Do tego momentu aktualizacje wyglądały mniej więcej tak:
- Patch x.xx: nowe skórki i zmiany postaci.
- Patch x.xx+1: nowe skórki i zmiany postaci.
- Etc.
Ale Riot to Riot, więc… czas coś zmienić!
Wcześniej było to zapowiadane, ale teraz wchodzi w życie – Riot zmienia system aktualizacji, rozmieniając je na te “większe” i “mniejsze”.
Dlaczego?
Mowa jest tutaj o pozostawieniu gry bardziej “stałej” na całe 4 tygodnie, co pozwoliłoby dać trochę więcej pola manewru całemu zespołowi odpowiadającemu za wszelakie zmiany dot. rozgrywki. Jest to eksperyment, więc może się okazać niewypałem – wszystko się okaże w przyszłości.
Ale jak to będzie wyglądało?
Ten system zaczyna się z patchem… a, już się zaczął!
- 8.2 będzie tym “większym”.
- 8.3 “mniejszym”.
- Etc.
Ale co oznacza określenie “większy/mniejszy” patch? Najpewniej jakieś duże zmiany bohaterów (typu postacie, które wydają się OP/postacie, które są bardzo słabe) będą przynależeć do tych większych patchów.
A co ze skórkami?
Pewnie większość z Was po ostatnim PBE myśli, że skórki też będą doświadczone przez te zmiany – nic bardziej mylnego. Pomimo tego, że na patch 8.2 przewidziana jest tylko jedna skórka (Gragas), to skiny będą wychodzić normalnie (tzn. w każdym patchu).
Lista rzeczy, która pozostanie taka sama:
- skórki,
- fixy bugów,
- rotacyjne tryby gry,
- nowe “ficzery” klienta gry.
I coś ważnego:
Nowe postacie oraz VGU