League of Legends r.

Win ratio zabójców w 6.22

Minęło kilka dni od wprowadzenia przełomowej aktualizacji oznaczonej numerem 6.22. Najważniejszym jej elementem był rework zabójców. Jak się oni spisują w praktyce?

Śmiem twierdzić, że większość z nich jest najzwyczajniej nieudana, jeżeli oceniamy z perspektywy obecnej mety. Na razie i tak dominują postacie typu tanky* (niemal wszyscy bohaterowie łącznie z magami posiadają +2500-3000 HP i troche mres/pancerza). W aktualizacji osłabione zostały obrażenia zabójców zarówno w wartościach umiejętności, jak i w przedmiotach, w których penetrację pancerza zastąpiono statystyką Lethality – i tym tokiem myślenia mniej odstają zabójcy na AP, a bardziej na AD

/Edycja i przypomnienie artykułu, powróćmy do niego i przekonajmy się czy miałem rację. Powyższy komentarz jak i ten w opisie poniżej pochodzi sprzed tygodnia?

BohaterAwatarObecne Win RatioWin Ratio 1 dzień po wyjściuZmiana
AkaliAkali_MIN43,67%44,08%-0,31%
FizzFizz_MIN47,66%46,66%+1%
EkkoEkko_MIN49,63%48.51%+1,12%
KatarinaKatarina_MIN44,9 %38,42%+6.48%
Kha'zixKhaZix_MIN50,19%49.42%+0,77%
LeBlancLeBlanc_MIN49,7%45,49%+4.21%
RengarRengar_MIN49,06%45,72%+3,34%
ShacoShaco_MIN51,16%51.41%-0,25%
TalonTalon46,11%43,48%+2,63%
ZedZed_MIN47,44%41,19%+6.25