Kilka lat temu (bo 2-3) pisaliśmy dla Was artykuły, które przypominały jak liga wyglądała niegdyś. Chcemy odświeżyć i wznowić ten retrospekcyjny cykl. Zacznijmy od wycofanych umiejętności bohaterów.
Alistar
- Colossal Strenght – Alistar zyskiwał co poziom dodatkowe HP oraz posiadał 20/40/60 % dodatkowych obrażeń w wieże
- Ferocious Howl – Alistar zmywał z siebie wszystkie efekty CC i stawał się odporny na umiejętności wrogów (obecnie tylko zmywa CC i dostaje redukcje obrażeń)
Annie
- Ghastly Shield – Annie otaczają strażnicy chroniący ją przed urokami
Ashe
- Plentiful Bounty – Ashe zyskuje dodatkowe złoto za każdą zabitą jednostkę
Cassiopeia
- Deadly Cadence – używanie umiejętności po sobie w okresie do 5 sekund zmniejsza ich koszt o 10 %
Fiddlesticks
H2
- Paranoia – Biernie Fiddlesticks swoją obecnością wzbudza strach we wrogach; Strach ten sprawia, że mogą oni spudłować własne ataki – działa również na miniony oraz wrogie miniony
Jax
- Weapon Mastery – Jax zyskuje dodatkowe 15 % obrażeń z posiadanych przedmiotów
Karma
- Inner Flame – Karma zyskuje AP na podstawie jej brakującego poziomu życia
- Heavenly Wave – Karma wystrzeliwuje wachlarze zadając obrażenia w stożku. Z mantrą sprawia, że współtowarzysze w stożku zostaną uleczeni na podstawie % własnego HP
- Spirit Bond – Karma łączy się linką z wrogiem lub współtowarzyszem. Wiązka zadaje obrażenia wszystkim bohaterom, którzy się z nią zetkną. W przypadku połączenia z współtowarzyszem zostanie on przyspieszony, natomiast wróg spowolniony
- Sould Shield – Karma przywołuje tarcze absorbującą obrażenia. W połączeniu z Mantrą tarcza wybucha zadając obrażenia okolicznym wrogom
Katarina
- Killer Instincts – biernie Katarina zadaje 8/12/16/20/24 dodatkowych obrażeń atakami i umiejętnościami. Aktywnie następna umiejętność Katariny będzie posiadała dodatkowe efekty. [Q] będzie redukowało leczenie wrogów oraz zadawało 100 % obrażeń nawet po odbiciu; [E] sprawi, że Katarina otrzyma 15/20/25/30/35 % mniej obrażeń przez 3 sekundy od wrogów
Ryze
- Mana Leech / Arcane Mastery – zwiększa maksymalny poziom many podczas aktywacji oraz sprawia, że ataki Ryze’a zadają ataki magiczne
- Desperate Power – gdy Ryze ma mało HP zwiększa się jego AP
Sejuani
- Frost – bazowe ataki Sejuani spowalniają wrogów o 10 % na 3 sekundy
Teemo
- Eagle Eye – Teemo posiada o wiele większy zasięg widzenia aniżeli inni bohaterowie
- Traiblazer – Teemo zostawia po sobie ślady, które odkrywają mgłę wojny oraz zwiększają prędkość ruchu współtowarzyszy
Tristana
- Draw a Bead – po aktywacji Tristana posiada większy zasięg, jednakże ma spowolnioną prędkość ruchu
Tryndamere
- Mighty Cleave – Tryndamere robi zamach mieczem zadając obrażenia w stożku i spowalniając wrogów
Twisted Fate
- Second Sight – Twisted Fate zwiększa o 3/4/5 % szansę na uderzenie krytyczne wszystkich współtowarzyszy
- Seal Fate – Twisted Fate odkrywa wszystkich wrogów na mapie zadając im obrażenia rozłożone w czasie [Nie było to [R]]
- Seal Fate – Twisted Fate wyciąga potężną kartę z rękawa uciszając wroga i zadając mu duże obrażenia
- Gate – Twisted teleportuje się w dowolne miejsce mapy [Nie było to [R]]
Twitch
- Debilitating Posion – spowalnia wrogów o 30 % + 6 % za każdy ładunek trucizny. Dodatkowo nakłada ładunki trucizny po tym jak spowolnienie się skończy
Veigar
- Entropy – Veigar kradnie 20 % AP okolicznym wrogom. Maksymalna wartość dodatkowego AP nie może przekroczyć 5-krotności jego aktualnego poziomu
Zilean
- Recall – odświeża ostatnio użytą umiejętność współtowarzysza
- Time Twisted – Zilean debuffuje wrogów w określonej lokacji co 2.5 sekundy. Umiejętność stunuje wrogów i zadaje im obrażenia
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]