Riot udostępnił statystyki win rate w zależności od liczby zawodników w premade. Czyżby były niespodzianki?!
Niedawno jeden z pracowników Riotu, a dokładniej: riotsocrates, udostępnił na forum statystyki dotyczące wskaźnika win rate dla każdej możliwej ilości osób w premade w kolejce dynamicznej. Przyjrzyjmy się temu wspólnie…
Statystyki dla wszystkich regionów
Statystyki tylko dla Ameryki Północnej
Statystyki tylko dla Korei
Niestety nie zostały udostępnione statystyki dla pozostałych serwerów, jednakże z powyższych możemy odczytać, iż różnica w ilości wygranych gier waha się jedynie dla ogółu w okolicach 1% oraz ok. 2% dla przedstawionych pozostałych serwerów. Różnica jak widać jest zatem znikoma, oznacza to, że ilość graczy w premade nie ma dużego znaczenia na wskaźnik wygranej.
Co ja o tym sądzę?
Osobiście jestem trochę zdziwiona tymi statystykami, ponieważ uważam, że lepiej współpracuje się z osobą, z którą mieliśmy doświadczenie grać wcześniej. Jest między innymi większa synergia oraz wiemy, czego możemy się po takiej osobie spodziewać, dzięki czemu łatwiej nam temu komuś zaufać w przeciwieństwie do całkiem obcej osoby. Oczywiście do końca nie tyczy się moja opinia z graczami z wyższym wskaźnikiem elo (mam na myśli dywizje Diament+) gdzie uważam, że każdy już wie tam już co dokładnie ma robić i nie musimy takiej osoby pouczać, czy też za bardzo pilnować.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy również nie spodziewaliście się takich wyników?
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies