League of Legends r.

Wczesne spojrzenie na patch 8.11: zmiany itemów (reworki IE i Essence Reavera), nowy przedmiot: Stormrazor, nowa runa

Czas na szybkie spojrzenie na oficjalne zmiany które wejdą na live za około 3 tygodnie - będą to duże zmiany całego bota (i nie tylko!). Zapowiada się świetnie!

RIOT:

Za dwa patche wprowadzimy szereg zmian w przedmiotach, statystykach i runach dla strzelców. Choć nie będzie żadnych zmian w umiejętnościach bohaterów, to wprowadzane poprawki sprawią, że wybierane będę inne przedmioty i runy. Gdy wszystko trafi już do gry, zobaczycie więcej stylów gry strzelców, a nie tylko „obrażenia krytyczne albo eksplozywne w późnej fazie gry”.

Dziś prezentujemy wczesny podgląd tych zmian, żebyście mieli mnóstwo czasu na tworzenie teorii. Żeby zobaczyć bardziej tradycyjny blog od dewelopera związany z tymi zmianami i ogólnie ze strzelcami, udajcie się tutaj.

Krótka informacja o środku sezonu

Przez ostatnie sześć miesięcy mieliście dużo nowości do ogarnięcia (a my dużo informacji do przekazania). W ostatnim przedsezonie wprowadziliśmy zrekonstruowane runy — największą aktualizację rozgrywki League, jaką wypuściliśmy na raz. Potem wrzucaliśmy duże zmiany do patchów z parzystymi numerami, jak np. zmiana przedmiotów z mocą umiejętności w patchu 8.4 i runy kluczowej Zdobywcy w patchu 8.6 — zmiany, które normalnie zostałyby wprowadzone w środku sezonu.

Gdybyśmy do tego opublikowali coś wielkiego i rzucającego się w oczy jak Herold czy Smoki Żywiołów, to trochę mogłoby być tego za dużo, więc w roku 2018 śródsezonowy patch nie będzie wielkim patchyskiem. Nie będzie to też jednak mały patchuś, bo wciąż wprowadzamy duże zmiany, jak poprawki strzelców, o których tu mówimy. Patch 8.11 nie będzie jednak szczególnie większy niż pozostałe patche na drodze do przedsezonu.

Runy

NOWOŚĆ!

Nawałnica Mieczy (Runa kluczowa Dominacji)

„Do walk na szybko”.

  • Twoje pierwsze trzy ataki podstawowe przeciw bohaterom w walce zapewniają dodatkową prędkość ataku. Ataki te mogą przekroczyć limit prędkości ataku.

Zwinne Nogi

„Mniej bezpieczeństwa we wczesnej fazie gry”.

  • Mniej prędkości ruchu na niższych poziomach.
  • Taka sama wartość leczenia na poziomach 1 i 18, ale mniejsza pomiędzy nimi.

Przedmioty

AKTUALIZACJA

Ostrze Nieskończoności

„Strzelcy bazujący na obrażeniach krytycznych będą musieli dłużej czekać, żeby się wyskalować”.

(K.W. Miecz + K.W. Miecz)
+Obrażenia od ataku
UNIKALNE Bierne — Ostre jak brzytwa: Podwaja szansę na trafienie krytyczne.
UNIKALNE Bierne: Część obrażeń od trafienia krytycznego zamienia się w nieuchronne obrażenia.
USUNIĘTO Nie daje już szansy na trafienie krytyczne.
USUNIĘTO Nie zwiększa już obrażeń od trafienia krytycznego.

 Zapał i wszystkie ulepszenia

„Kosztują więcej. Szansa na trafienie krytyczne nie zdominuje alei tak wcześnie”.


 USUNIĘTO Płaszcz Zręczności

„Oba jego ulepszenia przechodzą aktualizację, więc nie jest już dłużej potrzebny. Żegnaj, Płaszczu Zręczności!”

NOWOŚĆ

Klinga Burzy

„Uderzaj mocno, a potem uderzaj szybko.”

