League of Legends r.

Zabawa smokami w narzędziu treningowym kończy się uszkodzeniem tekstury terenu

League of Autochess znów powraca! Tym razem błędy z niewłaściwą teksturą mapy pojawiają się jakby częściej.

Uszkodzone tekstury na Summoner’s Rift
(w narzędziu treningowym)

Pokonanie drugiego smoka na Summoner’s Rift zmienia mapę aż do końca gry w zależności od tego, jakiego żywiołu będzie kolejny smok (ten jednak pojawia się dopiero po zmianie mapy).

Zmiana mapy oznacza dodanie na nią m.in. dodatkowych krzaków, zmiany liczby ścian czy lekkie zmodyfikowanie odcienia całej mapy. Wszystkie efekty są zależne od żywiołu smoka.

Zmiana tekstury w trakcie gry może się jednak delikatnie zbugować, czego przykład zobaczycie poniżej…

SR nie jest płaskie

Przy okazji możecie utwierdzić się w przekonaniu, że mapa Summoner’s Rift nie jest płaska, a jej różnice w wysokościach są bardziej wadą niż zaletą. W szczególności widać to na osadzonej niżej rzece…

Jak go odtworzyć?

Przede wszystkim – błąd występuje głównie w narzędziu testowym ze względu na możliwość szybkiego spawnowania smoków i ich zabijania. Sporadycznie zdarza się na normalach (zazwyczaj w wyniku alt-tabowania gry w momencie zabicia smoka).

Warto jest dodać sobie złota i zakupić przedmioty na obrażenia, które pomogą szybciej unicestwić smoka.

  1. Przenieś się do leża smoka.
  2. Zespawnuj dowolnego smoka.
  3. Unicestwij go (możliwie jak najszybciej).
  4. Zespawnuj jeszcze kilka smoków (najlepiej różnych typów) i postaraj się je szybko unicestwić.

Trudno ocenić, jak częsty jest bug i czy istnieje metoda, która pozwoli go wywoływać w 100% przypadków. W tym patchu pojawia się jednak częściej niż w poprzednich.