r.

Wywiad z HiRez Drybear

Jeżeli gracie w Paladins na pewno znacie DryBeara. Udzielił on ciekawy wywiad dla strony PaladinsWorld. Jesteście ciekawi, jakie tematy zostały poruszone? Zapraszamy do czytania!

Drybear to główny designer Paladins oraz jedna z najbardziej znanych osób w HiRez. W wywiadzie dla PaladinsWorld zapytany został m.in. o obecny stan rozwoju Paladins, cele na przyszłość oraz jego ulubioną część w grze.

A oto, co powiedział DryBear:

PaladinsWorld: Co myślisz o obecnym stanie Paladins?

DryBear: Przeszliśmy przez wiele prób, by zrobić odpowiedni gameplay dla Paladins. Testowanie różnych wariacji systemu sprawiło nam wiele przyjemności i w tym momencie czujemy, że udoskonaliliśmy główne elementy tak, by jak najlepiej pasowały do rozgrywki. Pracujemy teraz nad kilkoma głównymi błędami, które napotkaliśmy na drodze.

PW: Jaki jest twój ulubiony element Paladins?

D: Tworzenie uniwersum. Ciężko było się na tym skupić podczas zamkniętej bety, ponieważ skupiała się ona przede wszystkim na modelu gry, ale nie mogę się doczekać, by podzielić się z wami światem oraz historią Paladins.

PW: Na czym skupiacie się w tym momencie najbardziej?

D: W tym momencie najbardziej skupiamy się na poprawie uczucia poruszania się oraz strzelania wszystkimi bohaterami. Przez ostatni rok skupialiśmy się nad udoskonaleniem gameplay’u, jednak oznaczało to, że nie mogliśmy poświęcić naszym postaciom tyle uwagi, ile potrzebują, by były wyjątkowe. Planujemy się cofnąć i dopracować bronie oraz umiejętności naszych wszystkich dotychczasowych postaci.

PW: Jakie są realistyczne cele na rok 2016?

D: Mamy dość dużą listę na rok 2016. Pod koniec roku mamy nadzieję, że gra będzie w otwartej becie i zaczną się jej testy na konsolach. Dodatkowo, do tego czasu mają znajdować się w niej ponad 22 postacie, dopracowane mapy dla wszystkich styli gry i regularnie wypuszczane nowe (w tym treningowe). Zapowiada się naprawdę świetny rok dla Paladins.

PW: Niedawno wypuściliście tryb spectatora, by wesprzeć przyszłe turnieje e-sportowe takie jak PaladinsWorld Qualifiers. Jak sądzisz, jaką rolę będzie pełnić e-sport w Paladins?

D:  Tak samo jak we wszystkich naszych grach, naszym głównym celem jest to, by każdy gracz miał przyjemność z grania w Paladins. Nasza gra Smite jest świetnym przykładem gry, w której tak samo scena e-sportu jak i rywalizacja między graczami z community przyniosła sukces. Po tym, jak gracze pokazali chęci do trenowania i rywalizacji, zaczęliśmy Founder’s Tournament oraz kwalifikacje do niego. Wraz z wzrostem zainteresowania będziemy wspierać scenę e-sportu.

PW: Jakieś wiadomości na temat nadchodzących map?

D: Eksperymentujemy z wieloma opcjami. Nie jesteśmy zadowoleni z pushowania w trybie Siege, które zawsze wygląda tak samo. Testujemy różne sposoby, by sprawić, że każdy push będzie wydawać się czymś zupełnie nowym. Pracujemy także nad tym, by mapy były lepiej dostosowane do wszystkich naszych postaci. Na przykład, by lepiej wspierać postacie latające, pracujemy nad dodaniem większej ilości platform, by można było na nich stać oraz pracujemy nad kolizjami ze ścianami, a także dachami oraz przejściami.

PW: Gdybyś mógł dodać do jednej z postaci zmieniający płeć skin, to kogo byś wybrał?

D: Barik. Chciałbym zobaczyć tankowatą dziewczynę inżynierkę.

600px-Barik_render

Źródło

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]