r.

Zmiany w bilansie na PST!

 Kto zostanie osłabiony a komu Blizzard okaże trochę miłości ? Zapraszamy na najnowsze wieści z PST.

Przedstawiamy zmiany w balansie postaci wprowdzonych na serwerze testowym.

Illidan_square_tile

ILLIDAN

  • Metamorfoza (R)
    • Zmniejszono zasięg o 25%.
    • Zmniejszono obrażenia z 200 pkt. (+10 pkt. za każdy poziom) do 20 pkt. (+4 pkt. za każdy poziom).

 

Jaina_square_tile

JAINA

  • Usunięto talent Sprint.
  • Przyzwanie Żywiołaka Wody (R)
    • Może teraz zmienić cel po tym, jak Jaina zginie.

 

Kerrigan_square_tile

KERRIGAN

  • Przyzwanie Ultraliska (R)
    • Może teraz zmienić cel po tym, jak Kerrigan zginie.

 

Nova_square_tile

NOVA

  • Holowabik (E)
    • Paski zdrowia Holowabików Novy będą teraz wyświetlane dla jej sojuszników w rozmiarze przeznaczonym dla stronników.

 

Raynor_square_tile

RAYNOR

  • Rekieterzy Raynora (R)
    • Może teraz zmienić cel po tym, jak Raynor zginie.

 

Tychus_square_tile

TYCHUS

  • Zwiększono zasięg ataków podstawowych tak, aby nie odbiegał on od zasięgu pozostałych bohaterów dystansowych.
  • Granat Odłamkowy (W)
    • Stapianie (talent)
      • Zmieniono obrażenia ze 120 pkt. (+50 pkt. za każdy poziom) do 200 pkt. (+30 pkt. za każdy poziom).
  • Laser Górniczy Drakken (R)
    • Może teraz zmienić cel po tym, jak Tychus zginie.

 

Zeratul_square_tile

ZERATUL

  • Na poziomie 4 dodano talent Wampiryczne Uderzenie.
  • Usunięto talent Wampiryczny Atak.

Abathur_square_tile

ABATUR

  • Symbiont (Q)
    • Karapaks (E)
      • Kolektywny Karapaks (talent)
        • Obecnie Karapaks będzie zawsze zapewniał osłonę pobliskim stronnikom i najemnikom – niezależnie od celu Symbionta.

 

Azmodan_square_tile

AZMODAN

  • Generał Piekieł (cecha)
    • Zniewolony Sługa (talent)
      • Wybrany stronnik nie otrzymuje już 300% premii do zdrowia i 100% premii do zadawanych obrażeń.
      • Zamiast tego stronnik otrzymuje 75% mniej obrażeń od celów nie będących bohaterami i zadaje 100% więcej obrażeń celom nie będącym bohaterami.

 

Murky_square_tile

MĘCIK

  • Życie Marzeniami (talent)
    • Zmniejszono początkową premię do mocy zdolności z 10% do 5%.
  • Lepki Śluz (Q)
    • Zwiększono obrażenia z 55 pkt. (+6 pkt. za każdy poziom) do 56 pkt. (+6,2 pkt. za każdy poziom).
  • Rozdymka (W)
    • Zwiększono obrażenia ze 130 pkt. (+35 pkt. za każdy poziom) do 134 pkt. (+36 pkt. za każdy poziom).

 

Nazeebo_square_tile

NAZEBO

  • Trupie Pająki (Q)
    • Skaczące Pająki (talent)
      • Ulepszono sposób, w jaki Trupie Pająki skaczą w kierunku celu i podążają za nim.

 

Sylvanas_square_tile

SYLWANA

  • Black Arrows (Trait)
    • Niestabilna Trucizna (talent)
      • Gracze nie będą już odnosić obrażeń z wielu źródeł Niestabilnej Trucizny, gdy są one aktywowane jednocześnie.
  • Opętanie (R)
    • Działanie Opętania zostało zmienione.
    • Opętanie posiada obecnie 7 ładunków i czas ponownego naładowania umiejętności wynoszący 12 sek.
    • Opętanie zwyczajnego stronnika pochłania 1 ładunek, a katapult 5 ładunków.
    • Stronnicy objęci działaniem Opętania nie otrzymują już premii do zdrowia.
    • Talent Zew Mrocznej Pani został zmieniony.
      • Obecnie zwiększa maksymalną liczbę ładunków o 3 oraz skraca czas ponownego naładowania o 4 sek.
      • Opętanie wrogich najemników pochłania 5 ładunków.
  • Wyjąca Strzała (R)
    • Zmniejszono obrażenia z 200 pkt. (+20 pkt. za każdy poziom) do 140 pkt. (+18 pkt. za każdy poziom).

 

Lost_vikings_square_tile

ZAGINIENI WIKINGOWIE

  • Wprowadzono znaczne zmiany talentów Zaginionych Wikingów.
  • Zmniejszono skuteczność leczenia Olafa poza walką z 10% do 5% wartości jego zdrowia za każdą falę.
  • Zmniejszono szybkość ruchu Eryka o około 5%.
  • Usunięto cechę Szybkie Odnowienie.
  • Nowa cecha: Skarb Wikingów
    • Zbieranie Kul Regeneracji trwale zwiększa regenerację zdrowia Zaginionych Wikingów o 0,5 pkt. na sekundę.
  • Ruchy, Ruchy! (Z)
    • Zmniejszono skuteczność spowolnienia szybkości ruchu z 40% do 30%.
  • Drakkar Łupieżców (R)
    • Wydłużono czas działania z 12 sek. do 15 sek.
    • Zmniejszono obrażenia na sekundę z 30 pkt. (+14 pkt. za każdy poziom) do 25 pkt. (+11 pkt. za każdy poziom).
    • Moździerz (Q)
      • Nie spowoduje natychmiastowego wybuchu po użyciu na sobie lub w przypadku użycia w pobliżu drakkaru.
  • Talenty
    • Poziom 1
      • Usunięto Skarb Wikingów, który został wykorzystany jako nowa cecha Zaginionych Wikingów.
      • Zawód: Szpieg
        • Skrócono czas wymagany na aktywację maskowania z 5 sek. do 3 sek.
      • Nowy talent (poziom 1): Eksplodujące Ciosy
        • Ataki podstawowe Baloga zadają 100% obrażeń rozpryskowych celom niebędącym bohaterami.
      • Nowy talent (poziom 1): Wikińska Łapówka (E)
        • Zaginieni Wikingowie zyskują ładunki Wikińskiej Łapówki za śmierć pobliskich stronników (maksymalnie 100).
        • Można wykorzystać 40 ładunków, aby nakazać najbliższemu Wikingowi przekupienie najemnika.
        • Wszyscy Wikingowie mogą zbierać ładunki, ale śmierć pojedynczego stronnika zapewnia tylko 1 ładunek.
    • Poziom 4
      • Usunięto talent Narwany Rudzielec.
      • Nie Taki Ból Straszny
        • Skuteczność otrzymywanego leczenia zostaje teraz podwojona za obrażenia zadane bohaterom.
      • Toż To Sabotaż!
        • Ataki podstawowe Eryka zadają dodatkowo budowlom 100 pkt. obrażeń (+10 pkt. za każdy poziom) w ciągu 10 sek. Efekt ten nie kumuluje się.
      • Talent Kręciołek! przeniesiono z poziomu 4 na poziom 7.
        • Skrócono czas odnowienia z 12 sek. do 10 sek.
        • Zmniejszono obrażenia z 50 pkt. (+10 pkt. za każdy poziom) do 42 pkt. (+9 pkt. za każdy poziom).
    • Poziom 7
      • Talent Eryk Żwawy przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
        • Obecnie zwiększa bazową szybkość ruchu Eryka o 10%.
      • Talent Skok! (W) przeniesiono z poziomu 7 na poziom 13.
    • Poziom 13
      • Usunięto talent Czasówka!
      • Talent Niecierpliwość Jest Cnotą przeniesiono z poziomu 13 na poziom 16.
      • Nowy talent (poziom 13): Wikiński Oddział Szturmowy (W)
        • Aktywacja sprawia, że przez 5 sek. każdy atak podstawowy Zaginionych Wikingów zadaje wybranemu bohaterowi wroga obrażenia równe 1% jego zdrowia. Czas odnowienia: 30 sek.
    • Poziom 16
      • Na poziomie 16 dodano talent: Egzekutor
      • Maraton Retrogrania
        • Nie zapewnia już Zaginionym Wikingom Nieustępliwości w czasie działania zdolności Ruchy! Ruchy! Zamiast tego usuwa efekty spowolnienia oraz unieruchomienia.
        • Zmniejszono szybkość zanikania premii do szybkości ruchu z 10% do 5% na sekundę, przez 4 sek.
      • Talent Północny Wiatr przeniesiono z poziomu 16 na poziom 7.
        • Zmieniono skrót klawiszowy dla tej zdolności z E na Q.
        • Skrócono czas działania z 7 sek. do 4 sek.
        • Skrócono czas odnowienia z 60 sek. do 30 sek.
        • Zmniejszono moc osłony ze 100 pkt. (+20 pkt. za każdy poziom) do 40 pkt. (+10 pkt. za każdy poziom).
    • Poziom 20
      • Kontynuacja!
        • Skraca obecnie czas oczekiwania na odrodzenie się Zaginionych Wikingów o 50%.

