League of Legends r.

Statystyki sklepikarza – czy to jest możliwe?!

Myśleliście kiedykolwiek o tym, jakie statystyki miałby sklepikarz? Tak - sklepikarz z Ligi, który co grę sprzedaje nam itemy? Sprawdźcie sami!

Jeżeli przyjmiemy, iż Sklepikarz ma zerowe bazowe statystyki, 0 eliksirów i wszystkie możliwe stacki są zmaksowane, to teoretycznie tak mogłyby wyglądać statystyki Shopkeepera:

Statystyki sklepikarza!

  • 23928 HP
  • 845 MR
  • 1095 pancerza
  • 898 AD (przed skalowaniem Muramany; po – 1062 AD).
  • Uznajmy, że gramy według zasad i sklepikarz może mieć maks. 2,5 AS i 100% jak każdy, 75% kradzieży życia (uzdrawia się za 15% obrażeń fizycznych, które zada i 15% za jakiekolwiek obrażenia, jakie zada).
  • 2759,4 AP (przed skalowaniem many Archangela, po –  3091,5 AP).
  • 40% CDR – maksymalnie, ponieważ stosujemy się to określonych norm.
  • 8200 many

Teraz coś, o czym nie pomyśleliście – Sklepikarz musi mieć wystarczającą ilość itemów dla każdej osoby z drużyny, aby zbudował ją maksymalnie 6 razy, czyli w najlepszym przypadku – 6×6 na Hexakillu (6 osób*6 slotów), więc w takim przypadku Sklepikarz miałby:

  1. 858978 HP. Pojedynczy proc. Titanic Hydry zadałby 85937 AD.
  2. 29545 MR. Prawie wystarczająco tylko MR, aby nie przyjmować żadnych magicznych obrażeń.
  3. 38895 pancerza. Dzięki Raduinom ma 100% zredukowane obrażenia od krytyków. Dzięki 38895 pancerza Thornmail zada atakującemu 9724 magicznych obrażeń po pojedynczym zaatakowaniu Sklepikarza.
  4. 295200 many. Archangel przemieni to w 8856 AP, a Muramana w 5904 AD.
  5. 31698 AD. Dzięki  Muramanie ta liczba zwiększa się do 37602 AD.
  6. 91582,65 AP. Dzięki Archangelowi ta liczba zwiększa się do 103538,25 AP.

Bonusowo:

Przyjmijmy, że Sklepikarz może użyć wersji Q  , która ma 0 bazowych obrażeń, z 100% AD ratio i nakłada wszelakie efekty, które można, i dodatkowo jeszcze może uderzyć krytycznie. Obrażenia zadane przez pojedyncze Q mogłoby wynieść:

85897 (Titanic) + 94005 (AD ratio z krytykiem) + 17712 (passywka Muramany) lub 197654 fizycznych obrażeń i  300 (Shiv) + 125 (Revolver) + 45791,325 (Lichbane) + 27489,795 (passywka Nashora) + 13837,3975 (Luden’s Echo) = 87543,5175 magicznych obrażeń = w sumie 85197,5 mieszanych obrażeń. A, i dodatkowo 170 prawdziwych obrażeń z Duskblade, jakby to miało jakieś znaczenie.