r.

Update magów: Vel’Koz

Kilka szczegółów na temat reworku Vel'Koza zdradził jeden z Rioterów, BelugaWhale.
  • Obecny Vel’Koz to mag z dającym w kość tematem, ale brak mu egzekucji i znaczenia strategicznego w grze przy jednoczesnym niezależnym od farmy źródle obrażeń; jako mag artyleryjny cierpi on także z powodu poke’u od niektórych celów i słabego skalowania.
  • Co jest obecnie dobre:
    • geometria i tło poke’ujące/kite’ujące z silnym combo castujące/”all in” (+R)
    • pasyw
    • węższy wybór celów, porównując z innymi magami artyleryjnymi

  • Co wymaga poprawek:
    • laning na midzie i wave-clearing za pomocą W
    • źródło obrażeń bez funkcjonalności
  • Co powinien zapewnić update:
    • lepsza tożsamość strategiczna
    • odróżnienie od innych konkurencyjnych postaci (artyleryjne i heavy damage supporty)
    • poprawa fantazji obrażeń, lepsze oddziaływanie z tematyką
    • podtrzymanie tła walki poke’ującej i kite’ującej, jak i combo all-in
    • dezintegracja z laserami

A tak przy  okazji reworku magów… Dowiedzieliśmy się, że będzie on miał miejsce przed update’em Yoricka!

Źródło

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]