Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: opis patcha 9.21

Co zmieni się w patchu 9.21 w Teamfight Tactics?

Zobacz też:

Koniec pierwszego sezonu

To ostatni patch na wspinanie się w drabince rankingowej w pierwszym sezonie Teamfight Tactics. Gry rankingowe zostaną wyłączone w patchu 9.22. Powrócą w patchu 9.23.

Obrażenia zadawane graczom

  • lość obrażeń zadawanych przez jednogwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 1/1/2/2/3 pkt. ⇒ 1/1/1/2/3 pkt.
  • Ilość obrażeń zadawanych przez dwugwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 2/2/2/3/4 pkt.
  • Ilość obrażeń zadawanych przez trzygwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 3/4/5/6/8 pkt. ⇒ 3/3/3/5/8 pkt.
  • Obrażenia podstawowe zadawane przez pozostałe przy życiu jednostki: 1/2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 3/3/3/4/5/6 pkt.

Zmiany balansu

Klasy i pochodzenia

Guardian

  • Pancerz zmniejszony z 45 do 40.

Hextech

  • Czas wyłączenia przedmiotów zmniejszony z 7 sekund do 5 sekund.

Knight

  • 4 knightów: blokowane obrażenia zmniejszone z 35 do 30.

Ranger

  • 2 rangerów: szansa na podwojenie prędkości ataku zwiększona z 25% do 40%.

Sorcerer

  • 6 sorcererów: AP zwiększone z 100 do 120.
  • 9 sorcererów: AP zwiększone z 175 do 200.

Postacie

Brand

  • Zasięg odbicia Piroklazmu: 2 pola ⇒ 3 pola.
  • Prędkość pocisku Piroklazmu Branda: mała ⇒ większa.

Cho’Gath

  • Obrażenia umiejętności: 175/350/525 ⇒ 200/400/600.

Draven

  • Obrażenia od ataku: 70 ⇒ 65.

Lissandra

  • Początkowa/całkowita mana: 0/85 ⇒ 0/95.

Pantheon

  • Pancerz: 80 ⇒ 70.

Varus

  • Obrażenia od ataku: 50 ⇒ 60.

Przedmioty

Iron of the Locket Solari

  • Czas działania tarczy: 7 sek. ⇒ 8 sek.

Repeating Crossbow

  • Prędkość ataku i szansa na trafienie krytyczne za każdy ładunek: 20% ⇒ 30%.

Redemption

  • Próg aktywacji: 25% zdrowia ⇒ 30% zdrowia.

Spear of Shojin

  • Ilość many przywracanej atakami podstawowymi: 15% ⇒ 18%.

Trap Claw

  • Czas działania ogłuszenia: 5 sek. ⇒ 4 sek.

Naprawione błędy

  • Opis umiejętności Kai’Sy teraz poprawnie skaluje się z mocą umiejętności.
  • Monety nie odlatują już zbyt daleko.
  • Zmodyfikowano częstotliwość wypadania niektórych przedmiotów, które można otrzymać dzięki Rękawicom Złodzieja.
  • Draven nie posiada już większego skalowania z prędkością ataku, niż powinien.