 

Zagara_square_tile

Zagara

  • Zainfekowanie (talent)
    • Premia 400% do zadawanych obrażeń ma teraz zastosowanie wyłącznie do ataków wybranego stronnika skierowanych przeciwko celom nie będącym bohaterami.

 

Brightwing_square_tile (1)

JASNOSKRZYDŁA

  • Jasnoskrzydła została poddana istotnym zmianom.
  • Usunięto talent Dron Zwiadowczy.
  • Usunięto talent Zatrucie Jadem.
  • Usunięto talent Awans.
  • Usunięto talent Tarcza Ochronna.
  • Usunięto talent Wezwanie MUŁa.
  • Usunięto talent Sprint.
  • Kojąca Mgła (cecha)
    • Usunięto talent Regenerujący Deszcz.
    • Usunięto talent Powiew Leczenia.
    • Nowy talent (poziom 1):  Dalekosiężne Opary
      • Zwiększa zasięg Kojącej Mgły o 33%.
    • Nowy talent (poziom 7):  Zamglenie
      • Każdy atak podstawowy skraca czas odnowienia Kojącej Mgły o 1 sek.
    • Nowy talent (poziom 20):  Ożywcza Mgiełka
      • Leczenie za pomocą Kojącej Mgły zwiększa skuteczność kolejnej Kojącej Mgły o 25% na 6 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.
  • Przesunięcie Fazowe (Z)
    • Talent Fazowa Tarcza przeniesiono z poziomu 13 na poziom 7.
      • Wydłużono czas działania z 3 sek. do 20 sek.
    • Nowy talent (poziom 1):  Hiperprzesunięcie
      • Za każdym razem, gdy leczysz sojuszniczego bohatera Kojącą Mgłą, czas odnowienia Przesunięcia Fazowego zostaje skrócony o 2 sek.
    • Nowy talent (poziom 4):  A Kuku!
      • Przemieszczenie się do sojusznika Przesunięciem Fazowym zapewnia widoczność i ujawnia zamaskowane jednostki na dużym obszarze na 6 sek.
  • Tajemny Rozbłysk (Q)
    • Zmniejszono zasięg z 9 do 8.
    • Zwiększono wewnętrzne obrażenia obszarowe z 70 pkt. (+16,5 pkt. za każdy poziom) do 80 pkt. (+11 pkt. za każdy poziom).
    • Zwiększono zewnętrzne obrażenia obszarowe z 35 pkt. (+10,75 pkt. za każdy poziom) do 40 pkt. (+8 pkt. za każdy poziom).
    • Tajemna Precyzja (talent)
      • Zwiększono zwiększono premię do wewnętrznych obrażeń obszarowych z 33% do 50%.
    • Lepka Flara (talent)
      • Zwiększono skuteczność spowolnienia z 30% do 40%.
    • Nowy talent (poziom 4):  Tajemna Salwa
      • Zwiększa zasięg Tajemnego Rozbłysku o 50%.
    • Nowy talent (poziom 7):  Wymarzone Trafienie
      • Skraca czas odnowienia Tajemnego Rozbłysku o 1 sek. za każdego bohatera wroga trafionego zewnętrznym polem rażenia oraz o 3 sek. za każdego trafionego wewnętrznym polem rażenia.
  • Polimorfia (W)
    • Skrócono czas działania z 2 do 1,5 sek.
    • Z podstawowej wersji zdolności usunięto leczenie.
    • Obecnie spowalnia również szybkość ruchu celu o 20%.
    • Usunięto talent Lepki Pył.
    • Nowy talent (poziom 4):   Niestabilna Anomalia
      • Po zakończeniu działania Polimorfii zadaje 60 pkt. obrażeń (+10 pkt. za każdy poziom) celowi głównemu i wszystkim pobliskim przeciwnikom.
    • Nowy talent (poziom 16):  Większa Polimorfia
      • Wydłuża czas działania Polimorfii o 1 sek.
  • Czarodziejski Pył (E)
    • Usunięto talent Antymagiczny Pył.
    • Przeprojektowano talent Osłaniający Pył.
      • Talent przeniesiono z poziomu 1 na poziom 13.
      • Czarodziejski Pył zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia od zdolności o 50%.
    • Nowy talent (poziom 4):  Czarusia
      • Kiedy Kojąca Mgła leczy sojusznika znajdującego się pod wpływem efektów Czarodziejskiego Pyłu, sojusznikowi temu przywracane zostaje dodatkowo 30 pkt. zdrowia (+10 pkt. za każdy poziom) w ciągu 4 sek.
    • Nowy talent (poziom 13):  Czarodziejskie Przyspieszenie
      • Czarodziejski Pył zapewnia teraz premię 50% do szybkości ruchu. Efekt ten zanika w ciągu 1,5 sek.
    • Nowy talent (poziom 16):  Rozbrykany Pył
      • Czarodziejski Pył przeskakuje po trafieniu na kolejnego pobliskiego sojusznika.
  • Uzdrawiający Błysk (R)
    • Usunięto talent Błogosławieństwo Ysery.
    • Nowy talent (poziom 20):  Podwójny Smokotunel
      • Można użyć Uzdrawiającego Błysku dodatkowo 1 raz na inny cel w ciągu 2 sek. od pierwszego użycia, nie zużywając przy tym ładunku.

