League of Legends r.

W 2020 roku Riot skupi się na poprawieniu przejrzystości

Twórcy zamierzają pracować nad przejrzystością i czytelnością - nie tylko w grze.

Meddler zapowiedział zmiany związane z przejrzystością – zarówno w grze, jak i poza nią. Rioter przyznał, że do tej pory nie zajęto się tą kwestią wystarczająco, dlatego w 2020 roku twórcy chcą się na nią skupić. Zmiany w tym zakresie będziemy widzieć przez cały rok – nie będzie to jedna aktualizacja z poprawkami.

Przykłady związane z poprawkami przejrzystości to np. poprawienie czytelności efektów wizualnych umiejętności nowych bohaterów, jasności sposobu działania przepustek, umiejętności kontynuowania walki w TFT, usunięcie niekoniecznych złożoności z umiejętności czy przedmiotów etc.

Oto aktualne plany (nie są to gwarantowane projekty, ale twórcy chcieliby się nimi zająć):

  • Głośniejsze efekty dla gracza, który rzuca umiejętność, cichsze – dla reszty graczy (żeby unikać hałasu w teamfightach).
  • Lepsza wizualizacja nagród w eventach (możliwe, że będzie widoczny pasek postępu, jak w przypadku przepustki TFT).
  • Uproszczenie wskazówek przedmiotów; skondensowanie mocy przedmiotów w mniejszą liczbę efektów (ale za to efekty te mają być silniejsze).
  • Upewnienie się, że nowe skórki nie zmieniają znacząco charakteru postaci – tak jak to miało miejsce w niektórych przypadkach.
  • Poprawki Apheliosa w zakresie czytelności.

Jeśli chodzi o Apheliosa, Riot już pracuje nad kilkoma kwestiami:

  • Poprawienie przejrzystości efektów wizualnych umiejętności.
  • Lepsza wizualizacja dla wrogów drugiej broni, która jest w gotowości.
  • Poprawki pewnych skrajnych elementów rozgrywki (np. ulty dla wielu celów, miniinterakcje Chakramu).