League of Legends r.

Czy ilość graczy w premade ma wpływ na wynik gry?

Riot udostępnił statystyki win rate w zależności od liczby zawodników w premade. Czyżby były niespodzianki?!

Niedawno jeden z pracowników Riotu, a dokładniej: riotsocrates, udostępnił na forum statystyki dotyczące wskaźnika win rate dla każdej możliwej ilości osób w premade w kolejce dynamicznej. Przyjrzyjmy się temu wspólnie…

Statystyki dla wszystkich regionów

wszyscy win rate

 Statystyki tylko dla Ameryki Północnej

win rate Statystyki tylko dla Korei

win rate

Niestety nie zostały udostępnione statystyki dla pozostałych serwerów, jednakże z powyższych możemy odczytać, iż różnica w ilości wygranych gier waha się jedynie dla ogółu w okolicach 1% oraz ok. 2% dla przedstawionych pozostałych serwerów. Różnica jak widać jest zatem znikoma, oznacza to, że ilość graczy w premade nie ma dużego znaczenia na wskaźnik wygranej.

Co ja o tym sądzę?

Osobiście jestem trochę zdziwiona tymi statystykami, ponieważ uważam, że lepiej współpracuje się z osobą, z którą mieliśmy doświadczenie grać wcześniej. Jest między innymi większa synergia oraz wiemy, czego możemy się po takiej osobie spodziewać, dzięki czemu łatwiej nam temu komuś zaufać w przeciwieństwie do całkiem obcej osoby. Oczywiście do końca nie tyczy się moja opinia z graczami z wyższym wskaźnikiem elo (mam na myśli dywizje Diament+) gdzie uważam, że każdy już wie tam już co dokładnie ma robić i nie musimy takiej osoby pouczać, czy też za bardzo pilnować.

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy również nie spodziewaliście się takich wyników?

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]

Źródło