League of Legends r.

Usunięte przedmioty – czy je pamiętasz? Edycja 2017

Pamiętacie o przedmiotach, które zostały wycofane? Nie?! To czas sobie je przypomnieć! 

Bazowe przedmioty

rife

Marksman’s Rifle

  • Statystyki: +35 obrażeń ataku, +20% szans na trafienie krytyczne.
  • Bierne: 25% szans na atak, aby odsłonić cel dla Twojego zespołu, uniemożliwiając mu unik i zmniejszając pancerz o 20 na 4 sekundy.

acn

Ancient Pocket Watch

  • Statystyki: +5 prędkości ruchu.
  • Unikalne: Teleportuje Twojego bohatera do danego celu (120 sekund odnowienia).

pedant

Naszyjnik odnowienia

  • Statystyki: +15 regeneracji życia.

sage

Pierścień Sage’a

  • Statystyki: +500 many.

Zaawansowane przedmioty

tluczek

Tłuczek

  • +25 pkt. obrażeń ataku.
  • Unikalne: +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne: +10 pkt. przebicia pancerza.

wizard

Wizard’s Regalia

  • +25 mocy umiejętności, +54 pancerza.
  • Unikalne: +25 mocy umiejętności, +60 pancerza.
  • Unikalne: Kiedy otrzymasz obrażenia od wroga, otrzymujesz -0,4 sekund czasu odnowienia i przywraca 20 pkt. many (może się zdarzyć tylko jednorazowo lub dwukrotnie).

yordle

Yordle Stompers

  • Unikalne: Ulepszone poruszanie.

chciwosc

Ostrze Chciwości

  • Statystyki: +10% szans na trafienie krytyczne.
  • Unikalne: Pazerność Otrzymujesz dodatkowe +3 sztuki złota co 10 sekund.
  • Unikalne: Chciwość Otrzymujesz dodatkowe 2 sztuki złota za każde zabicie.

Oponn

Oponn Razor

  • Statystyki: +15% kradzieży życia, +40% prędkości ataku.
  • Unikalne: 30% szans na trafienie do procentowego osłabienia, które zwiększa obrażenia przez bohatera na wroga poprzez zmniejszenie odporności na magię o 8 w czasie 8 sekund. Efekt ten kumuluje się do 6 razy.

ocullt

Okultystyczny Miecz

  • Statystyki:  +10 pkt. obrażeń od ataku.
  • Unikalne: Daje +5 pkt. obrażeń od ataku za każdy ładunek oraz posiada 5 ładunków przy pierwszym zakupie. Otrzymujesz 2 ładunki za zabicie lub 1 ładunek za asystę (maks. 20 ładunków). W razie śmierci traci się połowę ładunków. Przy 20 ładunkach otrzymujesz +20% do prędkości ataku.

stealer

Breathstealer

  • Statystyki: +95 mocy umiejętności, +70 pancerza.
  • Unikalne: +15% skrócenie czasu odnowienia.

Płaszcz_z_Piór_przedmiot

Płaszcz z Piór

  • Statystyki: +20 pancerza.
  • Unikalne bierne – Wysysające kolce: Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia co 3 sekundy.

Płaszcziszpada

Płaszcz i Szpada

  • Statystyki: +20% prędkości ataku, +20% szans na trafienie krytyczne.
  • Unikalne – Nieustępliwość: Skraca czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, przestraszeń, uciszeń, oślepień oraz unieruchomień o 35%.

Emblemat_Bohaterstwa_przedmiot

Emblemat Bohaterstwa

  • Statystyki: + 10 pancerza.
  • Aura – unikalne – honor: Pobliscy sojusznicy otrzymują +7 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sek.

Siła_Natury_przedmiot

Siła Natury

  • Statystyki: +40% do regeneracji zdrowia, +76 odporności na magię, +8% prędkości ruchu.
  • Unikalne: Regeneracja zdrowia równa 1,75% maksymalnego zdrowia.

Serce_ze_Złota_przedmiot

Serce ze Złota

  • Statystki: +200 zdrowia.
  • Unikalne bierne: Dostaje się +5 sztuk złota co 10 sekund.

Ionic_Spark_item

Jonowa Iskra

  • Statystyki: +50% prędkości ataku, + 250 zdrowia.
  • Unikalne: Co czwarty podstawowy atak uwalnia łańcuch błyskawic, zadając 125 obrażeń magicznych 4 celom.

kage

Szczęśliwy Sztylet Kage’a

  • Statystyki: +25 mocy umiejętności.
  • Unikalne – Szczęśliwy Cień: +4 sztuki złota co 10 sek.

