TIER 1
Zerathul – High Burst; niewidzialny; escape; możliwość wyłączenia targetów z “team fightu” dzięki Void Prison.
Leoric – High DMG; tank; nigdy nie umrze; CC.
Uther – Peel; sustain; hard CC; niezły Single Target Heal; engage.
Kael’thas – 1v1; CC; roam; high AoE.
Johanna – CC, które potrafi położyć na jakiś czas całą wrogą drużynę; peel; tank; nice DMG; engage.
TIER 2
Jaina – CC; burst; kosmicznie wysokie obrażenia AoE.
Zagara – Push, push, no i jeszcze trochę pushu; możliwość wyłączenia kilku osób z teamfightu; szybko czyści kampy; wspomniałem o pushu?
Nazeebo – Praktycznie każdy jego skill jest AoE; ogromny potencjał w TF.
Muradin – Escape; tank; wysoka regeneracja zdrowia; CC.
Rehgar – Przyzwoity DMG; ogromnie silny single target Heal (całe HP jednym skillem? no problem); niezły AoE heal.
Malfurion – Root; heal over time; daje Manę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Abathur – Możliwość bycia wszędzie (i nigdzie, kappa); push; brak bezpośredniego uczestnictwa w walce; “Abathur stop AFK” ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Anub’Arak – CC; high Sustain; ucieczka; engage; tank.
Sylvanas – Push; CC; burst DMG; mobilność i ucieczka; potrafi “stunować” wieże! 😮
Tassadar – Jak na supporta, ma olbrzymi potencjał do bycia carry; semi support; shield; wizja.
Valla – Ogromy DPS source; CC; mobilność i zdolność ucieczki.
Tyrande – Semi support; semi carry; daje bonus do obrażeń sojusznikom; CC; heal.
TIER 3
Azmodan – Może stworzę sobie małą armię ciemności? Push; dobry single target DMG.
Tyrael – Potrafi się przyczepić do każdego tyłka i nigdy z niego nie zejść; CC; mobilność.
Kharazim – Mobilność; heal; przyzwoity damage; zapewnia przeżycie po otrzymaniu fatalnych obrażeń.
Kerrigan – shield; DPS; AoE; CC.
Illidan – Wysoka mobilność i system ucieczki; mocne 1v1; papier; survivability.
Arthas – AoE; CC; co jest lepszego od bycia Panem Śmierci? Władać własną armią nieumarłych! Heal.
Murky – długo siedział w tier 5, ale dostał parę buffów i spokojnie tier 3 mu się należy; CC; bardzo, bardzo duży DMG, lecz za to jest bardzo papierowy; szybko czyści campy.
The Lost Vikings – Możliwość zbierania expa z 3 linii na raz, dużo DMG w late game; granie nimi wymaga sporej wprawy.
Raynor – 1v1; push; survivability; lekkie CC.
The Butcher – Assasin, który wygląda jak Tank; stackowanie AD; CC; mobilność; burst.
Rexaxaxaxar – Najlepszy clear w jungli; nigdy nie jest sam! Może spełniać rolę Tanka, Assasina i Specjalisty; wygląda jak upośledzony batman :/
Tier 4
Falstad – Był kiedyś bardzo silny, jednak to już nie te czasy 🙁 BURST, mobilność i zdolność ucieczki.
Nova – Oprócz bursta DMG, nie oferuje nic więcej. Są dużo lepsze postacie od niej.
Tychus – Moja ulubiona postać, jednak nie można już z niej tyle wyciągnąć, co kiedyś. Single Target DMG (1v1); lekkie CC; lekka mobilność.
E.T.C – Po fali nerfów jego przydatność spadła :/ CC; tank; survivability.
Sonya – Tak jak E.T.C; mobilność; DPS.
Stitches – Sytuacja E.T.C tutaj także ma odniesienie.
Chen – Kolejny przykład Tanka, który ma niski wkład w grę, jednak jest możliwość do “orania” nim.
Sgt. Hammer – Push; high range; są lepsze wybory, jak i specjaliści.
Li Li – Heal over Time; single target heal; lekkie CC; mobilność; dobry support, jednak są lepsze postacie do tej roli.
Tier 5
Diablo – Można nim coś ugrać, jednak jego wartość dla drużyny jest niemal znikoma; CC; DMG over time.
Brightwing – Kiedyś Tier 1, teraz tier błoto; heal; single target CC; blink.
Thrall – Dostał takie nerfy, że ciężko mu się było pozbierać. Da się grać, jednak są dużo lepsze wybory.
Gazlowe – Od zawsze tu siedzi. Jego przydatność drużynowa jest naprawdę niska, jeśli nie trafi gravibombą, to jest useless w teamfightach; dobry push.
To tyle na razie. Spotkamy się za miesiąc z kolejną TIER LISTĄ! 😀