League of Legends r.

Yone – przeliczniki

Czas poznać przeliczniki brata Yasuo.

Zobacz też:

Prezentacja

Statystyki podstawowe

  • Bazowe HP: 550
  • Regeneracja HP: 7,5
  • HP na poziom: 85
  • Regeneracja HP na poziom: 0,15
  • Bazowa odporność na magię: 32
  • Odporność na magię na poziom: 1,25
  • Bazowe AD: 60
  • AD na poziom: 2,5
  • Bazowy pancerz: 28
  • Pancerz na poziom: 3
  • Prędkość ataku na poziom: 2,5
  • Bazowa prędkość ruchu: 345
  • Zasięg ataku: 175

Umiejętności

Yone nie używa many. Zamiast paska many wyświetlany jest timer dla jego E.

Way of the Hunter (pasyw)

Yone używa dwóch mieczy, sprawiając, że co drugi atak zadaje 50% obrażeń magicznych.

Jego szansa na trafienie krytyczne jest podwojona, ale trafienia krytyczne zadają 10% mniej obrażeń.

Mortal Steel (Q)

Cooldown: 4 sekundy.

Yone wykonuje pchnięcie, zadając wrogom obrażenia fizyczne o wartości 20/45/70/95/120 (+100% całkowitego AD). Przy trafieniu na 6 sekund otrzymuje stack. Gdy ma dwa stacki, może zdashować przed siebie z falą wiatru, która podrzuci wrogów na 0,75 sekundy i zada obrażenia fizyczne o wartości 20/45/70/95/120 (+100% całkowitego AD).

Umiejętność może trafiać krytycznie, nakłada efekty przy trafieniu, jest nieprzerywalna przez efekty kontroli tłumu, a jej cooldown i czas castowania są redukowane przez prędkość ataku.

Spirit Cleave (W)

Cooldown: 16 sekund.

Yone tnie obszar w kształcie stożka przed sobą, zadając celowi obrażenia fizyczne o wartości 5/10/15/20/25 + 6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu oraz obrażenia magiczne o wartości 5/10/15/20/25 + 6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu.

Jeżeli Yone trafi przeciwnika, na 1,5 sekundy otrzymuje tarczę o wartości 40/41,176/42,353/43,529/ 44,706/45,882/47,059/ 48,235/49,412/50,588/ 51,765/52,941/54,118/55,294/ 56,471/57,647/58,824/60 (+60% całkowitego AD), która zwiększa się zależnie od tego, ilu bohaterów trafił (o 100% za pierwszego trafionego bohatera oraz o 25% za każdego kolejnego).

Umiejętność zadaje przynajmniej 40-410 obrażeń minionom i potworom.

Soul Unbound (E)

Cooldown: 22/19/16/13/10 sekund.

Na 5 sekund Yone może zmienić się w swoją duchową formę, by opuścić swoje ciało i otrzymać 10% zwiększającej się prędkości ruchu (do 30%).

Kiedy duchowa forma się zakończy, Yone powróci do swojego ciała i zada obrażenia o wartości 25/27,5/30/32,5/35% obrażeń zadanych w duchowej formie.

Umiejętność może zostać użyta ponownie, by Yone wcześniej powrócił do ciała.

Fate Sealed (R)

Cooldown: 120/100/80 sekund.

Yone przecina wszystkich wrogów na swojej drodze, zadając im obrażenia fizyczne o wartości 100/200/300 (+40% całkowitego AD) oraz obrażenia magiczne o wartości 100/200/300 (+40% całkowitego AD). Bohater znika (ang. blink) przez ostatniego trafionego przeciwnika i podrzuca swoje ofiary.

Jeżeli żaden bohater nie zostanie trafiony, Yone zniknie na maksymalny zasięg.