League of Legends r.

Summon Aery i Death’s Dance: błąd z nieskończoną pętlą obrażeń

Kolejny dzień, kolejne błędy. Tym razem coś, czego nikt się nie spodziewał: Aery może utknąć w pętli obrażeń dzięki Death's Dance.

Na czym polega błąg?

Aby go odtworzyć, potrzebujesz dwóch graczy.

Jeden z nich musi wziąć runę Summon Aery z drzewka Sorcery, drugi – zakupić Death’s Dance (pol. Taniec Śmierci).

Co należy zrobić? Postać z Aery musi zadać obrażenia championowi posiadającemu Death’s Dance tak, aby Aery zaczęło go atakować… i w sumie gotowe.

Błąd potrafi trwać od 10 sekund do śmierci postaci. Sytuację komplikuje fakt, że runa nie posiada limitu zasięgu.

Chociaż takie Aery nie jest w stanie bezpośrednio zbić komuś zdrowia do zera (zwłaszcza, gdy dana postać ma lifesteal), potrafi namieszać w grze. Przez to, że cały czas atakuje wroga, ten nie jest w stanie wrócić do bazy na [B]. W sytuacji, gdy wróg ma mało HP, jest w stanie go zabić po kilku sekundach.

Prezentacja błędu

Błąd jest na serwerach od kilku tygodni, jednak od pewnego czasu jest coraz częściej zgłaszany.