Największa liczba wyświetleń po 24 godz. od wydania
- True Damage – GIANTS
5,1 milionów wyświetleń - K/DA – POP/STARS
5,05 milionów wyświetleń - Cailin Russo, Chrissy Costanza – Phoenix
4,7 milionów wyświetleń - The Glitch Mob, Mako, The Word Alive – RISE
3,2 milionów wyświetleń - Against The Current – Legends Never Die
2,9 milionów wyświetleń
Co się złożyło na wynik GIANTS?
Olbrzymia akcja marketingowa
Riot Games dołożył wszelkich starań, aby True Damage stało się jedną z najgłośniej powtarzanych fraz związanych z Ligą. Nieustannie pojawiające się wycieki sprawiały wrażenie zbyt kontrolowanych – gracze dowiadywali się w wyciekach tylko tego, co Riot chciał im przekazać. Hype podbudowywały publikowane w różnych miejscach fragmenty piosenki GIANTS, ujawnienie tytułu utworu na Instagramie, wyglądu koszulek z członkami zespołu, czy późniejsze grafiki z bohaterami True Damage, którzy przygotowywali się do swojego występu na ceremonii otwarcia finałów Worlds 2019. Wszyscy fani powtarzali sobie nawzajem, że świeżo założone konto Akali na Weibo obserwuje konta związane z League oraz TheShy’a, zawodnika e-sportowego.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Dziesięciolecie istnienia League of Legends
Innym istotnym czynnikiem są niedawne obchody 10-lecia istnienia League of Legends, najbardziej dochodowej gry MOBA na świecie. Częste pojawianie się firmy w mediach sprawiło, że do grona graczy przechodziły osoby niezdecydowane. Memiczność Riotu, polegająca na formie mnogiej “Games” w nazwie, podczas gdy firma miała jedną grę, została na stałe zakwestionowana podczas jednej nocy, kiedy ujawniono gry, nad którymi pracuje firma. Temat został podchwycony przez wszystkie czołowe media na świecie.
Statystyki wyświetleń filmów prowadzi @ChartsLoL.
Most viewed @LeagueOfLegends‘ music videos in the first 24 hours on YouTube:
“GIANTS” — 5,1 million views
“Pop/Stars” — 5,05 million
“Phoenix” — 4,7 million
“RISE” — 3,2 million
“Legends Never Die” — 2,9 million#TRUEDAMAGE #Worlds2019
https://t.co/CSRWodRKER— LoL Charts (@ChartsLoL) November 11, 2019