Lewiatan_przedmiot
Lewiatan

  • Statystyki: + 180 zdrowia.
  • Unikalne bierne: Bohater otrzymuje 32 HP za każdy ładunek. Za zabicie otrzymujesz 2 ładunki, a za asysty 1 (max 20 ładunków). Po śmierci tracisz jedną trzecią ładunków. Po uzyskaniu 20 ładunków otrzymujesz 15% mniej obrażeń.

Zaraza_przedmiot

Zaraza

  • Statystyki: +45% szybkości ataku, +25 mocy umiejętności.
  • Unikalne bierne: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 15 (+10% mocy umiejętności) pkt. przy trafieniu.
  • Unikalne bierne: Twoje podstawowe ataki zmniejszają na 4 sek. odporność na magię o 8 (efekt ten kumuluje się do 7 razy) przy trafieniu.

Mana_Manipulator_item

Manipulator Many

  • Unikalne: Zakrzywienie many – pobliscy sojusznicy otrzymują +5 regeneracji many.

oraclehood

Oracle Hood

  • Statystyki: +500 many, +25% szans na trafienie krytyczne.
  • Unikalne: Twoje magiczne obrażenia mają szanse (bazując na szansie na trafienie krytyczne) zadać dodatkowe 25% nieuchronnych obrażeń.

kamien

Kamień Filozoficzny

  • Statystyki: +7 regeneracji zdrowia, +9 regeneracji many.
  • Unikalne – Transmutacja: +5 sztuk złota co 10 sek.

błogowslawienstweo

Błogosławieństwo Priscilli

  • Statystyki: +25 regeneracji zdrowia.
  • Unikalne: +15% szybsze przejmowanie punktów.

boski

Boski miecz

  • Statystyki: +45% prędkości ataku.
  • Unikalne: Ten przedmiot nie zwiększa prędkości ataku w czasie odnowienia. Zabicie bohatera skraca czas odnowienia o 50%.

pierscien

Pierścień Zhonyi

  • Statystyki: +120 mocy umiejętności.
  • Unikalne: Zwiększa moc umiejętności o 25%.

Legendarne przedmioty

shurelia

Marzenie Shurelyi

  • Statystyki: +250 zdrowia, +10 regeneracji zdrowia, +10 regeneracji many, +10% skrócenia czasu odnowienia.

helisa

Magiczna Helisa

  • Statystyki: +400 zdrowia, +300 many, +10% skrócenie czasu odnowienia.
  • Unikalne: Zużywanie many leczy cię z 30% wydanej many.

zeke

Herold Zeke’a

  • Statystyki: +250 zdrowia, +20% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują premię +10% do kradzieży życia oraz +20 pkt. obrażeń od ataku (zasięg: 1100).

Włócznia_Atmy_przedmiot

Włócznia Atmy

  • Statystyki: +45 pancerza, +15% szansy na trafienie krytyczne.
  • Unikalne bierne: Zadawane dodatkowe obrażenia ataku równe 1,5% maksymalnego zdrowia.

Pochodnia_Mrocznego_Ognia_przedmiot

Pochodnia Mrocznego Ognia

  • Statystyki: +80 mocy umiejętności, +10% czasu skrócenia.

Deathfire_Grasp_item

Deathfire Grasp

  • Statystyki: +120 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne: Zadaje 15% maksymalnego HP bohatera jako obrażenia magiczne i nakłada debuff, Doom. Doom wzmacnia wszystkie magiczne obrażenia, które bohater zada o 20% na 4 sekundy.

Cud_Eleisy_przedmiot
Cud Elisy

  • Statystyki: +10 regeneracji zdrowia, +15 regeneracji many.
  • Bierne unikalne: Pomoc – skrócenie czasu odnowienia dla Czystości, Jasnowidzenia i Uzdrowienia o 30%, Błogosławieństwo Elisy – podczas zdobyciu 3 poziomów z nim wszystkie efekty tego przedmiotu zostaną ci dodane na stałe, a przedmiot zostanie zużyty.

locket

Unerwiający Medalion

  • Statystyki: +430 zdrowia, +450 many.
  • Unikalne: +10% skrócenie czasu odnowienia.
  • Unikalne: Kiedy używasz umiejętności, regenerujesz 50 pkt. zdrowia i 20 pkt. many przez 2 sekundy. Ten efekt ma 3 sekundy odnowienia.
  • Unikalne: Najbliżsi sojusznicy otrzymują 20 regeneracji zdrowia/5 sek. i 9 regeneracji many/5 sek.

mardred
Krwawe Szpony Madreda

  • Statystyki: +25 pancerza, +40 obrażeń ataku, +40% prędkości ataku.
  • Unikalne: Twoje podstawowe ataki zadają dodatkowo obrażenia magiczne równe 4% maksymalnego zdrowia celu (maksymalnie 120 przeciw potworom).

