League of Legends r.

Sylas: umiejętności (kradzież ultów!)

Oto oficjalne umiejętności nowej postaci, Sylasa!

WIP

SYLAS

WYZWOLONY Z KAJDAN

Kiedyś byłem więźniem. Takim jak wy.
Wtrąconym do celi przez tchórzy i hipokrytów. Pozostawionym na śmierć za to, jakim się urodziłem.
Nie miałem po co żyć, nie licząc zemsty. Nie miałem do stracenia nic poza swoimi łańcuchami.
Jednakże w rewolucji, która nadejdzie — naszej rewolucji — te łańcuchy wyzwolą nas wszystkich.
I dopilnuję, żebyśmy już nigdy nie byli skuci kajdanami.

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: PETRUCYTOWA EKSPLOZJA

Po rzuceniu zaklęcia następny atak podstawowy Sylasa zakręci łańcuchami wokół niego, zadając obrażenia pobliskim wrogom.

Q: SMAGNIĘCIE ŁAŃCUCHEM

Sylas smaga swoimi łańcuchami, zadając obrażenia wrogom i nieznacznie ich spowalniając. Po krótkiej chwili miejsce, w którym łańcuchy się zbiegają, wybucha, nakładając większe spowolnienie i ponownie zadając obrażenia wrogom.

 

W: KRÓLOBÓJCA

Sylas rzuca się na cel i wymierza mu potężny cios, zadając obrażenia i lecząc się. Jeżeli wróg ma mało zdrowia, obrażenia są zwiększone, a jeżeli to Sylas ma mało zdrowia, zwiększone będzie leczenie.

 

E: UCIECZKA / UPROWADZENIE

Sylas doskakuje i osłania się tarczą.

Przez chwilę może użyć tej umiejętności ponownie i uderzyć swoimi łańcuchami, ogłuszając, zadając obrażenia i przyciągając się do pierwszego trafionego wroga.

R: PRZEJĘCIE

Sylas przejmuje wrogą superumiejętność na własny użytek.

Wrogowie wciąż mogą używać swoich superumiejętności, gdy Sylas je zabierze. Sylas może zabrać superumiejętność wrogowi, kiedy tylko Przejęcie jest gotowe, ale po tym przez chwilę nie może przejąć superumiejętności tego samego wroga.

 

GRA JAKO SYLAS

Jako Sylas siekacie bezlitosnymi atakami magicznymi na lewo i prawo, stalą i kamieniem masakrując tych, którzy by się wam sprzeciwili. Maltretujcie wrogów kolejnymi Smagnięciami Łańcuchem, każde z nich doprawiając atakiem podstawowym, by wykorzystać Petrucytową Eksplozję. Unikajcie aresztowania i ustawiajcie się w odpowiedniej pozycji za pomocą Ucieczki, a potem weźcie kogoś na zakładnika za sprawą Uprowadzenia. Gdy wasza udręka stanie się sprawą życia i śmierci, połóżcie kres opresji miażdżącym uderzeniem Królobójcy.

Kiedy osiągniecie szósty poziom, wyzwólcie cały swój potencjał i Przejmijcie moce wrogów na potrzeby wyższego celu — waszego celu. W późnej fazie gry będziecie mogli skonfiskować wiele superumiejętności jedna po drugiej, obracając siłę wrogiej drużyny przeciwko niej i doprowadzając swoją rewolucję do krwawego końca. Ostatecznie to wrogowie uklękną, nie wy.

 

PORADY

  • Miażdżcie wrogów w walce, wplatając ataki podstawowe między rzucane zaklęcia, by zadać jak najwięcej obrażeń. Idealna kombinacja powinna zawierać Petrucytową Eksplozję po każdej użytej umiejętności, pozostawiając wrogów posiniaczonymi i połamanymi — lub martwymi.
  • Rozważcie wszystkie możliwości przy okazji Przejmowania superumiejętności. Czego potrzebujecie najbardziej w danym momencie? Co będzie istotne chwilę później? Zabranie brutalnego wykończenia może przechylić szalę potyczki na waszą stronę, ale wzięcie potężnego zaklęcia z kontrolą tłumu może wygrać wam następną walkę drużynową.
  • Nie możecie użyć Przejęcia na tym samym wrogu przez chwilę po tym, jak zabierzecie mu jego superumiejętność, więc uknujcie plan całej rewolty, nim zaczniecie kraść. Nie spieszcie się z używaniem tego, co macie na podorędziu, ale jeżeli będziecie wahać się zbyt długo, przegapicie okazje na wyzwolenie jeszcze większej liczby superumiejętności. Zatriumfujcie nad wrogami poprzez wybranie odpowiedniego momentu — i mocy — żeby obrócić się przeciwko nim.

Skórka: