r.

PBE – 30 Września – Rework Riven; nerf Dariusa, Fiory; buff Mundo

Na serwerze PBE pojawiło się uaktualnienie z wcześniej zapowiadanymi zmianami Riven - jednak nikt nie spodziewał się tego typu balansu - dostanie ona nowy zasób "edge". O co dokładnie chodzi?

Zmiany w balansie

Darius

Darius

  • Decimate [Q]
    • Obszar działania umiejętności zmniejszony do 220 z 270
  • Apprehend [E]
    • Spowolnienie zmniejszone do 40 z 90 %

 

Evelynn

Evelynn

  • Dark Frenzy [W]
    • Koszt many zwiększony do 40 z 0

 

Fiora

FioraSquare

  • Grand Challenge [R]
    • Leczy przez okres od 2 do 5 sekund w zależności od liczby trafionych słabych punktów, wcześniej zawsze 5 sekund

 

Mundo

DrMundo

  • Burning Agony [W]
    • Obrażenia są aktualizowane dwa razy szybciej
  • Masochism [E]
    • Mundo zada dodatkowe 5/20/35/50/65 + (2 % własnego HP) magicznych obrażeń swoim kolejnym atakiem i zwiększy wartość własnego ataku przez kolejne 5 sekund. Mundo zyska dodatkowo +0.4/0.55/0.8.5/1 AD za każdy procent brakującego zdrowia. Użycie umiejętność resetuje auto-atak

 

Riven

Riven

  • Runic Blade [Bierna]
    • Umiejętności Riven kumulują ładunki w jej ostrzu, sprawiając, że kolejny auto-atak zada dodatkowe 20-50 % fizycznych obrażeń. Za każdym razem, gdy umiejętność bierna zada wrogowi obrażenia, Riven zyska 20 “Edge” (czyli, aby skutecznie zyskiwać ładunki, trzeba będzie używać naprzemiennie umiejętności i auto-ataku). Dodatkowo obrażenia Riven ze wszystkich źródeł są tym większe, im więcej posiadamy  “Edge”. Maksymalna premia to 10 % (10 %  Edge = 1 % dodatkowych obrażeń). Jeśli przez 10 sekund Riven nie będzie zdobywać kolejnych ładunków, zacznie je tracić w tempie 10 na jedną sekundę.
    • Umiejętność działa na następny atak, zamiast kumulować się na trzy kolejne, jak do tej pory
  • Blade of the Exile [R] 
    • Usunięto zapis mówiący o zwiększeniu obrażeń na podstawie brakującego HP. Umiejętność będzie zużywała wszystkie ładunki “Edge” i na ich podstawie zwiększała obrażenia umiejętności.
    • np. 0 Edge = minimalne obrażenia, 100 edge = maksymalne obrażenia