Pamiętacie poprzednie nowe runy? Były one całkowicie nowe i mają one wprowadzić do LoL-a trochę świeżości, ale przecież każdy z nas kocha obecne runy i keystony – nie chcemy (pewnie) się ich pozbyć w całości, więc… czas na małą reinkarnacje dwóch starych keystonów! A – i te nazwy zmienią się na 99%, więc nie przywiązuje się do nich za bardzo.
Stormlord’s Mandate
Trafienie przeciwnika 3 unikalnymi AA lub umiejętnościami w odstępie 2 sekund, zada bonusowe magiczne obrażenia
Obrazenia: 40-220(+25% bonusowego AD)(+20% AP)
CD: 50 sekund
Prosty i dość znany keystone z Ligi, który stanie się runą – ciężko coś tu jeszcze dodać. Wszyscy wiemy że Thunderlord stoi ryzykownymi zagraniami i all-inami. A co z postaciami które mogą “ot tak” aktywować tą umiejętność? O tym poniżej.
Spellslinger’s Surge
Trafienie przeciwnika 3 unikalnymi AA lub umiejętnościami w odstępie 2 sekund zwiększa MS o 30-60% na 3 sekundy. Dodatkowo, postacie melee zyskują 75% odporności na spowolnienia, kiedy Spellslinger jest aktywny.
CD: 15 sekund
MS – kto nie lubiłby zastrzyku jego w TF-ach? A może podczas zabijaniu kilku ofiar w dżungli? Ciężko jest cokolwiek powiedzieć o tej runie, ale wiemy jego – będzie świetna do all-inów!
Do jakich ścieżek należą te dwie nowe runy?
Spellslinger = Sorcery
Stormlords = Domination
Ale o co chodzi z tymi “unikalnymi”?
Wiemy jak łatwo można użyć Thunderlorda w tym momencie – AA, Q i AA = proc. Tak samo możemy bardzo łatwo użyć Thundera z np. E Miss Fortune – 3x hity i mamy proc. Właśnie to ostatnie się zmieni – taka umiejętność będzie się liczyła jako pojedynczy spell.