League of Legends r.

Top 10 najmobilniejszych postaci Ligi!

Witajcie Przywoływacze! W tym artykule przedstawię update Top 10 najbardziej mobilnych postaci na Summoner's Rift! Lepiej zapnijcie kurwa pasy - będą turbulencje!

Które postacie należą do szczytowej czołówki żwawych charakterów? Które postacie obskakują wielokrotnie zdezorientowanych przeciwników, albo podróżują po mapie z prędkością światła? Wszystkiego dowiecie się w moim oficjalnym (i wcale nie subiektywnym) Top 10!

Jako iż odświeża się arty, a ostatnim razem (troochę czasu temu) wielu z Was się czepiało się subiektywnego spojrzenia na tytułowy wątek – tak więc oto zapraszam do prawilnej Top dziesiątki najbardziej giętkich championów na Polach Sprawiedliwości!

 

Top 10 mobility

  1.  Katarina – Od czasu reworku klasy zabójców, czerwonowłosa piękność otrzymała mechanikę pozwalającą jej skakać wielokrotnie w krótkim czasie (i to przy jednym celu), o team fightach nawet nie będę się wypowiadał, po prostu zdecydowanie zostaje władczynią tej listy!
  2.  Rakosuto – Niezwykle popularny champion, kto go nie zna? Ale czy zastanawialiście się kiedyś skąd pochodzi potencjał tego samuraja? To właśnie jego dashe dają mu aż taką możliwość outplay’u! Skok, skok, skok, i jesteście martwi, do tego Yasuo wykrzykuje ciągle “Hasagi”, co w języku Japońskim, na nasze nieszczęście oznacza tą ostrą stronę miecza…
  3.  Lessijn – Ślepy mnich tak jak w przypadku powyżej, jest niezwykle skillowy. Posiada pokaźną i unikatową mechanikę dającą mu możliwość tańczenia wokół przeciwników, więcej chyba nie trzeba wyjaśniać…(Ward – W – Q – R – Q – E)
  4.  Kalista – Śmiało można nazwać ją “najskoczniejszym strzelcem”! Dlaczego widzimy ją na liście? Jest to oczywiście zasługa umiejętności pasywnej dającej możliwość wykonania niewielkiego skoku po KAŻDYM AA bądź użyciu Q. Istotnie – skok jest niewielki, jednakże gdy doświadczeni gracze kupią 2.0 AS i skaczą przy KAŻDYM autoataku, ten niewielki skok czyni Włócznię Zemsty nieprzewidywalnym duszkiem, posiadającym +100% do unikania skillshotów!
  5.  Riven – Nie trzeba jej szczegółowo przedstawiać, chyba każdy kojarzy ją z okrzykami gwiazdek filmów +18, chorymi obrażeniami oraz właśnie z mobilnością! Postać ta dzięki swojemu skillsetowi posiada naprawdę OGROMNY pierwiastek wkurwiania – ciężko jest ją złapać, ma 2 stuny, tarcze i wcześniej wspomniane obrażenia…
  6.  Yi – Giętkość  Mistrza Wuju można ocenić 11 punktami na 10 możliwych, jest to po prostu postać, która (poza rozpierdalaniem systemu) wlatując w tf, staje się koszącą machiną końca świata i zagłady! A na to wszystko składają się tylko trzy aspekty: Q, R i pasywka R!
  7.  Kassadin – Czy flash na 600 jednostek zasięgu odnawiający się co parę sekund i jeszcze zadający obrażenia, nie jest najczystszym przejawem mobilności na Polach Sprawiedliwości?
  8.  Hecarim – HECRUSUSOKONIOHECOPTER znalazł się na liście przez swoje E. Umiejętność ta jest po prostu chora… Z czasem coraz bardziej przyspiesza, zwiększają się jej obrażenia oraz odległość odrzutu naszego celu. Trzecia umiejętność posiada na prawdę OGROMNY potencjał – z jego pomocą możemy poruszać się po mapie z prędkością światła… Do tego przyjemnie działające ulti.
  9.  Azir – Gołąbek prawdopodobnie u wielu z Was wywoła zaskoczenie. Czemu się tu znalazł? Oczywiście przez swoje E, połączone z Q – jego skok na początek może wydawać się drobnostką, jednak odpowiedzcie mi na pytanie – który APC potrafi przeskoczyć na raz 3 ściany?

I jeszcze jeden, najmocniejszy w swoim fachu bohater…

Tak jest! To oczywiście…

10.  Illaoi! – COWTIME! Silna, delikatna i majestatyczna postać, najzwyczajniej w świecie musiała się tutaj znaleźć!

Szczerze mówiąc to naprawdę w przypływie obiektywizmu szukałem odpowiednich postaci (poza paroma, które były oczywistością, tj. Kata).

Może w przyszłości powstaną postacie o jeszcze lepsiejszej umiejętności poruszania się – nie martwcie się, o wszystkim poinformujemy tak, jak to robimy od zawsze…

…z pełną precyzją jak Metafen!

 

Czy podobała Wam się Topka?  Kogo w niej uznajecie, a kogo Waszym zdaniem trzeba pogonić rakietami FFAR? Może macie jeszcze jakieś uwagi? Piszcie śmiało w komentarzach!