League of Legends r.

Rewolucyjne zmiany w patchowaniu? System większych i mniejszych aktualizacji?!

Obecny system aktualizacji był... dobry - ale Riot jak zawsze musi coś zmienić, więc w 2018 będziemy otrzymywać aktualizację w trochę innym systemie!

Do tego momentu aktualizacje wyglądały mniej więcej tak:

  • Patch x.xx: nowe skórki i zmiany postaci.
  • Patch x.xx+1: nowe skórki i zmiany postaci.
  • Etc.

Ale Riot to Riot, więc… czas coś zmienić!

Wcześniej było to zapowiadane, ale teraz wchodzi w życie – Riot zmienia system aktualizacji, rozmieniając je na te “większe” i “mniejsze”.

Dlaczego?

Mowa jest tutaj o pozostawieniu gry bardziej “stałej” na całe 4 tygodnie, co pozwoliłoby dać trochę więcej pola manewru całemu zespołowi odpowiadającemu za wszelakie zmiany dot. rozgrywki. Jest to eksperyment, więc może się okazać niewypałem – wszystko się okaże w przyszłości.

Ale jak to będzie wyglądało?

Ten system zaczyna się z patchem… a, już się zaczął!

  • 8.2 będzie tym “większym”.
  • 8.3 “mniejszym”.
  • Etc.

Ale co oznacza określenie “większy/mniejszy” patch? Najpewniej jakieś duże zmiany bohaterów (typu postacie, które wydają się OP/postacie, które są bardzo słabe) będą przynależeć do tych większych patchów.

A co ze skórkami?

Pewnie większość z Was po ostatnim PBE myśli, że skórki też będą doświadczone przez te zmiany – nic bardziej mylnego. Pomimo tego, że na patch 8.2 przewidziana jest tylko jedna skórka (Gragas), to skiny będą wychodzić normalnie (tzn. w każdym patchu).

Lista rzeczy, która pozostanie taka sama:

  • skórki,
  • fixy bugów,
  • rotacyjne tryby gry,
  • nowe “ficzery” klienta gry.

I coś ważnego:

  • Nowe postacie oraz VGU