r.

Sposób na zmianę wielkości mini-mapy

W jaki sposób można zmienić elementy interfejsu w grze? Przedstawiamy metodę na powiększenie mini-mapy!

Modyfikacja mini-mapy jest stuprocentowo poparta przez Riot Games. Nie mają oni nic do tego, aby trochę “przemeblować” ich pliki, jedynie chodzi im o utrzymanie naszego bezpieczeństwa i niewgrywanie żadnych “plików trzecich”, które pochodzą z nieznanego źródła.

Nie jest to skomplikowane, wystarczy tylko przejść do katalogu:

C:\Riot Games\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\0.0.1.100\deploy\DATA\menu\hud

Otwieramy plik, który nam odpowiada (np. hud1920x1080.ini).

To mały plik, dlatego prawdopodobnie nie będziesz musiał używać Ctrl + F. Najpierw przejdź do “[Minimap] Scale=” – tutaj można wpisać liczbę, na jaką chcemy powiększyć mapę (chociaż zalecane byłoby zostawić to tak, jak jest w ustawieniach proponowanych przez Riot).

Zrób to samo z  “[MapOverlay]Scale=” przez tę samą liczbę, którą wybrałeś poprzednio.

W końcu możesz przejść do “[globals] MinimapScale =” i zwielokrotnić go przez taką samą liczbę, jak wcześniej.

 

mapa

 

Jeśli jednak nie chcesz sam się tym bawić, możesz po prostu skopiować ustawienia jednego z użytkowników Reddita:

[Globals]

GlobalScaleReplay=0.8500

MinimapScale=3.0000

GlobalScale=0.0100

[Minimap]

Scale=7.4535

[MinimapFlipped]

Scale=2.4845

[MapOverlay]

Scale=2.4845

[PlayerHudChat]

Scale=2.4845

[PlayerHudChatFlipped]

Scale=2.4845

[PlayerHudChatReplay]

Scale=2.4845

[ItemShop]

Scale=2.4845

[DeathRecap]

Scale=2.4845

[ChampionsFriendly]

XPos=927.7357

[ChampionsEnemy]

XPos=588.5635

[InverseGlobalScale]

Scale=100.0000

 

Źródło: Reddit