Odłamek_Prawdziwego_Lodu_przedmiot

Odłamek Prawdziwego Lodu

  • Statystyki: +45 mocy umiejętności.
  • Unikalne: Szczęśliwy Cień – Otrzymujesz dodatkowe 4 sztuki złota na 10 sekund.

calun

Całun Duszy

  • Statystyki: +520 zdrowia.
  • Unikalne: Bohaterowie w pobliżu otrzymują +10% skrócenie czasu odnowienia i +12 regeneracji many (zasięg: 1200).

duch1

Duch Pradawnego Golema

  • Statystyki: +200 zdrowia, +20 pancerza, + 25% premii do zdrowia, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne – Wysysające Kolce Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 195 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +60 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +45 pkt. regeneracji many co 5 sek. podczas walki z potworami.
  • Unikalne – Konserwacja Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
  • Użycie: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia.

duch3

Duch Upiornego Widma

  • Statystyki: +50 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne – Wchłonięcie Ducha: Zapewnia 2 pkt. mocy umiejętności za każdego zabitego potwora dużego lub potężnego (maks. 30).
  • Unikalne – Rzeźnik: Obrażenia zadawane potworom są zwiększone o 30%. Ponadto 6% obrażeń jest zamieniane na pkt. zdrowia, zaś 3% – na manę.
  • Unikalne – Konserwacja: Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
    Ograniczenie do 1 przedmiotu zwiększającego przychód złota.

duch2

Duch Starszego Jaszczura

  • Statystyki: +30 obrażeń ataku, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne – Spopielenie: Przy zadaniu obrażeń fizycznych zadaje 16-50 (zależnie od poziomu) pkt. nieuchronnych obrażeń przez 3 sek.
  • Unikalne – Rzeźnik: Obrażenia zadawane potworom są zwiększone o 30%. Ponadto 6% obrażeń jest zamieniane na pkt. zdrowia, zaś 3% – na manę.
  • Unikalne – Konserwacja: Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
    Ograniczenie do 1 przedmiotu zwiększającego przychód złota.

Devourer_item (1)

Pożeracz

  • Statystyki: +40% prędkości ataku, +30 obrażeń magicznych przy trafieniu.
  • Bierne unikalne: Pożeracz – Zabójstwa i asysty zapewniają ładunki Pożeracza oraz zwiększają tym samym obrażenia magiczne przy trafieniu o +1. Podczas kumulowania ładunków towarzyszy nam Duchowy Pies, który rośnie wraz z ich ilością.

twin

Bliźniacze Cienie

  • Statystyki: +80 mocy umiejętności, +10% skrócenie czasu odnowienia, +6% prędkości ruchu.
  • Unikalne Użycie – Łowy: Przywołuje 2 niewrażliwe na ataki duchy, które przez 5 sekund wyszukują dwóch najbliższych wrogich bohaterów. Jeśli duch dotrze do swojego celu, ujawnia go, a potem zmniejsza jego prędkość ruchu o 40% na 2,5 sekundy. Jeżeli duch nie osiągnie celu, powraca do właściciela. Duchy, które wrócą w ten sposób, skracają czas odnowienia przedmiotu o 40 sekund (120 sekund czasu odnowienia).

zefir

Zefir

  • Statystyki: +25 obrażeń ataku, +50% prędkości ataku, +10% prędkości ruchu, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne – Nieustępliwość: Czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, uciszeń, oślepień i unieruchomień zostaje skrócony o 35%.

wota

Wola Starożytnych

  • Statystyki: +80 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne – Czysta Krew: Twoje umiejętności bohaterów uzdrawiają cię o 15% zadanych obrażeń (5% w przypadku umiejętności obszarowych).

spells

Spellbreaker

  • Statystyki: +40 obrażeń ataku, +25 odporności na magię, +20% szans na trafienie krytyczne. Tylko dla walczących w zwarciu.
  • Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% zdrowia − na 5 sek. otrzymasz tarczę, która pochłonie 400 pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).
  • Unikalne – Nieustępliwość: Czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, oślepień i unieruchomień ulega skróceniu o 35%.

runeover

Runeover

  • Statystyki: +50 obrażeń ataku, +40 odporności na magię, +16% kradzieży życia.
  • Unikalne: Po otrzymaniu obrażeń magicznych otrzymujesz dodatkowe obrażenia ataku na 8 sekund. Dodatkowo można otrzymać 50 obrażeń ataku i 50 odporności na magię po pochłonięciu 800 obrażeń magicznych.

