Statystyki i liczby mogą jeszcze się zmienić. Nowy zestaw ma dziś trafić na PBE.
Nowe klasy i pochodzenia
Warden
- Zapewnia bonusowy pancerz iednostkom klasy Warden.
- 2/4/6 wardenów: +100%/+250%/+400% pancerza.
Light
- Kiedy jednostka Light umrze, pozostałe jednostki Light otrzymują dodatkową prędkość ataku i zwrot 25% maksymalnej many
- 3/6/9: 10%/25%/50% prędkości ataku.
Shadow
Inferno
- Podpala pola na 5 sekund i zadaje procentowe obrażenia od umiejętności.
- 3/6/9: 80%/150%/250% obrażeń.
Alchemist
- Ignoruje kolizje jednostek i nigdy nie przestaje się poruszać.
- 1 postać?
Mage
- Daje szansę na rzucenie umiejętności dwukrotnie.
- 3/6: 50%/100% szans.
Ocean
- Wszyscy sojusznicy otrzymują dodatkową manę co 3 sekundy.
- 2/4/6: 10/25/40 many.
Desert
- Daje szansę na przebicie pancerza.
- 2/4: 50%/90% szans.
Predator
- Jakiekolwiek obrażenia zadane przez predatora wrogowi poniżej 25% nałożą na niego efekt egzekucji i natychmiastowo zabiją.
- Wymagane 3 jednostki.
Poison
- Bohaterowie nakładają neurotoksynę, gdy zadają obrażenia. Zwiększa to koszt many umiejętności celu o 50%.
- Wymagane 3 jednostki.
Summoner
- Zwiększa ilość HP i przeżywalność jednostek.
- 3/6 postaci.
Electric
- Elektryczni bohaterowie rażą prądem pobliskie jednostki, gdy zadają lub otrzymują trafienia krytyczne.
- 2/3/4: 60/200/500 obrażeń.
Crystal
Forest
- Na początku rundy losowy bohater Forest klonuje się.
- Wymagane 3 jednostki.
Druid
Steel
- Jeśli HP spadnie poniżej 50%, otrzymuje efekt invincibility.
- 2/3/4: 2/3/4 sekundy.
Berserker:
- Berserkerzy doskakują do najbliższego wroga. Mają procentową szansę na przyczepienie się do niego i zadanie 100% czołowych obrażeń obszarowych.
- 3/6: 40%/80% szans.
Mystic
Wind
Mountain
- Na początku walki losowy sojusznik otrzymuje tarczę Stone Shield z 1500 HP.
- Wymagane dwie jednostki.
Klasy i pochodzenia, które zostały zachowane
Ranger
- Ma szansę na zdublowanie prędkości ataku rangerów na kolejne 3 sekundy.
- 2/4/6: 30%/65%/100%.
Glacial
Assassin
Blademaster
- 40% szans na dodatkowe ataki.
- 2/4/6: 1/2/3 dodatkowe ataki.
Nowi/powracający bohaterowie
Koszt: 1 sztuka złota
Renekton
- Klasa i pochodzenie:
- Desert,
- Berserker.
- Renekton kręci się, zadając 150/275/400 obrażeń i uzdrawiając się o 150/250/350 HP.
Zyra
- Klasa i pochodzenie:
- Inferno,
- Summoner.
- Przywołuje dwóch nienamierzalnych Flame Splitters w rogach areny. Atakują najbliższego wroga.
Vladimir
- Klasa i pochodzenie:
- Ocean,
- Mage.
- Gdy Vladimir zadaje obrażenia wrogom, uzdrawia się o ilość zadanych obrażeń.
Ivern
- Klasa i pochodzenie:
- Forest,
- Druid.
- Postać z najmniejszą ilością zdrowia otrzymuje od Iverna tarczę o wartości 200/400/600 na 5 sekund.
Warwick
- Klasa i pochodzenie:
- Glacial,
- Predator.
- Umiejętność bez zmian.
Kog’Maw
- Klasa i pochodzenie:
- Poison,
- Predator.
- Po niewielkim opóźnieniu pocisk trafia losowego wroga, zadając 125/275/425 obrażeń.
Nasus
- Klasa i pochodzenie:
- Light,
- Warden.
- Nasus tymczasowo otrzymuje efekt enrage, który zapewnia bonusowe zdrowie i zadaje obrażenia wrogom na sąsiednich polach za każdą sekundę trwania efektu.
Maokai
- Klasa i pochodzenie:
- Forest,
- Druid.
- Pasyw: gdy Maokai zostanie trafiony przez umiejętność wroga, jego kolejny atak uzdrowi go o 100/200/300.
Taliyah
- Klasa i pochodzenie:
- Mountain,
- Mage.
