League of Legends r.

Riot o Czarodziejkach Gwiazd i ich powiązaniu z Mroczną Gwiazdą

Jesteście ciekawi czy uniwersum Czarodziejek Gwiazd jest związane z Mroczną Gwiazdą? A - i Riot wspomina o kontrze do tarcz oraz uleczeń.

Czy Czarodziejki Gwiazd są jakoś powiązane z Mroczną Gwiazdą? Czy istnieją w tym samym świecie?

Mówiliśmy o tym trochę w ostatnim wywiadzie, ale wyjaśniamy tym, którzy go nie oglądali: skórki Czarodziejek Gwiazd i Mrocznej Gwiazdy należą do oddzielnych uniwersów — aktualnie te uniwersa nie nakładają się na siebie.

Tym niemniej w przeszłości rozmawialiśmy w firmie na temat przygotowania fabuły z przenikającymi się motywami i jeśli pojawiłby się ekscytujący pomysł na zrobienie czegoś takiego, rozważylibyśmy zrealizowanie go. Nie chcemy tego robić na zasadzie „sztuka dla sztuki”, ale jeśli pomysł będzie naprawdę świetny i otworzy nowe możliwości rozwijania fabuły w alternatywnym uniwersum, to czemu nie?

Thermal Kitten, starszy scenarzysta

Czy myśleliście o dodaniu kontry do tarcz i uleczeń?

Tak, myśleliśmy o tym.

Chcemy uniknąć sytuacji niekończącego się wyścigu zbrojeń, w którym obrażenia stają się tak potężne, że musimy wzmocnić tarcze, a potem tarcze są tak mocne, że musimy dodać mechanikę przełamywania tarcz, a potem trzeba skontrować tę mechanikę i tak dalej. Jeśli, ogólnie rzecz biorąc, tarcze okazują się za mocne, wolimy raczej je osłabić albo zwiększyć obrażenia, które te tarcze mają kontrować.

Tak czy inaczej, mamy w grze rozwiązania mechaniczne takie jak Głębokie Rany i niedawno wspomnieliśmy o tym, że możemy zastanowić się nad pomysłem, powiedzmy, przedmiotu umożliwiającego rozbicie aktywnej tarczy.

Ghostcrawler, dyrektor ds. projektowania gry

Kto naprawia wieże na mapie, gdy gra się skończy?

Wiele osób zastanawia się nad tym, co się dzieje, gdy dobiegnie końca krwawa bitwa i Fields of Justice pustoszeją. Niektórzy wierzą, że nieustraszone stwory nie potrafią ustać w miejscu nawet po stoczeniu zaciętej bitwy. Każdego dnia wydobywają kamienne bloki u stóp Góry Targon, gdzie podobno sama skała przesycona jest magią, a potem pracowicie rzeźbią z nich kamiennych strażników Summoner’s Rift, śpiesząc się, by zdążyć, zanim kolejni wojownicy ruszą do walki.

Inni są przekonani, że same posągi były kiedyś ludźmi, którzy prowadzili niekończące się wojny przeciwko sobie nawzajem. A teraz, za sprawą przekleństwa, każdego dnia muszą w imię honoru nieugięcie strzec królestwa przed wrogami podczas bitew.

Garstka wybrańców, którzy znają zakazaną prawdę, szepcze między sobą, że gdy z mapy znikną ostatni wojownicy i nad krainą zapadnie cisza, pikselom zaczyna doskwierać samotność i zaczynają intensywnie się mnożyć.

Jellbug, autor uzupełniający