League of Legends r.

Zmiany ARAM-u: koniec z Warmogiem, nerf Dark Harvesta i nowe itemy: 1/2 ulta Ekko, spellshield oraz… E Kayna?!

Riot postanowił wreszcie wprowadzić całkiem duże (z punktu widzenia m.in. tanków i zabójców) zmiany. Ciekawe, co gagatki w Riocie będą chciały jeszcze zmienić...

Zmiany ARAM-u

  • Od teraz startujemy z odpowiednią ilością doświadczenia dla poziomu 3, a nie (jak to ma cały czas miejsce) bez żadnego doświadczenia

Zmiany przedmiotów

  • Warmog’s Armor został usunięty

3 nowe przedmioty:

  • Ghostwalkers
  • Bloodletter’s Veil
  • Spectral Cutlass

Zmiany run

Dark Harvest, duży nerf:

  • Ilość dusz, które otrzymujemy, została solidnie obniżona z 5 (za udział w zabójstwie)/4 (cannon minion) do odpowiednio 4 i 2.

Dodatkowo to nie wszystko – więcej rzeczy powinno nadejść w niedalekiej przyszłości!

Rioter L4t3ncy przekazał nam, że “[Rioterzy] chcieli móc wprowadzić te pomysły od wieków […]”.

Czekajmy na następny post od Riotu!

Nowe przedmioty!

[Nowość] Lifeline
  • Całkowity koszt: 1500g
  • Przepis: [Long Sword + Stopwatch + 550g]
  • +20 AD
  •  Unikalna Pasywka: +8 Lethality
  • Unikalny aktyw: Oznaczasz ziemię pod tobą. Po 4 sekundach powrócisz do tej oznaczonej lokacji (120 sek. CD).
[Nowość] Spectral Cutlass
  • Całkowity koszt: 3000g
  • Przepis: [Lifeline + Serrated Dirk + 400g]
  • +70 AD
  • Unikalna Pasywka +18 Lethality
  • Unikalny aktyw: Oznaczasz ziemię pod tobą. Po 4 sekundach powrócisz do tej oznaczonej lokacji (60 sek. CD).
[Nowość] Bloodletter’s Veil
  • Całkowity koszt: 3000g
  • Przepis: [Oblivion Orb + Blasting Wand + 650g]
  • +75 AP
  • +350 HP
  •  Unikalna Pasywka – Touch od Death: +15 MPen.
  •  Unikalna Pasywka: Po trafieniu przeciwnika za pomocą umiejętności, która zadaje obrażenia, zyskujesz spell shielda na 2 sekundy, który blokuje 1 nadchodzący czar (nieważne, czy zadaje obrażenia, czy ogłusza, etc.) (30 sek CD).
[Nowość] Ghostwalkers (Tylko dla postaci melee)
  • Całkowity koszt: 1000g
  • Przepis: [Boots of Speed + 300g]
  •  Unikalna Pasywka: Stajesz się duchem na 6 sekund, ignorujesz kolizje z przeszkodami czy terenem (w tym przypadku ścianami czy wieżami). Kiedy jesteś “w terenie”, zyskujesz 125 MS i stajesz się niemożliwy do namierzenia, niewidzialny i wyciszony (nie możesz używać umiejętności) (60 sek. CD)
  •  Unikalna Pasywka – Enhanced Movement: +45 MS