r.

Opis patcha 16

Do naszej zamkniętej bety Paladins zawitał patch o numerku 16! Co zmienił?

Główną zmianą jest – Mini rework Ruckusa oraz znowu mieszanie w systemie kart, ale także małe zmiany graficzne czy naprawienie sporo bugów.

Ogólne zmiany

  • [Nowe!Kamera śmierci
    • Po twojej śmierci, będziesz teraz w stanie zobaczyć przez oczy twojego zabójcy jak umarłeś.
    • To jest wersja BETA kamery śmierci i jest możliwe że jest jeszcze dosyć zbugowana. Jest też możliwość że w przyszłości wyłączymy tą funkcję.
  • [Zmiana!] Zredukowaliśmy częstotliwość wypowiadania tekstów przez bohaterów o 50%.
  • [Zmiana!]  Ekrany profilu i skarbca w menu głównym otrzymały aktualizację wizualną.
  • [Zmiana!] Główna czcionka dla Paladins została zaktualizowana.
  • [Zmiana!] Aktualizację beaconu:
    • Nie możesz już korzystać z umiejętności czy autoataków kiedy masz ze sobą beacon, ale wciąż możesz dosiadać mounta.
    • Musisz zejść z mounta aby zabrać beacon.
    • Wejście do beaconu od razu przeteleportuję Cię tak jak portal, ale dopiero po 2 sekundach z beaconu może skorzystać inny gracz.
    • Zaktualizowany wygląd wejścia beaconu, teraz wygląda tak jak portal w bazach, więc teraz łatwiej zrozumieć od czego on jest.
    • Naprawiono sporo bugów.
    • Beacon nie może już być raniony przez obrażenia z kategorii “obrażenia na przestrzeni czasu”.
  • [Zmiana!] Naprawiono sporo bugów w lobby.
  • [Zmiana!] Skrzynia “Radiant” zakupiona złotymi monetami nie będzie już zapewniała punktów craftingu (CP). Jedynie skrzynia zakupiona poprzez kryształy zapewni 100 CP.
  • [Zmiana!] Muzyka w menu głównym została zaktualizowana.

Zmiany map/trybów gry

  • [Zmiana!] Glacier Keep:
    • Naprawiono masę bugów na tej mapie.
    • Niektóre dźwięki zostały zaktualizowane.
  • [Zmiana!] Outpost:
    • Wózek trybu Payload:
      • Wózek został zaktualizowany graficznie aby teraz posiadał w sobie kryształy. Te kryształy zostały skradzione ze skarbca z którego pochodzi wózek. Drużyna broniąca musi zatrzymać wózek przed dojechaniem na koniec mapy albo stracą swoją fortunę!
      • Wózek trybu Payload teraz leczy drużynę atakującą, 50 życia na każdą sekundę.
      • Naprawiono drobne bugi.
    • Finalny checkpoint został wydłużony.
    • Dodano nową animację kiedy drużyna atakująca wygra.

Bohaterowie – Zmiany/Aktualizację/Naprawy

  • [Zmiana!] Ogólne:
    • Wysokość skoku na każdym bohaterze została zmniejszona o 50%.
    • Teraz ultimate co 3 sekundy zdobywa 1%.

Barik_DF

  • [Buff!] Barik:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 345 do 400.
    • Ulepszono dźwięki strzelby kiedy strzela.

Buck_DF

  • [Buff!] Buck:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 335 do 385.
    • Zmieniono parę dźwięków.

Cassie_DF

  • [Buff!] Cassie:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 345 do 395.
    • Zwiększono szybkość lotu strzały (autoatak) z 240 do 255.

Evie_DF

  • [Buff!/Nerf!] Evie:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 330 do 380.
    • Naprawiono parę bugów.
    • Zmniejszenie obrażeń z jej ataków podstawowych z 400 do 380.

Fernando_DF

  • [Buff!] Fernando:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 350 do 400.
    • Ulepszono dźwięk jego Q.

Grohk_DF

  • [Buff!] Grohk:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 355 do 410.

Grover_DF

  • [Buff!/Nerf!] Grover:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 335 do 385.
    • Zmniejszono obrażenia na umiejętności Axe Throw [PPM] z 500 do 450.

Pip_DF

  • [Buff!] Pip:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 325 do 375.
    • Zaktualizowano dźwięki wyrzutni mikstur kiedy strzela.
    • Naprawiono parę bugów.

Ruckus_DF

  • [Nowe!/Buff!] Ruckus:
    • Nowy dźwięk auto-ataków.
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 355 do 410.
    • Zaktualizowano wygląd minigunów Ruckusa.
    • Nowy ultimate! – Hexa Fire:
      • Ruckus przytwierdza się do ziemi i nie może się ruszyć przez 5 sekund. Wyciąga on wtedy dodatkowe 4 działa co daje mu razem 6 i strzela potężnymi obrażeniami.

Skye_DF

  • [Buffy!] Skye:
    • Otrzymano prędkość poruszania się z 345 do 395.
    • Dodano nowe efekty wizualne do trucizny od ultimate’a.

Karty

  • [Zmiana!] Ogólne:
    • System kart został zaktualizowany aby dodać więcej elastyczności w tworzeniu różnych kombinacji kart.
    • Gracze teraz będą w stanie budować dwie talie kart składające się z pięciu kart aby wziąć je ze sobą do meczu: Wspólna talia i talia dla danego bohatera. Te talie można stworzyć w zakładce “profil” i nie mogą zostać edytowane w lobby. Możesz nazywać swoje talie jak chcesz.
    • Zwykłe karty nie mogą zostać ulepszone więc zapewniają tylko mały bonus.
    • Karty: Rzadkie, Niezwykłe, Epickie oraz Legendarne są kartami dla danego championa.
    • Usunięto jak i dodano sporo kart.

To tyle w patchu 16! Co sądzicie o kolejnych zmianach kart oraz o mini reworku Ruckusa? Koniecznie dajcie nam znać!

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]