r.

Koncepty championów cz. 2

Kolejna porcja konceptów championów w Paladins? Czemu nie!

Witajcie! Zapraszam do przeczytania drugiej części moich konceptów championów w Paladins! Z góry nadmienię, iż projekty te zostały już wysłane do odpowiednich osób z Hi-Rez, więc próba skopiowania ich nic nie da 🙂 UWAGA! Ultimate jest tutaj zawsze napisany wielkimi literami.

Koncepty championów

 

EDWARD, POSTRACH OŚMIU MÓRZ   (dwa pistolety na proch) (HP: 2000) (DMG: 300)

Edward

  • Wodna Furia – Edward zmienia się częściowo w wodę otrzymując o 50% mniejsze obrażenia. Gdy powraca do pierwotnej postaci woda wystrzeliwuje pod wysokim ciśnieniem na wszystkie strony zadając obrażenia pobliskim wrogom nawet przez ściany.
  • Kłusownik – Edward wyciąga harpun, którym może trafić do 2 wrogów na raz. Lina z harpunem spowalnia wrogów o 20% i uniemożliwia jakąkolwiek ucieczkę.
  • Piracki Rum – Edward sięga po swoją butelkę bez dna. Po napiciu się pirackiego rumu zyskuje on bonusy do obrażeń i szybkości ataku na 4 sekundy.
  • OGNIA! – Edward stawia na ziemi armatę, która oddaje salwę w zaznaczony teren. Jeśli kule armatnie trafią jego lub sojuszników to otrzymają oni 30% obrażeń z każdego strzału.

 

LANCASTER, UPADŁY PALADYN   (miecz i tarcza) (HP: 3000) (DMG: 250)

Lancaster

  • Cios Tarczą – Lancaster szarżuje przed siebie uderzając tarczą w pierwszego napotkanego wroga, zadając mu obrażenia i ogłuszając na 1,5 sekundy.
  • Skok Wiary – Lancaster skacze w zaznaczonego wroga i ląduje, wbijając miecz w ziemię i zadając obrażenia obszarowe.
  • Wymycie – Lancaster nasyca miecz magią, dzięki czemu na 4 sekundy jego ataki zwiększają swój zasięg o 60%.
  • ŚWIĘTE ŚWIATŁO – Lancaster wypędza mrok uwalniając oślepiające światło ze swojego pancerza, obracając wrogów w zasięgu 30ft przeciw sobie na 3 sekundy.

ARIANA, KWIECISTA WRÓŻKA   (wybuchowe pąki) (HP: 1700) (DMG: 420)

Ariana

  • Bluszcz – Ariana wysyła po ziemi bluszcz, który łapie jednego wroga unieruchamiając go i zadając obrażenia w czasie. W przypadku Ariany bluszcz zwiększa jej szybkość ruchu na 2 sekundy.
  • Trująca Bulwa – Ariana rzuca we wskazany obszar bulwę, która rozsiewa trujące zarodniki. Po zebraniu leczy ona Arianę o 5% maksymalnego poziomu zdrowia.
  • Słoneczny Pąk – Ariana zostawia na ziemi wielki kwiat, który leczy sojuszników o 2% ich maksymalnego zdrowia na sekundę. Dodatkowo ujawnia wrogów w odległości 30ft. Ponowne użycie umiejętności przeniesie Arianę do kwiata zwiększając jej prędkość ruchu o 10% na 2 sekundy. Po teleportacji kwiat ulegnie zniszczeniu.
  • ŁASKA EDENU – Ariana przywołuje moc Edenu i przelewa ją w dwóch najbliższych sojuszników, zwiększając ich obrażenia o 40% i lecząc siebie o 10% zadawanych przez nich obrażeń. Efekt minie szybciej po nagłej śmierci Ariany.

 

RAYNAR, AS PRZESTWORZY   (dwa ostrza na przedramionach) (HP: 2400) (DMG: 400)

  • PASYWKA – Raynar dzięki lataniu nad ziemią otrzymuje o 30% mniejsze obrażenia z podłoża.
  • Niebiańskie Cięcie – Raynar rozpędza się i leci z dużą prędkością przed siebie, raniąc ostrzami każdego napotkanego wroga. Jeśli uda mu się zabić wroga, cięcie będzie mógł wykonać drugi raz w ciągu 1,5 sekundy.
  • Pora Na Posiłek – Raynar zaczyna wciągać tlen z obszaru wokół siebie, oszałamiając wrogów na 3 sekundy i lecząc się. W tym czasie nie może atakować.
  • Tornado – Raynar uderza skrzydłami wysyłając przed siebie z dużą prędkością tornado, które podrzuca wrogów i zadaje obrażenia w czasie.
  • TRĄBA POWIETRZNA – Raynar otacza się trąbą powietrzną, która rozrasta się przez 5 sekund zadając spore obrażenia.

 

Druga część za Nami! Mam nadzieję, że podobają Wam się wykreowane przeze mnie postacie 🙂 Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co o nich sądzicie!

***Grafiki poglądowe championów nie są mojego autorstwa. Brakujące zostaną z czasem dodane.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]