League of Legends r.

Zmiany Ahri w 8.8: szczegóły (zmiany każdej umiejętności!)

Która to już wersja zmian Ahri? Było tego dużo, ale zapowiada się, że będzie jeszcze więcej! Ciekawe, co teraz przygotował dla nas znajomy Rioter?

Nawet nie liczyłem, ile zmian Ahri zostało nam przedstawionych w ostatnich miesiącach – jedna rzecz była wspólna: usunięcie dodatkowego MS-a z Q.

Zmiany Ahri w 8.8

Vastayan Grace (Pasywka)

  • Jeżeli Ahri trafi przeciwnika 2 czarami w 2-sekundowym okresie czasu, zyska 20% MS-a oraz 9% redukcji obrażeń przeciwko podstawowym AA na 3 sekundy (10 sekund CD)

Orb of Deception (Q)

  • [Nowość] Jeżeli Ahri trafi 9 umiejętnościami (maks. 3 za jedno użycie), zyskuje Essence Theft, przez co jej następny cast Q odzyska jej zdrowie
  • [Usunięte] Nie daje już MS-a

Fox-Fire (W)

  • Koszt: 50 -> 40
  • CD: 9/~/5 -> 6/~/4
  • Początkowe opóźnienie: 0,25 -> 0,4
  • Obrażenia: 40/65/90/115/140 (30% AP) -> 40/65/90/115/140 (35% AP)

Po początkowym opóźnieniu, ale przez pierwsze 0,6 sekundy po użyciu, ogniki zaatakują tylko cele, które zaliczają się do co najmniej jednego podpunktu:

  • Cel jest pod wpływem zwiększenia przyjmowanych obrażeń od charma
  • Cel jest postacią, którą Ahri zaatakowała atakiem podstawowym w ostatnich 5 sekundach

Charm (E)

  • Obrażenia: 60/~/200 (+60% AP) -> 60/~/180 (+40% AP)
  • [Nowość] Kiedy Charm zada obrażenia przeciwnikowi, umiejętności Ahri zadają 20% więcej obrażeń przez 5 sekund

Spirit Rush (R)

  • CD: 110/95/80 -> 120/105/90
  • Obrażenia: 70/110/150 (+25% AP) -> 65/95/125 (+35% AP)

Zmiany Ahri mają finalnie się znaleźć w patchu 8.8