Jeden z rioterów przyznał, że Tahm Kench to postać, której przydałby się rework.
Jeden z graczy zarzucił, że po zmianach z zeszłego roku (przywołanych na końcu wpisu) Tahm Kench wydaje się wyjątkowo nieinteresujący do grania.
Riot Scruffy przyznał mu rację i skrytykował obecny stan bohatera:
Tahm Kench na pewno potrzebuje reworka, by naprawić jego kit zniekształcony przez rozgrywki profesjonalne.
Niestety obecnie twórcy nie mają w planach żadnych zmian postaci, jednak rioter przyznał, że postać jest rozpatrywana jako kandydat do poprawek w przyszłości. Nie wiemy, jak duża miałaby być skala zmian.
Zmiany Tahma z 2019 roku
Jeśli nie wskazano inaczej, zmiany zostały wprowadzone w patchu 9.14.
Statystyki podstawowe
- Patch 9.16: Bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 345 do 335.
An Acqiuired Taste (pasyw)
- Umiejętności nie zadają już dodatkowych obrażeń magicznych zależnych od liczby ładunków umiejętności biernej.
- Umiejętności nie nakładają już ładunków Smakosza.
- Obrażenia zwiększone z 1,5% maksymalnego zdrowia Tahma Kencha za każdy ładunek do 2,5% maksymalnego zdrowia Tahma Kencha niezależnie od liczby ładunków.
Tongue Lash (Q)
- Cooldown zmniejszony z 8/7/6/5/4 sekund do 8/7,5/7/6,5/6 sekund.
- Przy rzuceniu już nie trafia wrogów na obszarze szerokiego łuku przed Tahmem Kenchem.
- Ogłuszenie wroga Tongue Lash zużywa wszystkie ładunki An Acqiuired Taste.
- Wartość spowolnienia zmniejszona z 50/55/60/65/70% do 30/35/40/45/50%.
- Czas trwania spowolnienia zwiększony z 2 do 3 sekund.
- Czas trwania stuna zwiększony z 1,5 do 2 sekund.
Devour (W)
- Efekt krótkowzroczności nie jest już nakładany na pożartych wrogów.
- Wrogowie nie są już ogłuszeni przez 0,25 sekundy po tym, jak zostaną wypluci.
- Skalowanie obrażeń zmienione z 9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia celu na 11% maksymalnego zdrowia celu.
- Maksymalne obrażenia przeciwko potworom zmienione z 400/450/500/550/600 na 500.
- Tahm Kench może teraz użyć Pożarcia i Wyplucia na Niebieskim Strażniku oraz Czerwonym Krzewogrzbiecie.
Thick Skin (E)
- Obrażenia przetrzymywane jako szare zdrowie zmniejszone z 80/85/90/95/100% do 45/50/55/60/65%.
- Leczenie zapewniane przez szare zdrowie zwiększone z 20/25/30/35/40% szarego zdrowia do 75% szarego zdrowia na wszystkich poziomach.
- Cooldown zmniejszony z 6 sekund (liczone od rzucenia) do 3 sekund (liczone od skończenia się lub zniszczenia tarczy Thick Skin).
- Patch 9.16: Czas trwania tarczy zmniejszony z 3 sekund do 2 sekund.
- Patch 9.19: Regeneracja HP: 75% ⇒ 30-100% zależnie od poziomu.
- Pełne wartości: 30/34/38/42/46/51/ 55/59/63/67/71/75/ 79/84/88/92/96/100%.