Zwiastun Zeke’a

  • Statystyki: +250 many, +30 pancerza, +50 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne: Tworzysz więź z wybranym sojusznikiem (60 sek. odnowienia).
  • Bierne: Unikalne – Przewodnik: Gdy ty i powiązany sojusznik znajdujecie się w zasięgu nieprzekraczającym 1000 jednostek od siebie, to generujecie ładunek co sekundę; aż do maksymalnie 100. Ładunki generowane są również poprzez atakowanie atakami podstawowymi i używanie umiejętności bohaterów. Po uzbieraniu maksymalnej ilości ładunków następne zadane przez nas lub powiązanego sojusznika obrażenia zużywają 100 ładunków i zapewniają obojgu bohaterom +50% szans na trafienie krytyczne oraz +20% mocy umiejętności na 8 sekund.
    Wszystkie ładunki przepadają, gdy odległość między Wami będzie większa niż 1000 jednostek przez 5 sekund lub gdy po osiągnięciu 100 ładunków nie zadacie obrażeń w ciągu 5 sekund.

Mityczne przedmioty

bastion

Runiczny Bastion 

  • Statystyki: +300 zdrowia, +300 zdrowia, +30 odporności na magię.
  • Unikalne – Legion: Pobliscy sojusznicy otrzymują +10 pkt. pancerza, +25 pkt. odporności na magię oraz +10 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sek. Ten efekt jest o 50% silniejszy dla sojuszniczych stworów.

Flara

Dzika Flara

  • Statystyki: +30% prędkości ataku, +12 obrażeń ataku.
  • Unikalne Bierne – Okaleczenie: Podstawowe ataki zadają dodatkowe (25 + liczba ładunków Dzikości) obrażenia magiczne (300% w przypadku stworów i potworów) i przywracają 10 pkt. zdrowia przy trafieniu. Zabójstwa, asysty i zabójstwa dużych potworów dają ładunki Dzikości.
  • Unikalne Bierne: Otrzymujesz 30% więcej złota od potworów.

Inne

tea

Bag of Team

  • Statystyki: Przywraca 400 pkt. zdrowia i 200 pkt. many w ciągu 10 sekund. Można je użyć jedynie po zdobyciu zabójstwa na wrogim bohaterze.

Vision Ward pink

Totem Wizji

  • Użycie: Umieszcza w wybranym miejscu widzialny totem, który odkrywa pobliski obszar i odkrywa niewidzialne jednostki do czasu aż nie zostanie zniszczony.

Zaklęcia butów

  • „Ponieważ Obrona Terytorialna nie jest już powiązana z systemem zaklęć, praktycznie wszystkie pozostałe opcje oferują efekty związane z ruchem. Jak widzieliśmy wcześniej w tym sezonie, dodatkowa prędkość ruchu jest niebezpieczną statystyką do kumulowania, a zaklęcia butów mocno się do tego przyczyniają. Biorąc pod uwagę, jak szkodliwa była Żwawość pod względem wprowadzenia prędkości ruchu do systemu przedmiotów (i jak szkodliwe mogą być Kapitan i Furia), wycofujemy cały system, aby utrudnić bohaterom zdobywanie dodatkowej prędkości”.

Bonetooth Necklace

(przed reworkiem)

Rengar zbiera Trofea za zabitych bohaterów, zyskując dodatkowe efekty zależnie od ilości. Zabójstwa i asysty dają 1 Trofeum.

  • 3 trofea: +25 prędkości ruchu poza walką lub w zaroślach.
  • 6 trofeów: +125 do zasięgu Niewidocznego Drapieżnika.
  • 12 trofeów: +5 sekund trwania Zewu Łowów
  • 20 trofeów: Premia do prędkości ruchu Zewu Łowów podczas poruszania się w kierunku wroga zostaje podwojona.