W dzieciństwie Thrall był niewolnikiem okrutnego Adelasa Czarnomora. Po wyrwaniu się z niewoli i oswobodzeniu orków, Thrall poprowadził ich ku nowej ojczyźnie i starał się odtworzyć ich dawne tradycje. Obecnie jest wodzem Hordy – i będzie nim już zawsze.
Thrall jest to zabójca walczący w zwarciu, leczy przez używanie umiejętności, dzięki odpowiednim zastosowaniu jego zdolności heroicznej może rozdzielić przeciwników ułatwiając ich eliminacje.
Umiejętności
Chain Lightning [Q]
- Coldown: 6 sek.
- Zadajesz 50 pkt. obrażeń pierwszemu przeciwnikowi oraz połowę 2 pobliskim wrogom.
Feral Spirit [W]
- Cooldown: 12 sek.
- Wysyłasz Dzikiego Ducha, który zadaje 35 pkt. obrażeń wszystkim wrogom na swojej drodze. Po trafieniu wrogiego bohatera wilk zatrzymuje się i unieruchamia go na 1 sek.
Windfury [E]
- Cooldown: 12 sek.
- Zwiększa twoją szybkość ruchu o 30% na 4 sek. Zwiększa szybkość twoich kolejnych 3 ataków podstawowych o 100%.
Earthquake [R]
- Przyzywasz potężne trzęsienie ziemi, które cyklicznie spowalnia wrogów na wybranych obszarze o 70% przez 10 sekund.
Sundering [R]
- Cooldown: 70 sek. Po krótkim odstępie czasu tworzysz długą wyrwę w ziemi, która zadaje 160 pkt. obrażeń oraz odrzuca przeciwników na bok i ogłusza ich na 1.5 sek.
Frostwolf Resilience
- Za każdym razem, kiedy zadajesz obrażenia zdolnościami, zyskujesz 1 ładunek Wytrzymałości Mroźnych Wilków. Po zgromadzeniu 5 ładunków twój bohater natychmiast odzyskuje 60 pkt. zdrowia.
Talenty
Poziom 1
- Block
- Co określony odstęp czasu ładuje ładunek, który sprawi, że następny bazowy atak przeciwnika zostanie zredukowany o 50 %. Maksymalnie można posiadać 2 ładunki
Rolling Thunder
- Zwiększa zasięg Łańcucha Błyskawic o 30% i powoduje, że ataki przeciwko wrogom trafionym niedawno Łańcuchem Błyskawic przywracają 10 pkt. many.
Rabid Wolve
- Za każdym razem, kiedy zadajesz wrogim bohaterom obrażenia za pomocą Dzikiego Ducha, otrzymujesz 3 ładunki Wytrzymałości Mroźnych Wilków.
- Seasoned Marksman
- Za każde 6 zabitych minionów lub najemników, zabitych w pobliżu Illidana zyskuje on 1 punkt obrażeń. Zabójstwo bohatera liczy się jak dwa miniony.
Poziom 4
Ride The Lightning
- Łańcuch Błyskawic może trafić 2 dodatkowych przeciwników, zadając obrażenia zmniejszone o 50%.
Spirit Journey
- Dziki Duch dociera o 50% dalej.
Mana Tide
- Wytrzymałość Mroźnych Wilków przywraca również 15 pkt. many.
- Envenom
- Zatruwa wroga, a obrażenia są rozłożone na okres 5 sekund
Poziom 7
Wind Shear
- Skraca czas odnowienia Furii Wichru o 4 sek.
Stone Wolves
- Wydłuża czas trwania unieruchomienia za Dzikiego Ducha z 1 sek. do 1,5 sek.
- Follow Through
- Po użyciu umiejętności, następny atak podstawowy w ciągu 6 sekund zada 40%dodatkowych obrażeń.
Frostwolf’s Grace
- Umożliwia aktywowanie Wytrzymałości Mroźnych Wilków, aby natychmiast uleczyć Thralla.
Poziom 10
Sundering [R]
- Thrall uczy się umiejętności Sundering [R]
Earthquake
- Thrall uczy się umiejętności Earthquake [R]
Poziom 13
Restless Wolves
- Po trafieniu wrogiego bohatera przez Dzikiego Ducha, jego czas odnowienia ulega skróceniu o 50%.
Grace Of Air
- Każdy atak Furii Wichru zapewnia dwa razy więcej ładunków Wytrzymałości Mroźnych Wilków.
- Giant Killer
- Auto-ataki zadają dodatkowe obrażenia o wartości 1.5 % maksymalnego HP
Poziom 16
Forked Lightning
- Zapewnia 2 ładunki Łańcucha Błyskawic, umożliwiając dwukrotne jego użycie w krótkim odstępie czasu.
Tempest Fury
- Ostatni cios Furii Wichru trafia 3 razy, zadając 75% obrażeń.
Ride The Wind
- Zwiększa premię do szybkości ruchu zapewnianą przez Furię Wichru z 10% do 10%. Każdy atak Furii Wichru wydłuża czas działania premii do szybkości ruchu o 1 sek.
- Blood for Blood
- Aktywacja ukradnie celowi 15 % jego maksymalnego HP oraz spowolni go o 30 % na okres 3 sekund
Poziom 20
Worldbreaker Sundering
- Rozdarcie rozprzestrzenia się bez końca.
Earthen Shields
- Ty i twoi sojusznicy znajdujący się na obszarze działania Trzęsienia Ziemi zyskujecie podczas każdego ze wstrząsów osłony o mocy stanowiącej równowartość 15% waszych maksymalnych punktów zdrowia. Osłony te działają przez 4 sek.
- Nexus Blades
- Podstawowe ataki zadają 20% więcej obrażeń i spowalniają cel na 1 sekunde.
- Bolt of the Storm
- Teleportuje herosa do pobliskiej lokacji