r.

Sona i zmiana jej kosztów na Crescendo?

Zapytano czemu Crescendo Sony wynosi 100/150/200 kosztu many porównując do niższych na innych supportach. Meddler wypowiedział się.

 

Całe pytanie:

“Hej Meddler, to jest kompletnie nie na temat, ale chcę zadać pytanie…

Czemu Ulti Sony ma skalowanie na kosztach many, gdy każdy inny support ma statyczny koszt 100? Crescendo skaluje się 100/150/200. To trochę za dużo na championie od którego wymaga się używania skilli jak najczęściej, aby utrzymać jej pasywne buffy i efekty na drużynie. Nie wspominając już nawet o okropnej regeneracji many per level.”

sona ultuje

Odpowiedź Meddlera:

“Nie jest mi to tak łatwo wytłumaczyć, generalnie przychylamy się do standaryzacji ulta supportów, aby miały koszt many 100. Ale podeślę ten pomysł do teamu który zajmuje się balansem, zobaczymy czy podchwycą tę ideę i wprowadzą ją do najbliższego patcha.”

 

Osobiście uważam że rito ma bardzo trudną przeprawę z balansem postaci ponieważ jest ich strasznie dużo oraz ich mechaniki są urozmaicane i w wielu przypadkach odchodzące od standardów. Buffując jedną postać zmienia się także balans wszystkiego, to samo się dzieje w przypadku nerfów. Dlatego właśnie postacie muszą być ciągle zmieniane, wystarczy nawet mała zmiana w jednym przedmiocie i wszystko się sypie.