League of Legends r.

Zmiany animacji autoataku Yasuo!

W nadchodzącej aktualizacji PBE zostaną dokonane zmiany w animacji autoataku Yasuo. O co dokładnie chodzi Rito? Sprawdźcie!

Po co? Dlaczego?

project-yasuo-01

Myślę, że najlepiej będzie, jeśli zacytuję Riot LoveStrut:

Z następną aktualizacją PBE wprowadzimy kilka zmian do podstawowego ataku Yasuo po to, aby animacja wydawała się gładsza i aby ostrze trafiało przeciwnika w odpowiedniej klatce. Odkryliśmy również, że animacje PROJECT: Yasuo zapewniały lepszą przejrzystość, ponieważ ostrze uderzało wroga we właściwym momencie, podczas gdy inne skiny Yasuo ukazywały miecz w powietrzu, kiedy jeszcze nie stykał się z przeciwnikiem. Sprawiało to, że doświadczeni gracze Yasuo czuli dziwną różnicę animacji między skinem PROJECT a resztą skinów, czyli celem tych zmian jest osiągnięcie większej integracji animacji autoataku przy wszystkich skinach Pokutnika.

Bardzo możliwe, że będziecie potrzebować chwili, aby przyzwyczaić się do tych zmian, ale wydaje nam się, że nowe animacje będą zapewniać większą przejrzystość, ponieważ gracze będą się uczyć, aby odpowiednio anulować je w momencie, w którym ostrze trafia przeciwnika!

Czyli jednak okazuje się, że istnieją jeszcze skiny, które dają nam przewagę nad innymi! Jak dużo ich jeszcze jest? Tego nie mogę stwierdzić, ale wiem, że Riot stara się pilnować równowagi.

A Wy co sądzicie o tych zmianach? Dajcie znać w komentarzach!