r.

Wszystko o nowej Ashe – Liczby, Przeliczniki, Obliczenia

Dopiero co informowaliśmy Was o Reworku Ashe (Click!). Naszedł Czas, aby bliżej przyjrzeć się lodowej łucznicze i poznać wszelkie "cyferki" dotyczące jej umiejętności

Podstawowe zmiany

Same animacje jej umiejętności zobaczycie pod tym linkiem – Click!

Ashe

  • Bazowe Statystyki
    • Szybkość lotu podstawowego ataku zwiększona do 2500 z 2000
    • Prędkość ataku na poziom zmniejszona do 3.33 z 4.0
  • Frost Shots [Bierna]
    • Umiejętności oraz ataki Ashe spowalniają cel o 5/11/17/23/29/35 % (na poziomie bohatera 1/4/7/10/13/16) na okres 2 sekund
    • Bazowe ataki zawsze zadają obrażenia krytyczne w cele posiadające na sobie Frost Shots. Obrażenia są tym większe im więcej szans na obrażenia krytyczne posiadamy
      • Wzór to (AD Ashe)x1.1+(AD Ashe)x((Szansa na uderzenie krytyczne)x(1+Modyfikator uderzenia krytycznego)
      • Ashe z IE, PD i 200 AD będzie zadawać 385 obrażeń (200×1.1+200x55x1.5)
      • Ashe z IE i 100 % szans na uderzenie krytyczne będzie zadawać obrażenia równe ADx2.6
  • Ranger’s Focus [Q]
    • Koszt many: 50
    • Cooldown: 18 sekund
    • Biernie: Nakładanie umiejętności biernej Frost Shots zapewnia Ładunki Skupienia na okres 4 sekund, efekt kumuluje się 5 razy
    • Aktywnie: Ashe konsumuje Ładunki Skupienia, aby zapewnić sobie +20/30/40/50/60 % AS oraz zwiększyć skuteczność spowolnień o 20 % na okres 4 sekund. Jeśli Ashe skonsumuje 5 Ładunków Skupienia wystrzeli ona zamiast bazowych ataków wiązkę 5 strzał w wybranego wroga, każda ze strzał zada 0.23/0.24/0.25/0.26/0.27 AD Ashe. Łącznie jedna wiązka strzał zada 1.15/1.2/1.25/1.3/1.35 AD Ashe jako obrażenia fizyczne. Możemy
  • Volley [W]
    • Koszt many: 50
    • Cooldown: 12/10/8/6/4 sekundy
    • Ashe strzela serią strzał w formie stożka zadając 20/30/40/50/60 obrażeń fizycznych (+1.0 AD) obrażeń fizycznych. Dany wróg może oberwać kilkoma strzałami, jednak obrażenia dostanie tylko od jednej
  • Hawkshot [E]
    • Brak kosztu many
    • Umiejętność posiada 2 ładunki
    • Zasięg umiejętności jest globalny
    • Ashe wypuszcza własnego orła, w danym kierunku na mapie. Zapewnia on wizję na 5 sekund
    • Usunięto z umiejętności zapis gwarantujący 3 dodatkowego złota za zabójstwa
  • Enchanted Crystal Arrow [R]
    • Ashe strzela lodową strzałą, która ogłusza pierwszego trafionego przeciwnika zadając 250 (+1.0 AP obrażeń magicznych). Im dalej strzała leci, tym czas ogłuszenia jest większy (maksymalnie 3.5 sekundy), okoliczni wrogowie otrzymują połowę obrażeń oraz zostają spowolnieni

Inne

  • Wzmocnione [Q] jedną wiązką strzał nakłada wielokrotnie ładunku The Black Cleaver
  • Wzmocnione [Q] jedną wiązką strzał aktywuje tylko na pierwszej strzale aktywuje efekty “on hit” czyli np BoTRK czy umiejętność bierną Brauma
  • Wzmocnione [Q] dobrze działa z Runaan’s Bowem – wzmocnione uderzenia są nakładane na dodatkowe wiązki ataku pochodzące z tego przedmiotu
  • [Q] kumuluje się również na wieżach, inhibitorach i tak dalej
  • Umiejętność bierna działa tylko na cele spowolnione przez samą Ashe
  • Nie otrzymamy “mini-krytów” w cele, które są odporne na spowolnienia np. Olaf, Yi, Morgana