Do naszej zamkniętej bety Paladins zawitał patch o numerku 16! Co zmienił?
Główną zmianą jest – Mini rework Ruckusa oraz znowu mieszanie w systemie kart, ale także małe zmiany graficzne czy naprawienie sporo bugów.
Ogólne zmiany
- [Nowe!] Kamera śmierci
- Po twojej śmierci, będziesz teraz w stanie zobaczyć przez oczy twojego zabójcy jak umarłeś.
- To jest wersja BETA kamery śmierci i jest możliwe że jest jeszcze dosyć zbugowana. Jest też możliwość że w przyszłości wyłączymy tą funkcję.
- [Zmiana!] Zredukowaliśmy częstotliwość wypowiadania tekstów przez bohaterów o 50%.
- [Zmiana!] Ekrany profilu i skarbca w menu głównym otrzymały aktualizację wizualną.
- [Zmiana!] Główna czcionka dla Paladins została zaktualizowana.
- [Zmiana!] Aktualizację beaconu:
- Nie możesz już korzystać z umiejętności czy autoataków kiedy masz ze sobą beacon, ale wciąż możesz dosiadać mounta.
- Musisz zejść z mounta aby zabrać beacon.
- Wejście do beaconu od razu przeteleportuję Cię tak jak portal, ale dopiero po 2 sekundach z beaconu może skorzystać inny gracz.
- Zaktualizowany wygląd wejścia beaconu, teraz wygląda tak jak portal w bazach, więc teraz łatwiej zrozumieć od czego on jest.
- Naprawiono sporo bugów.
- Beacon nie może już być raniony przez obrażenia z kategorii “obrażenia na przestrzeni czasu”.
- [Zmiana!] Naprawiono sporo bugów w lobby.
- [Zmiana!] Skrzynia “Radiant” zakupiona złotymi monetami nie będzie już zapewniała punktów craftingu (CP). Jedynie skrzynia zakupiona poprzez kryształy zapewni 100 CP.
- [Zmiana!] Muzyka w menu głównym została zaktualizowana.
Zmiany map/trybów gry
- [Zmiana!] Glacier Keep:
- Naprawiono masę bugów na tej mapie.
- Niektóre dźwięki zostały zaktualizowane.
- [Zmiana!] Outpost:
- Wózek trybu Payload:
- Wózek został zaktualizowany graficznie aby teraz posiadał w sobie kryształy. Te kryształy zostały skradzione ze skarbca z którego pochodzi wózek. Drużyna broniąca musi zatrzymać wózek przed dojechaniem na koniec mapy albo stracą swoją fortunę!
- Wózek trybu Payload teraz leczy drużynę atakującą, 50 życia na każdą sekundę.
- Naprawiono drobne bugi.
- Finalny checkpoint został wydłużony.
- Dodano nową animację kiedy drużyna atakująca wygra.
- Wózek trybu Payload:
Bohaterowie – Zmiany/Aktualizację/Naprawy
- [Zmiana!] Ogólne:
- Wysokość skoku na każdym bohaterze została zmniejszona o 50%.
- Teraz ultimate co 3 sekundy zdobywa 1%.
- [Buff!] Barik:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
345do 400. - Ulepszono dźwięki strzelby kiedy strzela.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!] Buck:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
335do 385. - Zmieniono parę dźwięków.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!] Cassie:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
345do 395. - Zwiększono szybkość lotu strzały (autoatak) z
240do 255.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!/Nerf!] Evie:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
330 do380. - Naprawiono parę bugów.
- Zmniejszenie obrażeń z jej ataków podstawowych z
400do 380.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!] Fernando:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
350do 400. - Ulepszono dźwięk jego Q.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!] Grohk:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
355do 410.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!/Nerf!] Grover:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
335do 385. - Zmniejszono obrażenia na umiejętności Axe Throw [PPM] z
500do 450.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Buff!] Pip:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
325do 375. - Zaktualizowano dźwięki wyrzutni mikstur kiedy strzela.
- Naprawiono parę bugów.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
- [Nowe!/Buff!] Ruckus:
- Nowy dźwięk auto-ataków.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
355do 410. - Zaktualizowano wygląd minigunów Ruckusa.
- Nowy ultimate! – Hexa Fire:
- Ruckus przytwierdza się do ziemi i nie może się ruszyć przez 5 sekund. Wyciąga on wtedy dodatkowe 4 działa co daje mu razem 6 i strzela potężnymi obrażeniami.
- [Buffy!] Skye:
- Otrzymano prędkość poruszania się z
345do 395. - Dodano nowe efekty wizualne do trucizny od ultimate’a.
- Otrzymano prędkość poruszania się z
Karty
- [Zmiana!] Ogólne:
- System kart został zaktualizowany aby dodać więcej elastyczności w tworzeniu różnych kombinacji kart.
- Gracze teraz będą w stanie budować dwie talie kart składające się z pięciu kart aby wziąć je ze sobą do meczu: Wspólna talia i talia dla danego bohatera. Te talie można stworzyć w zakładce “profil” i nie mogą zostać edytowane w lobby. Możesz nazywać swoje talie jak chcesz.
- Zwykłe karty nie mogą zostać ulepszone więc zapewniają tylko mały bonus.
- Karty: Rzadkie, Niezwykłe, Epickie oraz Legendarne są kartami dla danego championa.
- Usunięto jak i dodano sporo kart.
To tyle w patchu 16! Co sądzicie o kolejnych zmianach kart oraz o mini reworku Ruckusa? Koniecznie dajcie nam znać!
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]