Kilka szczegółów na temat reworku Vel'Koza zdradził jeden z Rioterów, BelugaWhale.
- Obecny Vel’Koz to mag z dającym w kość tematem, ale brak mu egzekucji i znaczenia strategicznego w grze przy jednoczesnym niezależnym od farmy źródle obrażeń; jako mag artyleryjny cierpi on także z powodu poke’u od niektórych celów i słabego skalowania.
- Co jest obecnie dobre:
- geometria i tło poke’ujące/kite’ujące z silnym combo castujące/”all in” (+R)
- pasyw
- węższy wybór celów, porównując z innymi magami artyleryjnymi
- Co wymaga poprawek:
- laning na midzie i wave-clearing za pomocą W
- źródło obrażeń bez funkcjonalności
- Co powinien zapewnić update:
- lepsza tożsamość strategiczna
- odróżnienie od innych konkurencyjnych postaci (artyleryjne i heavy damage supporty)
- poprawa fantazji obrażeń, lepsze oddziaływanie z tematyką
- podtrzymanie tła walki poke’ującej i kite’ującej, jak i combo all-in
- dezintegracja z laserami
A tak przy okazji reworku magów… Dowiedzieliśmy się, że będzie on miał miejsce przed update’em Yoricka!
Źródło
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]