- Taliyah sprawia, że ziemia rośnie pod wrogiem z największą ilością many, a następnie jest wyrzucana w kierunku Taliyah (jeśli jest postacią zasięgową) lub od Taliyah (jeśli jest postacią melee). Wróg otrzymuje 150/325/500 obrażeń magicznych.
Vayne
- Klasa i pochodzenie:
- Light,
- Ranger.
- Umiejętność bez zmian.
Ornn
- Klasa i pochodzenie:
- Electric,
- Warden.
- Ornn uwalnia pioruny w stożku przed sobą, zadając 100/200/300 obrażeń magicznych wszystkim trafionym wrogom i zwiększając szansę na trafienie krytyczne do 20% na 4 sekundy.
Koszt: 2 sztuki złota
LeBlanc
- Klasa i pochodzenie:
- Forest,
- Mage,
- Assassin.
- LeBlanc wystrzeliwuje eteryczny prąd w kierunku losowego wroga, nakładając na niego 200/450/700 obrażeń i ogłuszając go na 1,5 sekundy po niewielkim opóźnieniu.
Braum
- Klasa i pochodzenie:
- Glacial,
- Warden.
- Umiejętność bez zmian.
Diana
- Klasa i pochodzenie:
- Inferno,
- Assassin.
- Tworzy trzy kule kręcące się wokół Diany, z których każda zadaje 60/100/140 obrażeń magicznych. Kule znikają po trafieniu bohatera. Diana otrzymuje też tarczę absorbującą obrażenia o wartości 150/250/350 HP.
Syndra
- Klasa i pochodzenie:
- Ocean,
- Mage.
- Syndra wyrzuca Hydro Sphere w kierunku lokalizacji celu i zadaje obrażenia wrogom.
Rek’Sai
- Klasa i pochodzenie:
- Steel,
- Predator.
- Zadaje 200/550/900 obrażeń wrogowi.
Thresh
- Klasa i pochodzenie:
- Ocean,
- Warden.
- Thresh wyrzuca latarnię w kierunku sojusznika o najniższym poziomie zdrowia, dając mu na kilka sekund tarczę temu bohaterowi i pobliskim sojusznikom.
Jax
- Klasa i pochodzenie:
- Light,
- Berserker.
- Unika trafień przez 2 sekundy, a następnie trafia krytycznie pobliskich wrogów o 150/250/350 obrażeń i ogłusza ich na 1,5 sekundy.
Varus
- Klasa i pochodzenie:
- Inferno,
- Ranger.
- Umiejętność bez zmian, dostosowano obrażenia: 225/450/675 obrażeń magicznych.
Yasuo
- Klasa i pochodzenie:
- Wind,
- Blademaster.
Malzahar
- Klasa i pochodzenie:
- Shadow,
- Summoner.
Neeko
- Klasa i pochodzenie:
- Forest,
- Druid.
Volibear
- Klasa i pochodzenie:
- Electric,
- Glacial,
- Berserker.
Koszt: 3 sztuki złota
Dr Mundo
- Klasa i pochodzenie:
- Poison,
- Berserker.
- Dr Mundo tworzy wokół siebie toksyczną chmurę na 8 sekund, która co sekundę zadaje obrażenia magiczne w wysokości 40/110/160 +1,25% swojego maksymalnego zdrowia wszystkim bohaterom w pobliżu oraz uzdrawia go o 100%/150%/200% tej wartości.
Nocturne
- Klasa i pochodzenie:
- Steel,
- Assassin.
- Trzeci atak to atak obszarowy i uzdrawia o 75%/100%/125% zadanych obrażeń.
Kindred
- Klasa i pochodzenie:
- Shadow,
- Inferno,
- Ranger.
- Kindred wysyłają Wilka, by rzucił się na cel i zadał 150/325/500 obrażeń, podczas gdy Owca odskakuje.
Veigar
- Klasa i pochodzenie:
- Shadow,
- Mage.
- Umiejętność bez zmian.
Aatrox
- Klasa i pochodzenie:
- Light,
- Blademaster.
- Umiejętność bez zmian.
Azir
- Klasa i pochodzenie:
- Desert,
- Summoner.
- Azir przywołuje Sand Soldier na 6 sekund. Za każdym razem, gdy Azir atakuje, Sand Soldiers robi to samo. Zadaje obrażenia w linii.
Nautilus
- Klasa i pochodzenie:
- Ocean,
- Warden.
- Nautilus wysyła ładunek z głębin do najbardziej oddalonego wroga, podrzucając go i ogłuszając na długi czas.
Ezreal
- Klasa i pochodzenie:
- Glacial,
- Ranger.
- Umiejętność zmniejsza poziom zdrowia jednostki i nakłada efekt on-hit.
Sivir
- Klasa i pochodzenie:
- Desert,
- Blademaster.
Qiyana
- Klasa i pochodzenie:
- klasa zmienia się w każdej grze,
- Assassin.
