W grze obecnie możemy wybrać 2 z 11 czarów przywoływacza:
Czar | Opis | Poziom | Czas |
---|---|---|---|
Bariera | Osłania bohatera tarczą, blokującą 115-455 pkt obrażeń [95 (+20 × poziom) pkt obrażeń] na 2 sekundy. | 4 | 210 |
Błysk | Teleportuje bohatera na małą odległość, w kierunku miejsca wskazanego przez kursor. | 8 | 300 |
Czystość | Odnawia 40% maksymalnego poziomu many bohatera. To samo tyczy się sojuszników. | 1 | 180 |
Duch | Twój bohater przenika przez jednostki i porusza się o 27% szybciej przez 10 sekund. | 1 | 210 |
Oczyszczenie | Usuwa wszystkie osłabienia i negatywne efekty czarów przywoływacza na bohaterze i skraca czas działania nowych osłabień o 65% przez 3 sek. | 2 | 210 |
Podpalenie | Podpala wrogiego bohatera, zadając [50 (+20 × poziom)] pkt nieuchronnych obrażeń przez 5 sekund, ujawniając go i obniżając w tym czasie skuteczność efektów leczących cel. | 10 | 210 |
Porażenie | Zadaje 390-1000 pkt nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) docelowemu potężnemu albo dużemu potworowi lub wrogiemu stworowi. | 10 | 15 |
Teleportacja | Po 3,5 sek. teleportuje twojego bohatera do sojuszniczej budowli, stwora lub totemu. | 6 | 300 |
Uzdrowienie | Przywraca [75(+15 × poziom)] pkt zdrowia i zwiększa prędkość ruchu o 30% na 1 sekundę dla ciebie i wybranego bohatera. Jednostki, które były niedawno uleczone przez Uzdrowienie innego przywoływacza, mają leczenie zmniejszone o połowę. | 1 | 240 |
Wyczerpanie | Osłabia wrogiego bohatera, zmniejszając jego prędkość ruchu oraz prędkość ataku o 30%, jego pancerz i odporność na magię o 10 pkt oraz zadawane przez niego obrażenia o 40% na 2,5 sekundy. | 4 | 210 |
Naznaczenie | Bohater rzuca śnieżką na dużą odległość, zadając [20 (+10 × poziom)] pkt nieuchronnych obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Jeżeli trafisz przeciwnika, możesz użyć tej umiejętności ponownie w ciągu 3 sek., aby doskoczyć do naznaczonej jednostki. Doskoczenie do przeciwnika zmniejszy czas odnowienia Naznaczenia o 25%. | 4 | 20 |
Niestety, na razie twórcy są oporni. Nie zapominajmy jednak, że z banami też tak było na początku, a teraz są plany co do nich na przedsezon…
Nie chcemy dawać każdemu bohaterowi trzech czarów przywoływacza, bo najpewniej skończyłoby się to tylko na większej mobilność (przypuszczalnie Duch/Teleportacja stałyby się głównymi dodatkami). A nawet jeśli wybierano by inne czary w równej ilości, nadal dokładamy mocy do systemu czarów kosztem efektywności postaci/siły przedmiotów.
Kiedyś również Riot zastanawiał się nad tym, żebyśmy mogli wybierać tylko jeden czar (drugi byłby narzucony z góry).
Moglibyśmy uczynić Flash obowiązkowym i dać tylko jeden czar do wyboru, ale to zabolałoby bohaterów, którzy nie chcą go brać.
Co sądzicie o takim pomyśle? A może obowiązkowy Flash i dwa czary wybierane przez nas?