Sześciu strzelców dostaje rework (Quinn, Kog'Maw, Miss Fortune, Corki, Graves i Caitlyn), jednak Riot nie zapomniał o innych! Czego możemy oczekiwać?
Ashe
- Frost Shot [Bierna]
- Zmniejszono spowolnienie z 5/11/17/23/29/35 do 5/9/13/17/21/25 %
- Zadawanie obrażeń z umiejętności biernej nie liczy się jako uderzenie krytyczne (jednak obrażenia pozostają bez zmian)
- Uderzenia krytyczne Ashe posiadają jedynie premię 1.0 całkowitego AD (standardowo 2.0), jednak aplikują podwójną wartość spowolnienia (10/18/26/34/42/50 %)
- Ranger’s Focus [Q]
- Usunięto zwiększenie spowolnienia
- Nie może być użyty bez osiągnięcia 5 ładunków
- Usunięto cooldown
Draven
- Bazowe statystyki
- Przyspieszono animację ataku o 30 %
- Zmniejszono przyrost AD na poziom do 1.5 z 2.7
- Czas lotu bazowego ataku zmniejszono do 1600 z 1700
Ezreal
- Mystic Shot [Q]
- Redukcja cooldownów, gdy trafimy z [Q], jest zwiększona z 1.0 do 1.5 sekundy
- Zwiększono cooldown z 6/5.5/5/4.5/4 do 6.5/6.0/5.5/5/4.5 skundy
- Arcane Shift [E]
- Zwiększono cooldown na późniejszych poziomach z 19/17/15/13/11 do 19/17.5/16/14.5/13.0
Jinx
- Get Excited [Bierna]
- Efekt się obecnie kumuluje, zamiast jedynie odświeżać, jeśli chodzi o prędkość ataku (prędkość ruchu nadal będzie się odświeżać zamiast kumulować)
- Zwiększono czas trwania z 4 do 6 ssekund
- Switcheroo! [Q]
- Jinx bedzie posiadać obniżone o -15 % AS, używając wyrzutni rakiet
Kalista
- Bazowe statystyki
- Zwiększono bazową prędkość ataku z 0.658 do 0.694
- Zmniejszono przyrost prędkości ataku na poziom z 3.3 do 2.8 %
- Martial Poise [Bierna]
- Zasięg skoku skaluje się wraz z prędkością ataku
Lucian
- The Cullling [R]
- Umiejętność nie skaluje się z prędkością ataku
- Lucian wystrzeliwuje 20/25/30 pocisków w zależności od poziomu umiejętności
Sivir
- Bazowe statystyki
- Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0.66 do 0.625
- Ricochet [W]
- Cooldown rozpoczyna się w momencie rozpoczęcia umiejętności zamiast jej zakończenia
- Zwiększono cooldown z 9/8/7/6/5 do 12/10.5/9/7.5/6 sekund
- Wzmocnienie ataku będzie trwało 4 zamiast 6 sekund
Tristana
- Rapid Fire [Q]
- [E] nie skraca cooldownu umiejętności
- Cooldown zmieniony z 20 na 20/19/18/17/16 sekund
- Rocket Jump [W]
- Obrażenia zmienione z 80/105/130/155/180 na 60/110/160/210/260
- Obrażenia nie zwiększają się za ładunki [E]
- Umiejętność resetuje się, jeśli na jakimś celu zostanie zdetonowane [R]
- Explosive Charge [E]
- Natychmiastowo detonuje się przy 4 ładunku
- Umiejętności Tristany dodają dodatkowy ładunek
- Zwiększono prędkość lotu pocisku z 1800 do 2400
Twitch
- Ambush [Q]
- Cooldown umiejętności resetuje się, gdy jakiś z wrogich bohaterów umrze, będąc oznaczonym trucizną
- Przejście w stan niewidzialności resetuje AA
- Rat-Ta-Tat-Tat [R]
- Czas trwania zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Użycie umiejętności podczas niewidzialności nie łamie jej (jednak nadal robi to nasz AA!)
- Zmniejszono koszt umiejętności z 100/125/150 do 100
Urgot
- Hyper-Kinetic Position Reverser
- Nie zapewnia 60/90/120 Pancerza/Odporności na magię
- Zapewnia 30/40/50 % redukcji obrażeń
Varus
- Chain on Corruption [R]
- Pokazuje cele, które zostaną połączone łańcuchem podczas trafiania
- Unieruchomione cele otrzymują automatycznie 3 ładunki [W]
- Zmniejszono obrażenia z 150/250/350 do 100/175/250
Vayne
- Bazowe statystyki
- Zmniejszono przyrost AD na poziom z 2.66 do 1.66
- Silver Bolts [W]
- Usunięto bazowe obrażenia
- Zwiększono procentowe zadawanie obrażeń na podstawie HP z 4/5/6/7/8 do 6/7.5/9/10.5/12 %
- Minimalne obrażenia zostały określone jako 40/60/80/100/120