League of Legends r.

Jaka powinna być następna postać? Wyniki ankiety społeczności

Zdaniem większości ankietowanych powinna być strzelcem-bruiserem z Pustki, podobną z charakteru do Jhina. Ale biorąc pod uwagę preferencje ankietowanych, to Yorick powinien być najpopularniejszą postacią w grze...

O ankiecie

  • Wzięło w niej udział 564 członków społeczności Ligi.
  • Dane zostały zebrane pomiędzy 19 a 22 maja (patch 9.8) z uwagi na dynamiczne zmiany mety w Lidze.
  • Najwięcej, bo 50,2% ankietowanych, gra na serwerze NA. 30,1% na EUW. W ankiecie wzięłoudział 6,7% graczy z EUNE.
  • Zdecydowana większość badanych była w wieku 18-24 lata (65,6%).
  • W ankiecie wzięło udział 7,6% kobiet.

Pytania i odpowiedzi

Z jakiego regionu Runeterry chcesz zobaczyć więcej postaci?

  • Pustka (40,8%)
  • Shadow Isles (39,9%)
  • Shurima (32,1%)

Która postać jest Twoją ulubioną z charakteru?

  • Jhin (12,1%)
  • Kindred (4,4%)
  • Aurelion Sol (3,7%)

Jakiej klasy postacie chcesz częściej widzieć?

  • Strzelec (23,8%)
  • Bruiser (18,4%)
  • Support (17,7%)

Która postać jest Twoją ulubioną z mechaniki gry?

Z powodu zbyt dużego zróżnicowania autor postanowił podzielić postacie na różne klasy, jak mag, zabójca czy bruiser, a następnie porównać to z innymi.

  • Bruiser (23%)
  • Mag (19,7%)
  • Strzelec (18,6%)

Wyniki

  • Odnosząc odpowiedzi do obecnej mety, Yorick powinien być jedną z najpopularniejszych postaci w Lidze.
  • Na podstawie odpowiedzi oraz tego, na co narzekali gracze przy okazji ostatnich postaci (zbyt mobilne, przeładowane zestawy umiejętności, brak jasnego counterplayu, zbyt dużo CC), autor ankiety postanowił zaprojektować postać, która odpowiadałaby ich preferencjom.

Talos: Golem  Dezerter

Stworzona pod kątem odpowiedzi w ankiecie postać pochodziłaby z Shadow Isles lub z Pustki. Byłaby bruiserem-juggernautą przeznaczonym na górną aleję i dżunglę (być może z potencjałem supportującym?). Jej silne i słabe strony byłyby jasno określone, a wygląd i historia odpowiadałby graczom.

Umiejętności

Pasyw: Trafieni mgłą wrogowie zostają oznaczeni. Talos otrzymuje zwiększającą się prędkość ruchu w kierunku wroga, zadając dodatkowe obrażenia i lekko odrzucając go po uderzeniu (cd: 5 sekund na cel).

Q: Talos uderza przeciwników, odrzucając ich i wypuszczając mgłę w kierunku uderzenia.

W: Talos otrzymuje tarczę zwykłą i magiczną.

E: Talos emituje linię mgły, która spowalnia i zadaje obrażenia przeciwnikom.

R: Talos okrywa teren dookoła siebie mgłą, na chwilę przeklinając to miejsce. Wszyscy wrogowie w zasięgu umiejętności zostają oznaczeni. Postacie, które użyją przemieszczenia (jak dash, blink, leap), są zestunowane zależnie od dystansu, który przebyły.