 

Li_li_square_tile (1)

LI LI

  • Kung Fu Szał (talent)
    • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 200% do 150%.
  • Oślepiający Wiatr (E)
    • Wszystkie ataki podstawowe wykonane przez cele objęte działaniem zdolności będą teraz pudłować przez cały czas trwania Oślepiającego Wiatru.
    • Skrócono czas działania z 4 sek. do 2 sek.
    • Przewlekłe Oślepienie (talent)
      • Obecnie wydłuża czas działania Oślepiającego Wiatru o 50%.

 

Malfurion_square_tile (1)

MALFURION

  • Malfurion został poddany istotnym zmianom.
  • Usunięto talent Wizja Zaklinacza.
  • Usunięto talent Tarcza Ochronna.
  • Usunięto talent Leczący Znak.
  • Usunięto talent Bitewny Impet.
  • Na poziomie 7 dodano talent Oczyszczenie.
  • Talent Łaska Eluny przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
    • Nie zwiększa już zasięgu każdej zdolności podstawowej o stałą wartość 30%.
  • Orzeźwienie (D)
    • Skrócono czas regeneracji many z 10 sek. do 5 sek.
    • Regeneruje obecnie 15% maksymalnej many celu – zamiast stałej wartości.
    • Talent Jasność Szan’do przeniesiono z poziomu 4 na poziom 1.
      • Nie zwiększa już skuteczności regeneracji many celu.
    • Zmieniono działanie talentu Wszechstronność.
      • Nie zwiększa już szybkości ataku celu.
      • Zwiększa przyrost many za Orzeźwienie z 15% do 25%.
  • Wzrost (Q)
    • Zmniejszono koszt many z 75 pkt. do 60 pkt.
    • Zwiększono skuteczność leczenia o 5%.
    • Talent Harmonia został przeprojektowany.
      • Jeśli Księżycowy Ogień trafi cel, koszt many Wzrostu zostaje zmniejszony o 10 pkt. Efekt ten kumuluje się, ale nie może obniżyć kosztu many Wzrostu poniżej 0 pkt.
    • Nasiono Życia (talent)
      • Wydłużono czas odnowienia pasywnego efektu leczenia z 15 do 20 sek.
    • Nowy talent (poziom 4): Wybujały Rozrost
      • Zwiększa początkową skuteczność leczenia za Wzrost o 20%.
  • Księżycowy Ogień (W)
    • Księżycowe Płomienie (talent)
      • Zwiększono premię do obrażeń zadawanych celom niebędącym bohaterami z 30% do 100%.
      • Nie działa już na budowle.
    • Gorejący Księżycowy Ogień (talent)
      • Zwiększono premię do efektu obszarowego z 50% do 60%.
    • Spowalniający Księżycowy Ogień (talent)
      • Zwiększono skuteczność spowolnienia z 20% do 25%.
    • Księżycowy Deszcz (talent)
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdy poziom kumulacji z 10% do 15%.
  • Pętające Korzenie (E)
    • Skrócono czas odnowienia z 12 sek. do 10 sek.
    • Zmniejszono koszt many z 75 pkt. do 65 pkt.

