League of Legends r.

Trzy czary przywoływacza?

Riot dał się przekonać na większą liczbę banów, to może zgodzi się też na trzy czary przywoływacza?

W grze obecnie możemy wybrać 2 z 11 czarów przywoływacza:

Czar
Opis
Poziom
Czas
Bariera Osłania bohatera tarczą, blokującą 115-455 pkt obrażeń [95 (+20 × poziom) pkt obrażeń] na 2 sekundy. 4
210
Błysk Teleportuje bohatera na małą odległość, w kierunku miejsca wskazanego przez kursor.
8
300
Czystość Odnawia 40% maksymalnego poziomu many bohatera. To samo tyczy się sojuszników.
1
180
Duch Twój bohater przenika przez jednostki i porusza się o 27% szybciej przez 10 sekund.
1
210
Oczyszczenie Usuwa wszystkie osłabienia i negatywne efekty czarów przywoływacza na bohaterze i skraca czas działania nowych osłabień o 65% przez 3 sek.
2
210
Podpalenie Podpala wrogiego bohatera, zadając [50 (+20 × poziom)] pkt nieuchronnych obrażeń przez 5 sekund, ujawniając go i obniżając w tym czasie skuteczność efektów leczących cel.
10
210
Porażenie Zadaje 390-1000 pkt nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) docelowemu potężnemu albo dużemu potworowi lub wrogiemu stworowi.
10
15
Teleportacja Po 3,5 sek. teleportuje twojego bohatera do sojuszniczej budowli, stwora lub totemu.
6
300
Uzdrowienie Przywraca [75(+15 × poziom)] pkt zdrowia i zwiększa prędkość ruchu o 30% na 1 sekundę dla ciebie i wybranego bohatera. Jednostki, które były niedawno uleczone przez Uzdrowienie innego przywoływacza, mają leczenie zmniejszone o połowę.
1
240
Wyczerpanie Osłabia wrogiego bohatera, zmniejszając jego prędkość ruchu oraz prędkość ataku o 30%, jego pancerz i odporność na magię o 10 pkt oraz zadawane przez niego obrażenia o 40% na 2,5 sekundy.
4
210
Naznaczenie Bohater rzuca śnieżką na dużą odległość, zadając [20 (+10 × poziom)] pkt nieuchronnych obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Jeżeli trafisz przeciwnika, możesz użyć tej umiejętności ponownie w ciągu 3 sek., aby doskoczyć do naznaczonej jednostki. Doskoczenie do przeciwnika zmniejszy czas odnowienia Naznaczenia o 25%. 4
20

Niestety, na razie twórcy są oporni. Nie zapominajmy jednak, że z banami też tak było na początku, a teraz są plany co do nich na przedsezon…

Nie chcemy dawać każdemu bohaterowi trzech czarów przywoływacza, bo najpewniej skończyłoby się to tylko na większej mobilność (przypuszczalnie Duch/Teleportacja stałyby się głównymi dodatkami). A nawet jeśli wybierano by inne czary w równej ilości, nadal dokładamy mocy do systemu czarów kosztem efektywności postaci/siły przedmiotów.

Kiedyś również Riot zastanawiał się nad tym, żebyśmy mogli wybierać tylko jeden czar (drugi byłby narzucony z góry).

Moglibyśmy uczynić Flash obowiązkowym i dać tylko jeden czar do wyboru, ale to zabolałoby bohaterów, którzy nie chcą go brać.

Co sądzicie o takim pomyśle? A może obowiązkowy Flash i dwa czary wybierane przez nas?