- Qiyana doskakuje do celu i rzuca przed nim podmuch wiatru, który zadaje obrażenia i ogłusza wrogów, przez których przejdzie.
Soraka
- Klasa i pochodzenie:
- Light,
- Mystic.
Koszt: 4 sztuki złota
Kha’Zix
- Klasa i pochodzenie:
- Desert,
- Assassin.
- Kha’Zix zyskuje niewidzialność. Po 2/1,25/0,5 sekundy atakuje cel z najmniejszą ilością zdrowia, automatycznie nakładając trafienia krytyczne i odzyskując 5/10/15 punktow many.
Twitch
- Klasa i pochodzenie:
- Poison,
- Ranger.
- Na 8 sekund zyskuje nieograniczony zasięg ataku oraz 100/125/150% AD. Wszystkie ataki Twitcha przebijają cel oraz nakładają efekty przy trafieniu na każdy trafiony cel.
Annie
- Klasa i pochodzenie:
- Inferno,
- Summoner.
- Przywołuje Tibbersa, który zadaje obrażenia obszarowe. Jego ataki podstawowe zadają dużo obrażeń magicznych.
Janna
- Klasa i pochodzenie:
- Wind,
- Mystic.
- Wind/Mystic Cast leczy sojuszników za 30%/40%/80% ich maksymalnego zdrowia oraz ogłusza wrogów na 1 sekundę. Umiejętność trwa 3 sekundy.
Malphite
- Klasa i pochodzenie:
- Mountain,
- Warden.
- Malphite szarżuje w kierunku losowego celu, zadając 125/200/275 obrażeń, podrzucając wszystkich okolicznych przeciwników w powietrze i ogłuszając ich na 2/2,5/3 sekundy.
Ashe
- Klasa i pochodzenie:
- Crystal,
- Ranger.
- Ashe zdobywa na 5 sekund dodatkową prędkość ataku (+50% / 75% / 100%), a jej podstawowe ataki wystrzeliwują w kierunku celu grad 5 strzał, które zadają 50/80/120% obrażeń fizycznych (łącznie: 250/420/600).
Yorick
- Klasa i pochodzenie:
- Light,
- Summoner.
Koszt: 5 sztuk złota
Zed
- Klasa i pochodzenie:
- Electric,
- Assassin,
- Summoner.
- Zed tworzy swojego klona za swoim celem. Jego klon dziedziczy poziom zdrowia, statystyki i przedmioty Zeda.
Singed
- Klasa i pochodzenie:
- Poison,
- Alchemist.
- Wraz z poruszaniem się Signed zostawia za sobą ślad trucizny, który zadaje 400/800/1200 obrażeń przez 4 sekundy.
Taric
- Klasa i pochodzenie:
- Crystal,
- Warden.
- Po pewnym opóźnieniu Taric i wszyscy pobliscy sojusznicy stają się niewrażliwi na kilka sekund.
Nami
- Klasa i pochodzenie:
- Ocean,
- Mystic.
- Nami posyła olbrzymią falę w kierunku losowego przeciwnika, podrzucając przeciwników i zapewniając sojusznikom dodatkowe obrażenia magiczne na atakach podstawowych.
Master Yi
- Klasa i pochodzenie:
- Shadow,
- Mystic,
- Blademaster.
Olaf
- Klasa i pochodzenie:
- Glacial,
- Berserker [niepotwierdzone].
Skarner
Sion
- Klasa i pochodzenie:
- Shadow,
- Beserker [niepotwierdzone].
Koszt: 7 sztuk złota
Elementalist Lux
- Klasa i pochodzenie:
- jeden z żywiołów,
- Avatar.
- Wystrzeliwuje oślepiającą wiązkę, która zadaje 600/900/1200 obrażeń magicznych wszystkim wrogom w linii. Zabicie celu za pomocą Final Spark daje 50 many.
Nowe przedmioty
Warden’s Mail
- Armor + Spatula
- Postać wyposażona w ten przedmiot posiada klasę Warden.
Nowe mechaniki
Pola Żywiołów
Poszczególne pola na arenie będą miały eksperymentalne buffy. Jeśli na polu zostanie postawiona jednostka, (cała drużyna?) otrzyma buff zależny od żywiołu. Pola pozostaną te same przez całą grę i będą takie same dla wszystkich. Więcej pól pojawia się wraz z rozwojem gry. Pole zajmuje jedno miejsce na przedmiot na bohaterze.
First Hex
- Pojawia się po pierwszej karuzeli.
Second Hex
- Pojawia się po poziomie 3-1.
Ocean Hex
- +30 many startowej.
Inferno Hex
- +30% prędkości ataku.
Wind Hex
- +30% szans na unik.
Mountain Hex
- +30 permanentnego HP w rundzie na resztę gry.