League of Legends r.

Zac – Riot decyduje się na kolejne zmiany!

Jak to z reworkami bywa - pewne rzeczy udają się bardziej od innych. Dlatego też po wprowadzeniu solidnych zmian bohaterów gracze muszą się ich często uczyć na nowo. W przypadku żelka, Riot musi interweniować, jako że Zac usilnie potrzebuje pewnych poprawek.

Czyżby Zac okazał się za silny/słaby?

W kolejnej publikacji regularnego cyklu przemyśleń, Meddler nie omieszkał wspomnieć o “nowym” Zacu. O co dokładnie chodzi… Zobaczcie sami:

Dopasowujemy wysokość głosu Zaca, tak żeby nie zaczynał robić się wysoki do momentu, w którym bohater ma mniej niż 30% swojego zdrowia (a nie 60%, jak to jest obecnie). Jest to bowiem efekt, który powinien zdarzać się nieco rzadziej niż obecnie i sygnalizować, że zdrowie Zaca jest na krytycznym poziomie, a nie mówić nam, że Zac lekko ucierpiał. Jest to zmiana, którą pominęliśmy w patchu 7.10, jednak przywracamy ją wraz z wejściem cyklu 7.11 na PBE. Jeśli macie dostęp do serwera testowego, chętnie poznamy Wasze opinie na ten temat.

Moim zdaniem jest to zmiana czysto kosmetyczna, jednak wyraźnie daje nam do zrozumienia, że Riot stara się dbać o detale i otoczkę poszczególnych bohaterów. Czy jest to potrzebna zmiana, która wpłynie jakoś na samą rozgrywkę… Nie sądzę, jednak może się to okazać pomocne dla niektórych graczy.


A co Wy myślicie o nadchodzących zmianach? Dobrze, że Riot zajmuje się tego typu rzeczami, czy może uważacie, że powinni skupić się na tym, co jest aktualnie prawdziwymi problemami w rozgrywce? Piszcie w komentarzach!