Daniel Zenon Klein, jeden z Rioterów, opublikował screeny jednego z pierwszych kitów Azira. Oto jego prototypowe umiejętności:
[Q] Quicksand
Po krótkim opóźnieniu Azir miał zadawać wrogom obrażenia i rootować ich na 1 sekundę. Ponadto, wysyłał swoich żołnierzy w wyznaczonym kierunku.
Obecnie umiejętność na [Q] również wysyła piaskowych żołnierzy w określonym kierunku, jednak to właśnie oni spowalniają przeciwnika.
Natomiast nazwa przypomina raczej współczesne [E], jednak na nazwie się kończy – Azir bowiem doskakuje do wybranego żołnierza, zadając obrażenia wszystkim wrogom na swojej drodze, co ma się nijak do przedstawionego tu [Q].
[W] Castle
Azir zamieniał się pozycją z jednym z żołnierzy.
Obecne [W] Azira daje mu pasywną premię do prędkości ataku, a aktywnie pozwala na przywołanie niemożliwego do trafienia żołnierza, więc koncepcja tej umiejętności została niemal w całości odrzucona.
[E] To me!
Azir miał przywoływać żołnierzy do obecnej pozycji. Po 1 sekundzie wypuszczał on dodatkowego żołnierza.
Ta umiejętność przypomina raczej obecne [W], które omówiłam wyżej, czyli Powstańcie!
[R] Sand Soldiers
Azir okresowo przywołuje żołnierzy spod ziemi. Dzieje się to wtedy, gdy umrze wrogi minion/potwór lub przeciwny bohater przyjmie obrażenia od postaci. Umiejętności Azira sterują żołnierzami.
Kiedy żołnierz zderzy się z wrogiem, eksploduje, unieruchamiając pierwszego bohatera i zadając obrażenia wszystkim celom dookoła. Żołnierze przechodzą przez potwory i miniony, zadając im zredukowane obrażenia. Uderzenie w wielu bohaterów również zadaje zredukowane obrażenia.
Z kolei obecnie ult Azira przywołuje słynną ścianę szarżujących żołnierzy, co również raczej mało przypomina stary pomysł.
Co sądzicie o początkowym koncepcie Imperatora Pustyni? Który kit jest lepszy – obecny czy prototyp?
Źródło: Twitter