(K.W. Miecz + Kilof + Sztylet)
+Obrażenia od ataku
+Prędkość ataku
UNIKALNE Bierne: Po pewnym czasie niewykonywania ataków twój następny atak podstawowy zada obrażenia krytyczne.
UNIKALNE Bierne: Kiedy trafiasz krytycznie, zyskujesz tymczasową prędkość ataku i prędkość ruchu.

AKTUALIZACJA

Złodziej Esencji

„Supersynergia do rzucania czarów”.

(K.W. Miecz + Młot Bojowy Caulfielda)
+Obrażenia od ataku
+Skrócenie czasu odnowienia
+Mana
  • UNIKALNE Bierne: Ataki podstawowe zwracają część brakującej many.
  • UNIKALNE Bierne: Po użyciu superumiejętności następny atak podstawowy daje premię do prędkości ataku na średni czas. W tym czasie twoje ataki podstawowe zmniejszają czasy odnowienia (poza superumiejętnością).
  • USUNIĘTO Nie daje już szansy na trafienie krytyczne.
  • USUNIĘTO Ataki podstawowe nie zwracają już części maksymalnej many.
  • USUNIĘTO Nie daje już skrócenia czasu odnowienia w zależności od szansy na trafienie krytyczne.

AKTUALIZACJA

Pozdrowienia Lorda Dominika

„Teraz zadaje obrażenia również przez podstawowy pancerz”.

(Ostatni Szept + Kilof)
+Obrażenia od ataku
  • UNIKALNE Bierne — Ostatni Szept: Zyskujesz znaczne całkowite przebicie pancerza.
  • USUNIĘTO Nie zapewnia już dodatkowych obrażeń bohaterom, którzy mają więcej maksymalnego zdrowia od ciebie.

 Ostatni Szept

„Teraz również zapewnia całkowite przebicie pancerza”.


 USUNIETO Pogromca Olbrzymów

„Lord Dominik już go nie potrzebuje, więc odchodzi z gry, tak jak Płaszcz Zręczności”.


 Wezwanie Kata i Śmiertelne Przypomnienie

„Do ustalenia. Więcej informacji wkrótce!”

Ostrze Zniszczonego Króla

„Jest tańsze”.

Krwiopijec

„Jest tańszy”.

Anioł Stróż

„Więcej wytrzymałości przy tworzeniu tego przedmiotu”.

  • Tworzy się z Kamizelki Kolczej zamiast Lekkiej Szaty.
  • Więcej obrażeń od ataku.
  • Więcej pancerza.

Paszcza Malmortiusa

„Lepsze statystyki i osłabione skalowanie tarczy, które nie robi różnicy strzelcom”.

  • Więcej obrażeń od ataku.
  • Więcej odporności na magię.
  • Tarcza chroniąca przed obrażeniami magicznymi nie skaluje się z odpornością na magię.

Statystyki

Liczby te są różne dla wszystkich bohaterów, ale ogólnie dolni strzelcy oddają część swojej siły w alei w zamian za więcej mocy później. (Quinn, Kindred i Graves grają na innych pozycjach, więc dopracowywanie ich wg standardów dolnej alei bardziej zaszkodziłoby niż pomogło).

„Wymiany w alei są istotniejsze, ale późniejszy potencjał do wysadzania przeciwnika w powietrze jest mniejszy”.

  • -5 pkt. pancerza
  • -2 pkt. podstawowej regeneracji zdrowia
  • Od +6 do +15 pkt. podstawowego zdrowia (bohaterowie, którzy nie zadają obrażeń nękając zyskują większą premię)
  • +6 pkt. przyrostu zdrowia

„Mniej obrażeń od ataku na początku, więcej później”.

  • -4 pkt. podstawowych obrażeń od ataku
  • +0,7 pkt. przyrostu obrażeń od ataku
  • Kiedy wejdzie patch 8.11, jeśli ostatniemu ciosowi zadanemu stworowi zabraknie 4 lub mniej pkt. obrażeń, żeby go zabić, i tak go zgarniecie. Asysta zadawania ostatnich ciosów będzie stopniowo eliminowana w kolejnych patchach.