W nowym patchu mogliśmy dowiedzieć się np. o usunięciu Ahri z gry.
Co jeszcze znajdowało się w tej aktualizacji?
Wydaje mi się, że dla każdego rozgrywka byłaby bardzo utrudniona, gdyby rzeczywiście Nocturne był w stanie przechodzić przez wszystkie jednostki i ściany albo [E] Elise miało zasięg na całą mapę. W aktualizacji nie brakowało również kilku większych zmian naszego ulubionego bohatera- Teemo!
- Wycofanie many i zastąpienie jej ”terrorem”
- W skórkach została uwydatniona szatańska natura Teemo 😀
- Nowa mechanika: Terror
- Za każdym razem, gdy Teemo zada obrażenia wrogiemu bohaterowi, bądź zacznie się śmiać, dostaje 1 ładunek Terroru (działa na obrażenia rozłożone w czasie)
- Maksymalna liczba punktów Terroru to 60 ( za każdym razem odradza się również z 60 punktami)
- Zasięg autoataków został zmieniony na 666 z 500
Natomiast model Annie wraz ze zdobywanymi poziomami będzie ”dorastać” ( ͡° ͜ʖ ͡° ). Z racji, że Lee Sin jest ślepym mnichem, nie będą działały na niego efekty oślepienia, bo już jest ślepy. [R] Nami będzie miało zasięg globalny, tak samo jak [R] Ziggsa. Wszystko stanęło na głowie, nawet sam Blitzcrank dostaje serce i uczy się kochać, a Vladimir nie może już używać swojego [Q] na na robotach (Blitz, Orianna etc.) – w końcu wampiry smaru nie piją 😉
URF!
Hańbą byłoby również nie wspomnieć o Urfie (Ultra Rapid Fire) – trybie rozgrywki, który charakteryzował się:
- Zredukowaniem kosztów many i energii do 0
- Czasem odnowienia na umiejętności, funkcje użytkowe przedmiotów i czary zmniejszonym o 80%
- Wytrzymałością +25% dla wszystkich championów
- Zwiększeniem wszelkich premii dawanych przez przedmioty lub umiejętności o 100% na bohaterach walczących z dystansu.
Ultra Rapid Fire to przyszłość League of Legends, a przyszłość właśnie nadeszła.
Jak spodobały Wam się takie wspominki? Chętnie wrócilibyście do URF-a? A może, chcielibyście, aby został na stałe?
[latest_posts category=”leagueoflegends ” count=”9″]