 

Rehgar_square_tile (1)

REHGAR

  • Rehgar został poddany istotnym zmianom.
  • Usunięto talent Bitewny Impet.
  • Usunięto talent Skupiony Atak.
  • Usunięto talent Spalające Ataki.
  • Usunięto talent Berserker.
  • Na poziomie 7 dodano talent Oczyszczenie.
  • Talent Dalekowidzenie przeniesiono z poziomu 4 na poziom 7.
  • Nowy talent (poziom 7): Siła Rozpędu
    • Ataki podstawowe skracają czasy odnowienia zdolności podstawowych o 1 sek.
  • Duch Wilka (cecha)
    • Dzikie Serce (talent)
      • Zmniejszono premie do regeneracji zdrowia oraz many ze 100% do 75%.
    • Talent Wilk Cienia przeniesiono z poziomu 7 na poziom 4.
      • Wydłużono czas działania ukrycia z 2 sek. do 4 sek.
  • Sprzężone Leczenie (Q)
    • Nowy talent (poziom 16): Fale Leczenia.
      • Czas odnowienia Sprzężonego Leczenia zostaje skrócony o 3 sek. po uleczeniu 3 bohaterów.
      • Może się obecnie odbić do sojuszniczych bohaterów dysponujących pełnią zdrowia, ale w każdym przypadku za cel obierze sobie najpierw rannych sojuszników.
  • Tarcza Błyskawic (W)
    • Ładunek Wzmacniający (talent)
      • Zwiększono premię do obrażeń za ataki podstawowe z 25% do 30%.
    • Talent Aktywator Zbliżeniowy przeniesiono z poziomu 4 na poziom 13.
      • Obecnie skraca czas odnowienia Tarczy Błyskawic o 3 sek.
    • Tarcza Ziemi (talent)
      • Zmniejszono moc osłony ze 100 pkt. (+21 pkt. za każdy poziom) do 75 pkt. (+18 pkt. za każdy poziom).
    • Talent Siewca Burzy przeniesiono z poziomu 13 na poziom 4.
      • Nie skraca już czasu odnowienia Tarczy Błyskawic.
      • Obecnie wydłuża czas działania Tarczy Błyskawic o 2 sek.
      • Zmniejszono redukcję kosztu many z 50% do 40%.
  • Totem Spętania (E)
    • Efekt spowolnienia zostaje szybciej nałożony i szybciej zanika, co powinno spowodować, że gracze odczują przyspieszenie reakcji gry na znalezienie się na obszarze działania totemu.
    • Usunięto talent Totem Błyskawic.
    • Gigantyczny Totem (talent)
      • Nie powoduje już zwiększenia zdrowia Totemu Spętania.
      • Obecnie o 50% zwiększa także zasięg użycia.
    • Ziemiochwytny Totem (talent)
      • Nie powoduje już zwiększenia zasięgu użycia.
  • Pradawne Uzdrowienie (R)
    • Wydłużono czas odnowienia z 60 sek. do 70 sek.

 

Tyrande_square_tile (1)

TYRANDE

  • Zmieniono kolejność niektórych talentów Tyrande na różnych poziomach, aby wyjść naprzeciw graczom, którzy nie odblokowali jeszcze możliwości korzystania z wszystkich talentów.

 

Anub'arak_square_tile

ANUB’ARAK

  • Żuk Żywiciel (cecha)
    • Szybkość ruchu żuków została zmniejszona o około 16%.
    • Zmniejszono obrażenia zadawane przez żuki z 8 pkt. (+2 pkt. za każdy poziom) do 7 pkt. (+1,8 pkt. za każdy poziom).
  • Rój Szarańczy (R)
    • Zmniejszono zadawane obrażenia z 20 pkt. (+8 pkt. za każdy poziom) do 16 pkt. (+6,4 pkt. za każdy poziom).

Johanna_square_tile

JOHANNA

  • Blask Tarczy (E)
    • Wszystkie ataki podstawowe wykonane przez cele objęte działaniem zdolności będą teraz pudłować przez cały czas trwania Blasku Tarczy.
    • Skrócono czas działania efektu oślepienia z 4 sek. do 1,5 sek.

Stitches_square_tile

ZSZYWANIEC

  • Łomot (W)
    • Zmniejszono koszt many z 55 pkt. do 45 pkt.
  • Pożarcie (E)
    • Zmniejszono koszt many z 75 pkt. do 65 pkt.
    • Skrócono czas odnowienia z 30 sek. do 24 sek.

 

Tyrael_square_tile

TYRAEL

  • Usunięto talent Wampiryczny Atak.
  • Na poziomie 4 dodano talent Wampiryczne Uderzenie.
  • Osąd (R)
    • Nie może już zostać użyty na cele niebędące bohaterami.