Witajcie! Zapraszam do przeczytania drugiej części moich konceptów championów w Paladins! Z góry nadmienię, iż projekty te zostały już wysłane do odpowiednich osób z Hi-Rez, więc próba skopiowania ich nic nie da 🙂 UWAGA! Ultimate jest tutaj zawsze napisany wielkimi literami.
Koncepty championów
EDWARD, POSTRACH OŚMIU MÓRZ (dwa pistolety na proch) (HP: 2000) (DMG: 300)
- Wodna Furia – Edward zmienia się częściowo w wodę otrzymując o 50% mniejsze obrażenia. Gdy powraca do pierwotnej postaci woda wystrzeliwuje pod wysokim ciśnieniem na wszystkie strony zadając obrażenia pobliskim wrogom nawet przez ściany.
- Kłusownik – Edward wyciąga harpun, którym może trafić do 2 wrogów na raz. Lina z harpunem spowalnia wrogów o 20% i uniemożliwia jakąkolwiek ucieczkę.
- Piracki Rum – Edward sięga po swoją butelkę bez dna. Po napiciu się pirackiego rumu zyskuje on bonusy do obrażeń i szybkości ataku na 4 sekundy.
- OGNIA! – Edward stawia na ziemi armatę, która oddaje salwę w zaznaczony teren. Jeśli kule armatnie trafią jego lub sojuszników to otrzymają oni 30% obrażeń z każdego strzału.
LANCASTER, UPADŁY PALADYN (miecz i tarcza) (HP: 3000) (DMG: 250)
- Cios Tarczą – Lancaster szarżuje przed siebie uderzając tarczą w pierwszego napotkanego wroga, zadając mu obrażenia i ogłuszając na 1,5 sekundy.
- Skok Wiary – Lancaster skacze w zaznaczonego wroga i ląduje, wbijając miecz w ziemię i zadając obrażenia obszarowe.
- Wymycie – Lancaster nasyca miecz magią, dzięki czemu na 4 sekundy jego ataki zwiększają swój zasięg o 60%.
- ŚWIĘTE ŚWIATŁO – Lancaster wypędza mrok uwalniając oślepiające światło ze swojego pancerza, obracając wrogów w zasięgu 30ft przeciw sobie na 3 sekundy.
ARIANA, KWIECISTA WRÓŻKA (wybuchowe pąki) (HP: 1700) (DMG: 420)
- Bluszcz – Ariana wysyła po ziemi bluszcz, który łapie jednego wroga unieruchamiając go i zadając obrażenia w czasie. W przypadku Ariany bluszcz zwiększa jej szybkość ruchu na 2 sekundy.
- Trująca Bulwa – Ariana rzuca we wskazany obszar bulwę, która rozsiewa trujące zarodniki. Po zebraniu leczy ona Arianę o 5% maksymalnego poziomu zdrowia.
- Słoneczny Pąk – Ariana zostawia na ziemi wielki kwiat, który leczy sojuszników o 2% ich maksymalnego zdrowia na sekundę. Dodatkowo ujawnia wrogów w odległości 30ft. Ponowne użycie umiejętności przeniesie Arianę do kwiata zwiększając jej prędkość ruchu o 10% na 2 sekundy. Po teleportacji kwiat ulegnie zniszczeniu.
- ŁASKA EDENU – Ariana przywołuje moc Edenu i przelewa ją w dwóch najbliższych sojuszników, zwiększając ich obrażenia o 40% i lecząc siebie o 10% zadawanych przez nich obrażeń. Efekt minie szybciej po nagłej śmierci Ariany.
RAYNAR, AS PRZESTWORZY (dwa ostrza na przedramionach) (HP: 2400) (DMG: 400)
- PASYWKA – Raynar dzięki lataniu nad ziemią otrzymuje o 30% mniejsze obrażenia z podłoża.
- Niebiańskie Cięcie – Raynar rozpędza się i leci z dużą prędkością przed siebie, raniąc ostrzami każdego napotkanego wroga. Jeśli uda mu się zabić wroga, cięcie będzie mógł wykonać drugi raz w ciągu 1,5 sekundy.
- Pora Na Posiłek – Raynar zaczyna wciągać tlen z obszaru wokół siebie, oszałamiając wrogów na 3 sekundy i lecząc się. W tym czasie nie może atakować.
- Tornado – Raynar uderza skrzydłami wysyłając przed siebie z dużą prędkością tornado, które podrzuca wrogów i zadaje obrażenia w czasie.
- TRĄBA POWIETRZNA – Raynar otacza się trąbą powietrzną, która rozrasta się przez 5 sekund zadając spore obrażenia.
Druga część za Nami! Mam nadzieję, że podobają Wam się wykreowane przeze mnie postacie 🙂 Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co o nich sądzicie!
***Grafiki poglądowe championów nie są mojego autorstwa. Brakujące zostaną z czasem dodane.
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]