Co zmieni się w patchu 9.21 w Teamfight Tactics?
Zobacz też:
Koniec pierwszego sezonu
To ostatni patch na wspinanie się w drabince rankingowej w pierwszym sezonie Teamfight Tactics. Gry rankingowe zostaną wyłączone w patchu 9.22. Powrócą w patchu 9.23.
Obrażenia zadawane graczom
- lość obrażeń zadawanych przez jednogwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 1/1/2/2/3 pkt. ⇒ 1/1/1/2/3 pkt.
- Ilość obrażeń zadawanych przez dwugwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 2/2/2/3/4 pkt.
- Ilość obrażeń zadawanych przez trzygwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 3/4/5/6/8 pkt. ⇒ 3/3/3/5/8 pkt.
- Obrażenia podstawowe zadawane przez pozostałe przy życiu jednostki: 1/2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 3/3/3/4/5/6 pkt.
Zmiany balansu
Klasy i pochodzenia
Guardian
- Pancerz zmniejszony z 45 do 40.
Hextech
- Czas wyłączenia przedmiotów zmniejszony z 7 sekund do 5 sekund.
Knight
- 4 knightów: blokowane obrażenia zmniejszone z 35 do 30.
Ranger
- 2 rangerów: szansa na podwojenie prędkości ataku zwiększona z 25% do 40%.
Sorcerer
- 6 sorcererów: AP zwiększone z 100 do 120.
- 9 sorcererów: AP zwiększone z 175 do 200.
Postacie
Brand
- Zasięg odbicia Piroklazmu: 2 pola ⇒ 3 pola.
- Prędkość pocisku Piroklazmu Branda: mała ⇒ większa.
Cho’Gath
- Obrażenia umiejętności: 175/350/525 ⇒ 200/400/600.
Draven
- Obrażenia od ataku: 70 ⇒ 65.
Lissandra
- Początkowa/całkowita mana: 0/85 ⇒ 0/95.
Pantheon
- Pancerz: 80 ⇒ 70.
Varus
- Obrażenia od ataku: 50 ⇒ 60.
Przedmioty
Iron of the Locket Solari
- Czas działania tarczy: 7 sek. ⇒ 8 sek.
Repeating Crossbow
- Prędkość ataku i szansa na trafienie krytyczne za każdy ładunek: 20% ⇒ 30%.
Redemption
- Próg aktywacji: 25% zdrowia ⇒ 30% zdrowia.
Spear of Shojin
- Ilość many przywracanej atakami podstawowymi: 15% ⇒ 18%.
Trap Claw
- Czas działania ogłuszenia: 5 sek. ⇒ 4 sek.
Naprawione błędy
- Opis umiejętności Kai’Sy teraz poprawnie skaluje się z mocą umiejętności.
- Monety nie odlatują już zbyt daleko.
- Zmodyfikowano częstotliwość wypadania niektórych przedmiotów, które można otrzymać dzięki Rękawicom Złodzieja.
- Draven nie posiada już większego skalowania z prędkością ataku, niż powinien.