Przedstawiamy przeliczniki Vel'Koza!
- bazowe obrażenia: 55
- pancerz: 31
- redukcja obrażeń: 24%
- AS: 0.625
- AP: 17
- odporność magiczna: 30
- prędkość ruchu: 340
- regeneracja zdrowia: 5
- zasięg: 525
- penetracja magiczna: 8
Bierne: Dezintegracja Organiczna
- bonusowe obrażenia: 25/85/95/165/185/195/205 + 10*poziom + 40% AP
- czas trwania: 7 sekund
Q – Rozszczepienie Plazmowe
- koszt many: 40/45/50/55
- cooldown: 7 sekund
- obrażenia: 80/120/160/200/240 (+0.6)
- spowolnienie: 70%
- czas trwania spowolnienia: 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
- zwraca 50% many, jeśli zabije jednostkę
W – Wyłom Pustki
- koszt many: 50/55/65/70
- cooldown: 18/17/16/15/14 sekund na ładunek (maximum 2)
- cooldown między castowaniem: 2 sekundy
- obrażenia magiczne: 30/50/70/90/110 (+0.15)
- dodatkowe obrażenia magiczne (po opóźnieniu): 45/75/105/135/165 (+0)
- AP ratio: 15%
E – Tektoniczne Rozerwanie
- koszt many: 50/55/60/70
- cooldown: 16/15/14/12 sekund
- obrażenia: 70/100/130 (+9/12)
- AP ratio: 30%
- czas trwania podrzucenia: 0.75 sekundy
R – Promień Dezintegracji Istot Żywych
- koszt many: 100
- cooldown: 130/100/80
- czas trwania pasywu: 7 sekund
- czas trwania aktywu: 2.5 sekundy
- obrażenia: 550/800/1050 + 100% AP
- spowolnienie: 20%
Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]