ARURF+ pojawił się w tym roku wraz z aktualizacją 9.2, cztery dni po rozpoczęciu dziewiątego sezonu rankingowego. Początkowo miał pozostać na serwerach do 5 marca, jednak Riot zadecydował o wydłużeniu go o całe 4 tygodnie, by tryb zniknął świeżo po zakończeniu aktualizacji 9.6.
ARURF+ potrwa do 2 kwietnia, czyli do wtorku. Po nim ma się pojawić pewien tajemniczy tryb, o którym wciąż niewiele wiadomo.
Dobrze się bawiliście z tym trybem?
Czym różnił się ARURF+ od zwykłego ARURF-a?
W wersji z plusem pojawiło się kilka znaczących zmian w rozgrywce.
ARAM-owe rerolle
Podczas ARURF-a mogliśmy korzystać z rerolli – takich jak na ARAM-ie. Po zużyciu swojego rerolla, otrzymywało się nową losową postać, a stara mogła zostać wybrana przez innych graczy.
Armatka dla bohaterów
Przy każdej fontannie znajdowała się armatka, z której mogliśmy skorzystać podobnie jak na Nexus Blitz. Wrogowie byli ostrzeżeni o miejscu lądowania w ich pobliżu.
Epickie stwory
Baron pojawiał się już w 10 minucie. Drużyna, która go zabiła, otrzymywała zarówno buff Barona, jak i Heralda (jednocześnie!).
Smoki zostały zastąpione jednym specjalnym – URF’d Elder Dragon. Pojawiał się on w 6 minucie. Drużyna, która go zabiła, otrzymywała buff Starszego Smoka oraz stack każdego ze zwykłych smoków.
Lepsza współpraca na linii
Kiedy miniony umierały, otrzymywało się złoto – niezależnie od tego, czy je lasthitowałeś, czy nie (w drugim przypadku na razie jednak nie wiadomo, czy będzie to pełna kwota). Można było więc kupować przedmioty nawet wtedy, gdy waveclear Twojego sojusznika był lepszy.
Golden Spatula Club – 1250 RP
Golden Spatula Club to nowy, specjalny klub, który zapewniał:
- jeden losowy skin boost podczas każdej gry (tylko dla Ciebie),
- jeden dodatkowy reroll podczas każej gry (maksymalna liczba to dwa),
- trzy losowe “champion finishery” (im więcej osób z Twojej drużyny należy do klubu, tym lepsze będą finishery),
- specjalne prowokacje dla minionów.