Modyfikacja mini-mapy jest stuprocentowo poparta przez Riot Games. Nie mają oni nic do tego, aby trochę “przemeblować” ich pliki, jedynie chodzi im o utrzymanie naszego bezpieczeństwa i niewgrywanie żadnych “plików trzecich”, które pochodzą z nieznanego źródła.
Nie jest to skomplikowane, wystarczy tylko przejść do katalogu:
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\0.0.1.100\deploy\DATA\menu\hud
Otwieramy plik, który nam odpowiada (np. hud1920x1080.ini).
To mały plik, dlatego prawdopodobnie nie będziesz musiał używać Ctrl + F. Najpierw przejdź do “[Minimap] Scale=” – tutaj można wpisać liczbę, na jaką chcemy powiększyć mapę (chociaż zalecane byłoby zostawić to tak, jak jest w ustawieniach proponowanych przez Riot).
Zrób to samo z “[MapOverlay]Scale=” przez tę samą liczbę, którą wybrałeś poprzednio.
W końcu możesz przejść do “[globals] MinimapScale =” i zwielokrotnić go przez taką samą liczbę, jak wcześniej.
Jeśli jednak nie chcesz sam się tym bawić, możesz po prostu skopiować ustawienia jednego z użytkowników Reddita:
[Globals]
GlobalScaleReplay=0.8500
MinimapScale=3.0000
GlobalScale=0.0100
[Minimap]
Scale=7.4535
[MinimapFlipped]
Scale=2.4845
[MapOverlay]
Scale=2.4845
[PlayerHudChat]
Scale=2.4845
[PlayerHudChatFlipped]
Scale=2.4845
[PlayerHudChatReplay]
Scale=2.4845
[ItemShop]
Scale=2.4845
[DeathRecap]
Scale=2.4845
[ChampionsFriendly]
XPos=927.7357
[ChampionsEnemy]
XPos=588.5635
[InverseGlobalScale]
Scale=100.0000
Źródło: Reddit