów w najbliższym patchu:

Wraz ze zmianami przedmiotów na wytrzymałość, na PBE pojawiły się także zmiany itemów na AD. Są one również częścią aktualizacji środkowosezonowej, dlatego nie pojawią się w patchu 7.8, co jednocześnie oznacza, że znikną na ostatnie dni jego testów.

Jeśli chodzi o sam kontekst zmian, oto ich cele:

  • redukcja procentowej penetracji pancerza (do tej pory zbyt duża),
  • zmiany Zeala i budowanych z niego przedmiotów mają sprawić, żeby Runaan nie był najlepszym wyborem w większości sytuacji,
  • dostosowanie przedmiotów na lifesteal (BotRK jest zbyt silny, inne itemy – zbyt słabe),
  • sprawienie, żeby Grievous Wounds były mniej dostępne w buildach AD.