Oto szczegóły zmiany w patchu 10.16.
Patch 10.16 – kiedy?
Patch 10.16 jest planowany na środę, 5 sierpnia 2020 r.
Nerfy
Zmiany są wycelowane w rozgrywki profesjonalne (w związku z playoffami). Będzie ich dużo, ale powinny być niewielkie.
Ashe
- Ranger’s Focus (Q)
- Prędkość ataku: 20-60% ⇒ 20-40%.
Bard
- Bazowe HP: 575 ⇒ 560.
- Caretaker’s Shrine (W)
- Pełna moc uzdrowienia: 70-230 ⇒ 55-215.
Karma
- Inner Flame (Q)
- Koszt many: 50-70 ⇒ 65.
- Cooldown: 7-5 sekund ⇒ 9-7 sekund.
Karthus
- Lay Waste (Q)
- Przelicznik AP: 35% ⇒ 30%.
Kha’Zix
- Taste Their Fear (Q)
- Obrażenia bonusu izolacji: 120% ⇒ 110% całkowitego AD.
Nautilus
- Titan’s Wrath (W)
- Bazowa wartość tarczy: 60-100 ⇒ 45-85.
Nocturne (mid)
- Umbra Blades (pasyw)
- Cooldown: 10 sekund ⇒ 14 sekund.
- Zwrot z ataków podstawowych przeciwko potworom i bohaterom: 2 sekundy ⇒ 3 sekundy.
Sett
- Haymaker (W)
- Obrażenia: 80-180 ⇒ 80-160.
- Facebreaker (E)
- Obrażenia: 50-170 ⇒ 50-130.
Syndra
- Dark Sphere (Q)
- Obrażenia: 70-230 ⇒ 70-210.
Volibear
- Thundering Smash (Q)
- Prędkość ruchu: 15-35% ⇒ 10-26%.
Buffy
Akali
- Shuriken Flip (E)
- Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
Evelynn
- Hate Spike (Q)
- Cooldown: 8 sekund ⇒ 4 sekundy.
- Q nie zwraca już 50% cooldownu przy trafieniu potwora.
Fiora
- Lunge (Q)
- Cooldown: 16-8 sekund ⇒ 13-6 sekund.
- Zwrot cooldownu przy trafieniu wroga: 60% ⇒ 50%.
Hecarim
- Devastating Charge (E)
- Prędkość ruchu: 25-75% ⇒ 25-100% w ciągu 3 sekund.
Jax
- Counter Strike (E)
- Cooldown: 16-8 sekund ⇒ 14-8 sekund.
Lucian
- Piercing Light (Q)
- Obrażenia: 85-225 ⇒ 95-235.
- The Culling (R)
- Liczba strzałów: 20-30 ⇒ 24-36.
Miss Fortune
- Bazowe AD: 50 ⇒ 52.
Morgana
- Dark Binding (Q)
- Cooldown: 11 sekund ⇒ 10 sekund.
Neeko
- Blooming Burst (Q)
- Obrażenia początkowe: 70-250 ⇒ 80-260.
- Obrażenia po rozprysku: 35-115 ⇒ 45-125.
Rakan
- The Quickness (R)
- Prędkość ruchu: 50% ⇒ 75%.
Skarner
- Crystal Slash (Q)
- Koszt many: 15 ⇒ 10.
- Przelicznik całkowitego AD: 0,15 ⇒ 0,2.
Tristana
- Explosive Charge (E)
- [Nowość] Obrażenia są zwiększone o 1% za każde 2% szans na trafienie krytyczne.
Veigar
- Bazowa odporność na magię: 30 ⇒ 32.
Yasuo
- Bazowa odporność na magię: 30 ⇒ 32.
- Last Breath (R)
- Bonusowy przelicznik AD: 150% ⇒ 175%.
Ziggs
- Short Fuse (pasyw)
- Przelicznik AP: 30-50% ⇒ 50%.
- Obrażenia dla wież: 200% ⇒ 250%.
Systemy
Nimbus Cloak – nerf
- Prędkość ruchu: 15-35% ⇒ 10-30%.